Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vandaar da je zoveel eet.. men zwaar werk.. en elke dag trainen!? Knap
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• Bij mijn werk zijn die Polen juist de harde werkers...
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        Bij mijn werk zijn die Polen juist de harde werkers...
        Tja dat is maar goed ook want iemand moet jou compenseren lamme harry hahaha
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Tja dat is maar goed ook want iemand moet jou compenseren lamme harry hahaha
          denk dat ze dan nog wel meer polen nodig hebben, je mag ze van ons wel hebben lamme harry
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

• Hahahahaha.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• lol

Comment

• Rug

Pulldown

20 x 30 kg
                20 x 30 kg
                10 x 70 kg
                8 x 90 kg
                8 x 90 kg

Dumbell zagen

10 x 26 kg
                10 x 30 kg
                8 x 40 kg
                8 x 40 kg

Eenarmig touwtrekken aan kabelstation

5 sets van 6 reps met 150 kg voor iedere arm afzonderlijk.

Schouders:

Military press als superset met shrugs in smithmachine

5 sets met lege stang van 20 reps

Schouderdrukmachine

5 sets met 80 kg (10 reps)

Schouder fly machine

5 sets met 30 kg (10 reps)

Buik

crunch aan kabelstation

5 sets fullstack (100 kg) 10 reps

Comment

• Goed motivatie topic dit

Vandaag fullsquat gedaan, oude pr stond op 1x190 full en heb nu 3x180 fullsquat gedaan en ging nog redelijk makkelijk, denk m'n 3rm nu rond de 185 licht. Had ik niet verwacht na een tijdje geen backsquats gedaan te hebben, wel veel good mornings en front squats gedaan laatste tijd.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Hey Ophaler, waarom zo'n miezerige MP? Dat is net opwarmen man, en zeker voor jou... Heeft het een speciale reden?

sigpic

Comment

Eenarmig touwtrekken aan kabelstation

5 sets van 6 reps met 150 kg voor iedere arm afzonderlijk.
                      heb je een link naar een voorbeeld ergens van hoe deze oefening precies in z'n werk gaat?? kan me niet voorstellen dat je met 1 arm 5 x 6 x 150kg trekt op de manier die ik voor ogen heb.. zal 't wel niet begrijpen

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Hey Ophaler, waarom zo'n miezerige MP? Dat is net opwarmen man, en zeker voor jou... Heeft het een speciale reden?
                        Omdat ik enkel wat extra bloedtoevoer naar deze spiergroepen wilde doen stromen. Vandaag is de bankdrukdag en dan wil ik met sterke schouders beginnen, geen handicap.
                        Originally posted by Arthur View Post
                        heb je een link naar een voorbeeld ergens van hoe deze oefening precies in z'n werk gaat?? kan me niet voorstellen dat je met 1 arm 5 x 6 x 150kg trekt op de manier die ik voor ogen heb.. zal 't wel niet begrijpen
                        Wel met een kabelstation. Door de katrollen is het in feite ook geen 150 kg meer. Ik had beter kunnen zeggen: full stack. Dat zal eerder als 80 kg aangevoeld hebben vermoed ik. Maar op de stack zelf staat 150 aangegeven.

Comment

• Met dubbele katrol krijg je dan effectief 75kg. Dat terzijde, dacht al wel dat je een speciale reden moest hebben voor die mp.

sigpic

Comment

• dat een armig touwtrekken

is dat:

recht voor het kabelstation staan, handvat op schouderhoogte en dan naar achteren trekken of hoe moet ik het zien?
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                              dat een armig touwtrekken

is dat:

recht voor het kabelstation staan, handvat op schouderhoogte en dan naar achteren trekken of hoe moet ik het zien?
                              Exact. Dat is wat je doet. Het geeft je meer explosieve kracht wat je ten goede komt als je in een latere fase meer gewicht voor je BOR of het optrekken/pulldowns wilt gebruiken.
                              Ik vind het iig een fantastische oefening!

Comment

Exact. Dat is wat je doet. Het geeft je meer explosieve kracht wat je ten goede komt als je in een latere fase meer gewicht voor je BOR of het optrekken/pulldowns wilt gebruiken.
                                Ik vind het iig een fantastische oefening!
                                dan ga ik het eens proberen volgende week, kan wel wat nieuwe oefeningen gebruiken
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X