Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
20 x 30 kg (opwarmen)
10 x 60 kg
8 x 80 kg
6 x 90 kg
3 x 100 kg
20 x 30 kg
Roemeense deadlift
12 x 60 kg
10 x 100 kg
10 x 100 kg
10 x 100 kg
3 x 140 kg
2 x 150 kg
probeerde nog een keer 160 kg maar kreeg toen een blackout van een paar seconden, bleek dat ik flauw gevallen was volgens mijn trainingsmaat. Ik heb hiermee het deadliften maar even afgesloten.
BOR
5 sets van 4 reps met 60 kg (heb me ff ingehouden na die blackout)
Biceps
Standing barbell curl
15 x 20 kg
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
3 x 60 kg (armen voelden net als gelei aan)
Concentraton curls
3 sets van 12 reps met 8 kg zeer langzaam uitgevoerd.
Beentraining overgeslagen. Had het veel te druk met vakantie voorbereiden.
Ach ja...het belangrijkste is al gedaan en ik heb gisteren behoorlijke deadlifts gedaan..dat telt ook.
Vanaf morgen 15 dagen Egypte/Jordanie. Foto's van mijn vakantie post ik als ik terug ben. Keep you posted.
Voor een geheel lichaams work out geen overkill. Is nogal weak.
Je focust te veel op armen en dergelijke en gebruikt oefeningen in een volgorde die niet echt logisch lijkt. Eerst arm, dan wat anders dan weer arm bijvoorbeeld is niet effectief.
Supersetje:
Side bends 7x4 @ 30
Kuiten op legpress 7x15
Side raises, de tijd die ik met het setje bezig ben rust ik ook:
10x10
8x12
6x14
4x16
2x18
Had t flink moeilijk met cleanen, vreet echt energie.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Benen zijn 3cm in omvang gekrompen. Had al een tijdje het idee dat mijn benen wat kleiner leken te worden, en je kunt je natuurlijk wel indenken dat ik aardig pissig was toen ik erachter kwam dat dat ook het geval was. Ik denk dat ik gewoon moet squatten om mijn poten op niveau of verder te krijgen. Sinds ik besloot die squats te dumpen voor lunges heb ik het idee gehad weinig te groeien/te krimpen zelfs.
Vandaag dus weer de squat in de strijd gegooid. Met een twist. Gewicht is natuurlijk nichterig als Bruce in zijn leren broek met kont eruit, maar ik moet gewoon weer even de ideale vorm vinden. Voelde daarnaast al een aardige druk op mijn knieën, dus denk dat ik met rustig opbouwen nog verstandig bezig ben ook.
1 rep bij de squats was als volgt: zakken tot je net een cm of 5 uit lockout was, 2 sec vasthouden, parallel 2 sec vasthouden, bodem 2 sec en zo explosief mogelijk omhoog weer.
Eerst opgewarmd (15x stang en 10x 40kg, normale reps), en daarna dus bovenstaand schemaatje. Is gedeeltelijk gejat uit MM's omnireps voor de oplettende lezer.
50kg 8 reps
60kg 8 reps (met de laatste herhaling ipv 2 seconden pauze op die 3 punten, 5 korte ademhalingen pauze op die punten)
Toen ging ik even een maat van me spotten met zijn db press en toen begon ik allemaal zwarte vlekken te zien. Ademhaling was ook aardig oppervlakkig en mijn hartslag lag rond de 190 schat ik zo.
Kuiten gedaan. 40kg Standing in de smith failure, in circuit met seated calf raise tot failure. Liep heel vreemd op het eind. Deed ook goed zeer. Daarna een minuut statisch gestretcht (weliswaar met een pause op de helft) met 40kg op mijn schouders.
Toen een soort rack deadlifts vanaf twee blokjes met een wat lichter gewicht en wat sneller. Blokken waren op een hoogte dat als ik de stang neer had gelegd het een perfecte Romanian deadlifthoogte was. Kwam goed uit, deed ook Rom. deads. Twee sets van deze speeddeads en toen was ik klaar.
Het lijkt wellicht niet al te zwaar, maar ik kon niet meer stilstaan. Alles schudde op het eind. Had een uur ernaa rijles, was ook net even wat lastiger met zulke schuddende onderbenen om die koppeling helemaal ingetrapt te houden.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Na vijf weken FB vandaag eindelijk 60 kg x 12/12/10/10 kunnen doen met bankdrukken. Kleine mijlpaal, want heb paar weken rond de 50 kg zitten hannesen.
Weet iemand toevallig nog een trainingsmethode om de kracht van de borst snel te vergroten? Eentje die in UB/LB schema past zou mooi zijn.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment