Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mede-monsters, ik heb vandaag ook weer getraind

1xClean+push press:
    3x100
    2x105
    2x105
    4x105
    6x95

Deadlift:
    3x140
    3x180
    8x200

Was nog beetje gaar in m'n rug van maandag, daarom wat minder volume met pulls gemaakt. Doe nu voor een tijdje elke week higher rep deadlifts erbij.
    Ga morgenochtend vroeg beetje armen+andere isolatie doen.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Schouders

Dumbell drukken

10x12 kg
      8x12 kg
      8x14 kg
      6x16 kg

Front/Lateral Raise(oefening weet niet hoe het heet doe je lateral raise en front raise tegelijk)

10x4 kg
      10x 5 kg
      8x 6kg
      6x 7 kg

Upright Row

10x24 kg
      8x28 kg
      8x28 kg
      6x32 kg

Bovenbeen

Leg Press

15x120 kg
      12x180 kg
      12x200 kg
      9x220 kg
      8x240 kg

Leg extension

12x55 kg
      12x60 kg
      10x65 kg
      8x 75 kg

Harmstrings

Leg Curl

15x45 kg

12x60 kg

10x67,5 kg

8x 72.5 kg

Kuiten

Kuitheffen op leg press

20x100 kg
      18x110 kg
      17x130 kg
      15x150 kg
      14x160 kg
      12x170 kg

Had echt geen zin in squats!

Comment

• Vandaag direct uit werk weer. Benen waren dus al aardig gesloopt, vandaar dat ik een laag volume en een lage frequentie hanteer. Intensiteit is uiteraard wel redelijk hoog.

Deads:
        10x60
        8x80
        10x90
        8x112 (bij de laatste twee was de vorm ver te zoeken, maar ik werd zo lekker gepusht door mijn maat dat ik moest)

Frontsquat:
        10x20
        8x40

Glute/hamraise:
        8xbw (sta wel op een soort incline bankje, de rom is dus wat beperkter, heb geen behoorlijk apparaat, en die stang stelen is wat asociaal als het zo druk is als vandaag)

Legpress:
        2x136
        daarna:
        positief beide benen 136, negatief op één been. Keer of 6. Daarna nog een 10x hele kleine partials met beide benen.

Standing calf raise:
        12o/12b/12o 50kg
        12o/12b/3o 50kg
        10x50kg (traag!)

Stretches:
        DC style hamstrings: 60 seconden per hamstring hoofd op knie vanaf de 40.
        DC style quads: 60 seconden per quad, smith op konthoogte, voet erop en dan met je voet tegen je kont ongeveer. 60 Seconden per been.
        DC style kuiten: standing calf raise gewoon op de bodem vasthouden voor 60 seconden. Had wel wat gewicht op de stang moeten gooien eigenlijk.

En toen was ik gesloopt, kleedde me om, nam een shakeje, ging naar buiten, en wat een prachtweer het is man! Dan heb je echt een perfecte dag.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @adon1s
          monsterlijke kracht heb je. damn man goed werk

henk33:
          gaat lekker kerel, ook lekkere kracht in je poten

@generalix:
          en dan jij, wat moet ik hiervan nu weer zeggen
          als je dit na je werk zware werk nog kunt, doe het goed.
          volgendx is dit geen excuus meer he kerel
          alleen standing calf raise, vind ik erg weinig, sorry
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

• Calf raise is wel in de smith he. Bij de ophaler deed ik op dat toestel ook 180kg... Overigens, ben het er verder mee eens dat het niet zo schokkend is hoor, maar ben pas sinds kort consequent kuiten aan het trainen. Voorheen sloeg ik ze toch altijd over, net als armen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Calf raise is wel in de smith he. Bij de ophaler deed ik op dat toestel ook 180kg... Overigens, ben het er verder mee eens dat het niet zo schokkend is hoor, maar ben pas sinds kort consequent kuiten aan het trainen. Voorheen sloeg ik ze toch altijd over, net als armen.
              ja ok, smith is niet zwaar ofzo.
              doe zelf ook smith, we hebben niet zo'n toestel en mijn top staat nog steeds op 160kg
              maar doe niet zo als jij , onder,boven,onder
              gewoon een hele hh
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

• Oké, dat wou ik even helder hebben. Weet dat het verder niet zwaar is, maar het had gekund dat je dacht: "ik doe op zo'n calf raise apparaat 200kg, en hij 50...". That's all.

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Oké, dat wou ik even helder hebben. Weet dat het verder niet zwaar is, maar het had gekund dat je dacht: "ik doe op zo'n calf raise apparaat 200kg, en hij 50...". That's all.
                  nee, zo'n eigendunk heb ik niet
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                    @adon1s
                    monsterlijke kracht heb je. damn man goed werk
                    Tnx man, jij gaat ook lekkrr, wanneer ga je weer squaten 10x3hh, dat deed je toch ook ?

Trainingje:

Bench smal:
                    4x110
                    1x130
                    4x117,5
                    1x135
                    4x122,5
                    1x137,5
                    4x127,5
                    1x140
                    4x130
                    1x142,5
                    2x135, was t benchen aardig zat

Nog paar rack presses, was bagger.

Squat, full zoals altijd:
                    3x145
                    3x165
                    1x180
                    3x190! Nice, was echt persen geblazen de laatste rep, dit was dus wel m'n max.

Full front squat:
                    10x125

Glute ham raise, partials+negatieven, moet hier nog veel op oefenen:
                    3x8-10@bw

Supersetje push downs+cable cross+peck deckerr, had goeie pump:
                    Push downs:
                    3x8@55
                    Cable cross:
                    3x10@...
                    Peck deck:
                    3x8@...

Ben er redelijk tevreden mee
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• what the fuck man
                      redelijk tevreden. whahaha, wat een kerel

ja, deze week weer squat met 8x3x115 proberen te halen, vorige x hield het bij 6x3x115 op
                      echt lekker nog niet hoor, kracht moet nog komen, heb niet echt veel kracht hoor, met mijn lengte
                      maar goed ben ook aan het cutten en dat gaat niet met op kracht trainen, kracht is wel lichtelijk toegenomen, maar in de bulk zou het meer geweest zijn.
                      nu ga ik alles op kracht trainen vanaf deze week, zie topic push -benen - pull en dat zou hopelijk moeten werken
                      Last edited by bodybuildr1990; 15-09-2008, 16:53.
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

• Vandaag 20 chins achter elkaar gedaan laatste 3-4 reps telkens een sec. uithangen.

Comment

• Gisteren biceps tricepstraining van 30 minuten gedaan. Continue supersets.
                          Ze gloeien nu nog na
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Vandaag even een beentraining gedaan. Niet helemaal zoals gepland, maar had ook wat weinig energie. Ben eens kijken wat DC style inhoudt, en als het lekker traint ga ik het doen.
                            Vorige training was UB op DC style, heerlijk. Vandaag dus benen, en heb het ook op rest pause gedaan. Is niet de bedoeling geloof ik, maar ik vind het bullshit dat je ub wel op rp zou kunnen doen, maar lb niet. Alleen met deads is het lastig, omdat je vorm perfect moet blijven.
                            Vandaag dus:
                            Rom deadlift, 80kg: 8 reps geloof ik. 15 Keer diep ademgehaald, 8 gewone eruit geperst. En nog eens 15 diepe ademteugen en weer tot 8. Strikt genomen geen fails, maar een volgende rep was qua vorm wel een fail geweest. Negatieve fase trager dan normaal.
                            Fascia stretch van de hamstring: 1 volle minuut stretchen per been op de smith stang.
                            Daarna: leg press. 100 Kg. Man dat doet serieus pijn, geen geintje. Zeer trage negatieve fase, trillen, verzuren, branden, de hele rattaplan. Mijn clustertje afgemaakt, naar boven de trap op gehobbeld en de quads gestretcht (wederom een volle minuut).
                            Toen: calf raise: een magere 30kg, maar wel DC style. Dat wil zeggen: van beneden naar boven, terug naar beneden, 15 seconden beneden blijven hangen, herhaal. dit een keer of 10 gedaan. Vind het niet echt lekker, maarja.
                            Had toen nog zin om wat hams te trainen dus deed nog wat leg curls in rp. Zeer korte training, maar wel heavy shit.

sigpic

Comment

• Klinkt alsof je je lijf toch nog behoorlijk op zijn donder gegeven hebt Atta! Ik vind het er zeker intensief uitzien! Maar jij bent degene die achteraf voelt of de shit werkelijk werkt
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Voor mij ff geen trainings log.
                                Mijn ontskeking in de armen laat het niet toe.
                                Bagger is het . Als ruim 2 maanden.
                                Wel wat cardio en aanwezig op de sportschool
                                Enkel veel bier om de frustratie's weg te zuipen.
                                Heb nou geen medelijde met me snik.!!!!!
                                De pijn wordt al wat minder, maar ik val godverdomme af.
                                En dat zien ze op de sportschool duidelijk.
                                Dus een beetje medelijde mag jullie wel hebben.
                                Ik ben zo zielig hahhahahaaha
                                Kom dames ik heb knuffels nodig van jullie.
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X