Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• post hier wel af en toe een training todat ik weer voluit kan

vandaag rug en achterkant schouders gedaan

begonne met lat pulldown superset met reverse grip pulldown op schouderbreedte

opwarmen
    15x15---> 15x35
    12x35---> 12x35
    sets
    10x63---> 10x63
    10x70---> 10x70
    10x63---> 10x63
    10x63---> 10x63

one arm db row
    4x10x24kg 30sec rust

hammerstrenght low row
    3x10x80kg telkens 1arm per keer, dus 40kg per arm

bb shrugs
    4x15x50kg 20sec rust

reverse peckdeck
    15x35
    10x49
    10x49---->10x28 ( dropset )

dan kijken hoe de leggpress ging met de rug
    4x20x100kg easy

voordeel bij deze legpress is dat je niet verder kunt dan 90graden, eerder ging er door de 90graden heen, wat niet goed voor de rug is achteraf gezien

dit was dus de eerste training in de nieuwe sportschool, eerder was het een beetje rondleiding gekregen en beetje lullen met me coach.

inmiddels 5legpresses tegengekomen
    waarvan 3zittend, 1incline en in liggend.

zittende tot max200kg
    inclinbe 480kg
    liggende nog niet naar gekeken

verder lekkere sportschool, gewichten zijn nergens leger dan 120kg, zelfs de reverse peckdeck gaat tot 120kg
    max was 200kg zo op het oog
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

• Hier ook maar weer een training posten gezien ik voorlopig nog geen log wil openen

Vandaag samen met een collega van me getraint. Borst en armen stonden op het menu.

Bankdrukken met dumbells:

25 x 20 kg
      12 x 30 kg
      10 x 34 kg
      10 x 40 kg
      6 x 50 kg

Schuine bank in de Hammerstrength machine

12 x 60 kg
      10 x 80 kg
      8 x 100 kg
      6 x 120 kg

Onderkant borst met barbell en achteroverhellend bankje

12 x 60 kg
      10 x 70 kg
      8 x 80 kg
      6 x 100 kg

Daarna nog ff aan het kabelstation wat high reps gedaan.

Preacher curls

12 x 30 kg
      10 x 40 kg
      10 x 40 kg
      8 x 50 kg

Daarna het dumbellrekje ff afgelopen pyramide style. Begonnen bij de 20 kg en ge-eindigd bij 1 kg groene dumbells. Ik was kapot.

Triceps dippen in de Hammerstrength machine

12 x 100 kg
      10 x 140 kg
      10 x 140 kg
      6 x 160 kg

Kickback met dumbell

5 sets van 12 reps met 10 kg

Weer een mooie training. Wel jammer dat mijn collega perse met dumbells wilde bankdrukken. Ik had echt zin om mijn PR op het bankdrukken met de barbell te verbreken. Nou ja...andere keer dan maar.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Rug:

Deadlift

10 x 120 kg
        5 x 150 kg
        5 x 150 kg
        2 x 180 kg
        2 x 190 kg
        1 x 210 kg
        1 x 220 kg (fail)

MP

20 x 40 kg
        12 x 50 kg
        12 x 50 kg
        10 x 60 kg
        6 x 65 kg

Optrekken

4 sets van 8 x lichaamsgewicht

dumbell row

4 sets van 8 reps met 50 kg

front raise

4 sets van 10 reps met 10 kg dumbell

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Optrekken

4 sets van 8 x lichaamsgewicht
          Ik dacht dat jij je niet kon optrekken.
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Hij is er al een tijdje mee bezig om in reps op te bouwen dus heeft het geleerd. Zijn doel is 4x10 bodyweight Chins.

Comment

• Sterke prestatie dan wel.
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• klinkt allemaal zeer goed, wou dat ik dat al kon

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                  Ik dacht dat jij je niet kon optrekken.
                  Dat kon ik ook niet. Oefen nu sinds een maandje of 2 thuis met dat ding wat ik bij de blokker heb gekocht. Nu ik me thuis kan optrekken hoef ik me niet zo te schamen voor mijn gestuntel in de gym. Inmiddels gaat het zoveel beter dat ik het ook meer in de gym doe.

Comment

• Gisteren voor het eerst GVT gedaan.Voor borst en biceps. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, en dat ik na zolang trainen echt geen spierpijn kon krijgen........ DUS NIET, goed gedacht... Gisteravond leken mn spieren wel van beton ijzer, en vreselijk zwaar.. Zwakte in de avond wel wat af... Maar vanmorgen stonden mn armen gebogen en mn tieten vreselijk dik (opgezet)... Kan ze, arm en borst onmogelijk aanspannen zonder in mn broek te pissen... Had ik nooit verwacht, met van die lullige gewichtjes.. Ook het feit dat ik niet geloofde dat mn kracht terug zou komen... Moet ik helemaal herzien, omdat ik bij setje 7 compleet instorte en de volgende set ging het gewoon weer verder... Niet normaal, en ongelofelijk maar waar... Veel AUUUUW mmmmmm heerlijk, voel me weer n beginner.... Thanks, schOOm en Misterfit.. Ik ben er blij mee... (Herstel het was nog n setje verder)

Comment

• Dat is heel mooi Knul. Ik ga er over een aantal weken ook definitief mee beginnen. zieke trainingen zieke spierpijn. Ik heb al 4 dagen spierpijn aan mijn hams van de GVT Deadlift van maandag.
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Nou dan staat mij nog wat te wachten whahahaha... Doet al zeer als ik type... Ik doe het 6 weken (proberen) Ik moet wel n beetje rekening houden met mezelf (leeftijd) ook.. Eerlijk waar, ik had dit nooit verwacht...

Comment

• Hmm dus je kunt een ouwe hond nog wel nieuwe trucjes leren blijkbaar

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                            Gisteren voor het eerst GVT gedaan.Voor borst en biceps. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, en dat ik na zolang trainen echt geen spierpijn kon krijgen........ DUS NIET, goed gedacht... Gisteravond leken mn spieren wel van beton ijzer, en vreselijk zwaar.. Zwakte in de avond wel wat af... Maar vanmorgen stonden mn armen gebogen en mn tieten vreselijk dik (opgezet)... Kan ze, arm en borst onmogelijk aanspannen zonder in mn broek te pissen... Had ik nooit verwacht, met van die lullige gewichtjes.. Ook het feit dat ik niet geloofde dat mn kracht terug zou komen... Moet ik helemaal herzien, omdat ik bij setje 7 compleet instorte en de volgende set ging het gewoon weer verder... Niet normaal, en ongelofelijk maar waar... Veel AUUUUW mmmmmm heerlijk, voel me weer n beginner.... Thanks, schOOm en Misterfit.. Ik ben er blij mee... (Herstel het was nog n setje verder)
                            Graag gedaan Ruud.
                            Hou je gewicht eens in de gaten, zal minimaal zijn maar ben benieuwd of er iets aan veranderd.

Ga je het 4 of 6 weken doen? Ben benieuwd naar je schema.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                              Graag gedaan Ruud.
                              Hou je gewicht eens in de gaten, zal minimaal zijn maar ben benieuwd of er iets aan veranderd.

Ga je het 4 of 6 weken doen? Ben benieuwd naar je schema.
                              Zoals ik schreef, ga ik "proberen" de 6 weken zo vol te maken... Schema,s plaats ik nooit schOOm ...Ik had al eens gezegd, dan denken ze weer dat je n supermens word van ..Maar ik zal wel melden wat er gebeurd en hoeveel. Je begrijpt me wel, hoop ik?

Comment

• Haha leek om te lezen dat zelfs jij als ouwe rot dit gaat doen.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X