Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deze week alles netjes afronden. Ik train na morgenochtend 2 weekjes helemaal niet. Vanavond rug-biceps-buik en morgenvroeg benen/schouders.

Mijn logjes post ik morgen nog even
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Rug

Pulldown aan kabelstation

20 x 30 kg (opwarmen)
      10 x 60 kg
      8 x 80 kg
      6 x 90 kg
      3 x 100 kg
      20 x 30 kg

Roemeense deadlift

12 x 60 kg
      10 x 100 kg
      10 x 100 kg
      10 x 100 kg
      3 x 140 kg
      2 x 150 kg
      probeerde nog een keer 160 kg maar kreeg toen een blackout van een paar seconden, bleek dat ik flauw gevallen was volgens mijn trainingsmaat. Ik heb hiermee het deadliften maar even afgesloten.

BOR

5 sets van 4 reps met 60 kg (heb me ff ingehouden na die blackout)

Biceps

Standing barbell curl

15 x 20 kg
      12 x 30 kg
      10 x 40 kg
      8 x 50 kg
      3 x 60 kg (armen voelden net als gelei aan)

Concentraton curls

3 sets van 12 reps met 8 kg zeer langzaam uitgevoerd.

Buik

classic crunch

3 sets van 20 reps

Al met al prima al zeg ik het zelf.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        BOR
        wat houd bor in?
        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• Bent over row... een oefening voor je rug.

Comment

• 10 Min Roeien

Push Ups
            1 x 15
            3 x 22

Standing Barbell Curl
            3 x 10 KG (10-12 Reps)

Hyperextensions
            2 x 10 KG (15 Reps)
            3 x 15 KG vasthouden (10 Reps)

Single Arm Preacher Curls
            3 x 9 KG (10 Reps)

Dumbell Flyes
            1 x 8 KG (12 Reps)
            4 x 9 KG (10 Reps)

Deadlift
            5 x 10 KG dr aan maar die stang weegt ongeveer 17-20 KG dacht ik.. (10 Reps)

One Arm Front Deltoid Dumbbell Raises
            1 x 8 KG (12 Reps)
            1 x 9 KG (10 Reps)
            2 x 10 KG (8 Reps)

Concentration Curls
            3 x 12 KG (8-10 Reps)

Machine voor de rug weet niet presies
            5 x 60 KG ofzo (12 Reps)

Ik weet te veel maar khad al 2 dagen niet getraind..
            Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

• Beentraining overgeslagen. Had het veel te druk met vakantie voorbereiden.
              Ach ja...het belangrijkste is al gedaan en ik heb gisteren behoorlijke deadlifts gedaan..dat telt ook.
              Vanaf morgen 15 dagen Egypte/Jordanie. Foto's van mijn vakantie post ik als ik terug ben. Keep you posted.

Comment

• oo nou veel plezier alvast! is mijn training van vandag niet dikke overkill? of wel netjes te noemen?

Comment

• Voor een geheel lichaams work out geen overkill. Is nogal weak.
                  Je focust te veel op armen en dergelijke en gebruikt oefeningen in een volgorde die niet echt logisch lijkt. Eerst arm, dan wat anders dan weer arm bijvoorbeeld is niet effectief.

Comment

• Was geen FullBody hoor.. en idd ik doe niet per spiergroep ik doe ze door elkaar heen.. beter niet doen dus!? okay kzal eens kijken.. hmm

Comment

• Vandaag:

Clean+push press, elke rep clean:
                      4x90
                      7x3@92,5

Supersetje:
                      Goodmorning 7x4 @ 115
                      Skull crushers 7x4 @ 60

Supersetje:
                      Side bends 7x4 @ 30
                      Kuiten op legpress 7x15

Side raises, de tijd die ik met het setje bezig ben rust ik ook:
                      10x10
                      8x12
                      6x14
                      4x16
                      2x18

Had t flink moeilijk met cleanen, vreet echt energie.
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Benen zijn 3cm in omvang gekrompen. Had al een tijdje het idee dat mijn benen wat kleiner leken te worden, en je kunt je natuurlijk wel indenken dat ik aardig pissig was toen ik erachter kwam dat dat ook het geval was. Ik denk dat ik gewoon moet squatten om mijn poten op niveau of verder te krijgen. Sinds ik besloot die squats te dumpen voor lunges heb ik het idee gehad weinig te groeien/te krimpen zelfs.
                        Vandaag dus weer de squat in de strijd gegooid. Met een twist. Gewicht is natuurlijk nichterig als Bruce in zijn leren broek met kont eruit, maar ik moet gewoon weer even de ideale vorm vinden. Voelde daarnaast al een aardige druk op mijn knieën, dus denk dat ik met rustig opbouwen nog verstandig bezig ben ook.

1 rep bij de squats was als volgt: zakken tot je net een cm of 5 uit lockout was, 2 sec vasthouden, parallel 2 sec vasthouden, bodem 2 sec en zo explosief mogelijk omhoog weer.

Eerst opgewarmd (15x stang en 10x 40kg, normale reps), en daarna dus bovenstaand schemaatje. Is gedeeltelijk gejat uit MM's omnireps voor de oplettende lezer.
                        50kg 8 reps
                        60kg 8 reps (met de laatste herhaling ipv 2 seconden pauze op die 3 punten, 5 korte ademhalingen pauze op die punten)
                        Toen ging ik even een maat van me spotten met zijn db press en toen begon ik allemaal zwarte vlekken te zien. Ademhaling was ook aardig oppervlakkig en mijn hartslag lag rond de 190 schat ik zo.

Kuiten gedaan. 40kg Standing in de smith failure, in circuit met seated calf raise tot failure. Liep heel vreemd op het eind. Deed ook goed zeer. Daarna een minuut statisch gestretcht (weliswaar met een pause op de helft) met 40kg op mijn schouders.

Toen een soort rack deadlifts vanaf twee blokjes met een wat lichter gewicht en wat sneller. Blokken waren op een hoogte dat als ik de stang neer had gelegd het een perfecte Romanian deadlifthoogte was. Kwam goed uit, deed ook Rom. deads. Twee sets van deze speeddeads en toen was ik klaar.

Het lijkt wellicht niet al te zwaar, maar ik kon niet meer stilstaan. Alles schudde op het eind. Had een uur ernaa rijles, was ook net even wat lastiger met zulke schuddende onderbenen om die koppeling helemaal ingetrapt te houden.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Na vijf weken FB vandaag eindelijk 60 kg x 12/12/10/10 kunnen doen met bankdrukken. Kleine mijlpaal, want heb paar weken rond de 50 kg zitten hannesen.

Weet iemand toevallig nog een trainingsmethode om de kracht van de borst snel te vergroten? Eentje die in UB/LB schema past zou mooi zijn.

Comment

• Gewoon 5x5. Of 8x3.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Makes sense general, zal ook die theorie van jou over het gewicht van bankdrukken>dumbells eens gaan proberen.

Comment

• MENINGEN EN VERBETERINGEN GEVRAAGD:

Vndaag Borst/Triceps:

Superset Opdrukken vs. Cable Single Arm Extension

Opdrukken:
                                4 * 22 keer op 2 dumbels dus extra ver doorzakken..

Cable Single Arm Extension:
                                12 * 5 Kilo
                                12 * 5 Kilo
                                12 * 5 Kilo

Incline Dumbbell Flyes:
                                12 * 14 Kilo
                                12 * 14 Kilo
                                8 * 16 Kilo
                                8 * 16 Kilo
                                8 * 16 Kilo

V-Bar PushDowns
                                15 * 35 Kilo
                                10 * 40 Kilo
                                10 * 40 Kilo

BP:
                                8 * 55 Kilo
                                8 * 55 Kilo
                                6 * 55 Kilo
                                6 * 55 Kilo
                                6 * 55 Kilo

Incline Bench Dumbell Press
                                12 * 16 Kilo
                                12 * 16 Kilo
                                8 * 18 Kilo
                                8 * 18 Kilo
                                8 * 18 Kilo

Bench Dips tussen 2 bankjes
                                met 15 Kilo extra op me:
                                3 setjes van 8 Reps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X