Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gisteren zat ik met een enorm probleem. Ik moest rug/benen/schouders nog trainen en ik had
A) maar een kleine 45 minuten de tijd
B) tot aanstaande maandag geen tijd meer om te trainen!
Een klein circuitje maar opgezet en de rust beperkt tot 20 seconden tussen alle sets. Bah... nu kon ik dus maar met matige gewichten trainen
Anyway:
BOR
12 x 60 kg
12 x 60 kg
10 x 80 kg
12 x 60 kg
C&P
5 x 60 kg
5 x 65 kg
5 x 70 kg
5 x 75 kg
Deadlift
10 x 80 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg (en dit is zwaar met zo weinig rust)
Leg extension
10 x fullstack
10 x fulstack
10 x fullstack
10 x fullstack
Sitting leg curl
12 x 25 kg
10 x 45 kg
10 x 45 kg
10 x 45 kg
En dat was het voor deze week...bah. Ik wilde nog zo graag wat extra oefeningen voor rug en schouders doen maar het zat er gewoon niet in deze week. Klote zooi. Maar goed dat ik volgende week vrij ben...dat wordt beesten in de gym hahaha.
Wat is er mis met 5 oefeningen? Ik train m'n borst net als de andere spiergroepen tot dat die helemaal op is, eenmaal per week. Waarom zou ik dan minder oefeningen moeten doen?
Meer is niet altijd beter Mark. Ik zou gewoon oefeningen laag houden en meer werk sets/reps maken. Omdat je niet druk hoeft te maken dat je over 2 dagen weer gaat trainen kun je dieper gaan qua het kapot maken spiervezels. Je hebt immers meer tijd voor herstel. Maar nogmaals dat betekend niet dat je meer oefeningen moet gaan doen.
Meer is niet altijd beter Mark. Ik zou gewoon oefeningen laag houden en meer werk sets/reps maken. Omdat je niet druk hoeft te maken dat je over 2 dagen weer gaat trainen kun je dieper gaan qua het kapot maken spiervezels. Je hebt immers meer tijd voor herstel. Maar nogmaals dat betekend niet dat je meer oefeningen moet gaan doen.
Ik zelf ben altijd een groot voorstander geweesd van meerdere oefeningen doen omdat je de spier dan vanuit meerdere hoeken aan kunt pakken ipva altijd hetzelfde.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment