Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
so what als je cheat. iedereen cheat in zekere mate en niemand staat strikt. Hoe strikter je traint, hoe minder gains je hebt. Maar als je puur met gewichten smijt is ook niet goed natuurlijk.
Dat weet ik ook wel. Maar in dit geval cheat ik niet omdat ik met mijn rug tegen een muur sta. Dan kan ik niet gooien.
Ik train ook niet altijd strict.
Heerlijk m'n beentjes aangepakt vandaag, had ik vorige week 10 setjes van 10x 120 kg gepakt met de deadlift, besloot ik vandaag mezelf met de squat eens uit te putten....
Heb een 3 uur lange EPA-walk gehouden, me benen waren bijna op en kon mezelf nog net de patatzaak in slepen om me cheatmaal te bestellen.
Gisteren weer eens op de sportschool getraint. Meer om te zien wat de schade qua krachtverlies was dusver. Morgen begin ik weer met een fatsoenlijk schema en her-opbouw.
Ik ben ook vorigeweek weer begonnen na een jaar rust te hebben gehad ivm knieoperatie enz. nieuw voedingsschema gemaakt en knalluh maar!! Vorige week ffies 2*fullbody gedaan en ma en gister weer ff gericht te werk gegaan. (spierpijn to the bone)
Stap nu op de fiets om de benen onderhanden te nemen!!
Incline smith, db bankdruk, flys weerstand station
supersetje reverse pushdown en normale, small bankdrukken
hanging leg raises 2 setjes, 3 setjes crunches op apparaat. lekker burnen
Vandaag voor de eerste keer sinds begin November een traininkje kunnen doen. Heb nog steeds een beetje last van mijn golfarm maar het gaat al steeds beter daarom ook een traininkje.
Ga Ub/Lb doen de komende maanden. Ben daar erg goed op gegroeid de vorige keer.
Hier maar even de cijfertjes. (Gewichten gaan natuurlijk echt nergens over maar ga ik heel langzaam opbouwen met de tijd als het beter gaat met mijn elleboog).
Bp:
10x20kg
10x30kg
3x8x40kg
Chins
3x2xbw
DB bp
3x8x15,5kg
Bb row
3x8x40kg
Mp
3x8x35kg
Cgbp
3x10x35kg
Dat was hem. Voelde geweldig.
Eigenlijk geen last van mijn elleboog gehad. Dat voelt erg lekker na een zo'n lange tijd.
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment