vandaar da je zoveel eet.. men zwaar werk.. en elke dag trainen!? Knap
Trainingslog voor iedereen
Collapse
X
-
Bij mijn werk zijn die Polen juist de harde werkers..."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Rug
Pulldown
20 x 30 kg
20 x 30 kg
10 x 70 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg
Dumbell zagen
10 x 26 kg
10 x 30 kg
8 x 40 kg
8 x 40 kg
Eenarmig touwtrekken aan kabelstation
5 sets van 6 reps met 150 kg voor iedere arm afzonderlijk.
Schouders:
Military press als superset met shrugs in smithmachine
5 sets met lege stang van 20 reps
Schouderdrukmachine
5 sets met 80 kg (10 reps)
Schouder fly machine
5 sets met 30 kg (10 reps)
Buik
crunch aan kabelstation
5 sets fullstack (100 kg) 10 repsGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Goed motivatie topic dit
Vandaag fullsquat gedaan, oude pr stond op 1x190 full en heb nu 3x180 fullsquat gedaan en ging nog redelijk makkelijk, denk m'n 3rm nu rond de 185 licht. Had ik niet verwacht na een tijdje geen backsquats gedaan te hebben, wel veel good mornings en front squats gedaan laatste tijd.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Hey Ophaler, waarom zo'n miezerige MP? Dat is net opwarmen man, en zeker voor jou... Heeft het een speciale reden?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostEenarmig touwtrekken aan kabelstation
5 sets van 6 reps met 150 kg voor iedere arm afzonderlijk.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHey Ophaler, waarom zo'n miezerige MP? Dat is net opwarmen man, en zeker voor jou... Heeft het een speciale reden?
Originally posted by Arthur View Postheb je een link naar een voorbeeld ergens van hoe deze oefening precies in z'n werk gaat?? kan me niet voorstellen dat je met 1 arm 5 x 6 x 150kg trekt op de manier die ik voor ogen heb.. zal 't wel niet begrijpenGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Met dubbele katrol krijg je dan effectief 75kg. Dat terzijde, dacht al wel dat je een speciale reden moest hebben voor die mp."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postdat een armig touwtrekken
is dat:
recht voor het kabelstation staan, handvat op schouderhoogte en dan naar achteren trekken of hoe moet ik het zien?
Ik vind het iig een fantastische oefening!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostExact. Dat is wat je doet. Het geeft je meer explosieve kracht wat je ten goede komt als je in een latere fase meer gewicht voor je BOR of het optrekken/pulldowns wilt gebruiken.
Ik vind het iig een fantastische oefening!160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment