Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jordy View Post
    Nette squat man. Daar ben je toch wel duidelijk op vooruit gegaan volgens mij.
    Tja, als zelfs Possel meer dan mij kan squatten dan wordt het tijd om in actie te komen he?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Gisteren borst getraint. Was tyfus druk in de gym. Veel gasten die onnodig veel stonden te flexen voor de spiegel en 1 flikker die op het dumbellrek ging zitten. Behoorlijk irri.
      Nadat ik ruimte had gecreeerd en mezelf had voorgenomen NOOIT meer s'avonds te gaan trainen ben ik begonnen met dumbell presses.

Dumbell presses vlakke bank:

opwarmen 20 x 26 kg
      16 x 30 kg
      12 x 34 kg
      10 x 38 kg
      8 x 40 kg
      5 x 50 kg

Dumbell presses schuine bank

10 x 32 kg
      10 x 32 kg
      9 x 34 kg
      8 x 40 kg
      2 x 50 kg

Dumbell flyes

4 sets van 12 x 20 kg

Cable flyes

3 sets van 12 met het pinnetje in de 25. Nog steeds geen idee hoe zwaar dat eigenlijk is maar de weerstand voelde meer dan behoorlijk.

Triceps pushdown hammerstrength machine

20 x 70 kg
      12 x 100 kg
      12 x 100 kg
      10 x 110 kg
      7 x 130 kg

Volgende training is vrijdag weer.

Comment

• @ DSO : Stevige gewichten man! Maar dat wist je al zeker?
        Nette workout!

Comment

• Dumbell drukken met dumbells van 50 moet er aardig impressive uit zien. Hoop het over een tijdje ook te kunnen.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Gruwlijke training Mark

Comment

• Originally posted by jordy View Post
              Dumbell drukken met dumbells van 50 moet er aardig impressive uit zien. Hoop het over een tijdje ook te kunnen.
              Ja, maar zo impressive zie ik er zelf niet uit vind ik. Maar ja, dan zou ik 100% moeten bodybuilden compleet met trainingschema en voedingschema en me daar aan houden. Die discipline heb ik momenteel niet dus train ik meer voor kracht en uithoudingsvermogen. Sterkste man onderdelen trainen zou ik ook erg gaaf vinden maar daar heb ik in Tilburg niet de mogenlijkhede nvoor. Soms train ik wat in de bossen bij Hilvarenbeek/Goirle met wat boomstammen of stenen die daar liggen, maar meer heb ik niet. Op het werk oefen ik wat met pallets, volgeladen rolcontainers en het duwen/trekken van heftrucks. Je moet wat he.

Comment

• DSO, je kan in Biest Houtakker kijken, daar kan je onderdelen trainen.
                Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                  DSO, je kan in Biest Houtakker kijken, daar kan je onderdelen trainen.
                  Ik denk dat ik daar sowieso naar Fallus' wedstrijd ga kijken.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Ik denk dat ik daar sowieso naar Fallus' wedstrijd ga kijken.
                    als ik die nog ga doen.
                    ik ga hoogstwarschijnlijk de PL wedstrijd van volgende week afzeggen ivm rug. En dan is het nog maar de vraag of ik enigsinds voldoende hersteld ben voor biest-houtakker. Gene waar ik Biest mee doe wil wel nog daar heen om die bak deadlift vooraf te proberen. Schijnt heel licht te zijn qua mechaniek waardoor er in het verleden door mensen al 700kg bak deadlift is getilt. Dus even proberen waar onze gewichten ongeveer liggen op dat ding.

Comment

• Met je rug kun je niet voorzichtig genoeg zijn idd.

Comment

• DSO, ik bedoel dat je daar ook kan trainen. Is een soort van gym of zo waar je ook los kan trainen en ze hebben er strongman onderdelen. Hoewel het in je eentje niet echt relaxed is.
                        Groeten

Comment

• bij biest moet je op afspraak komen. is altijd na 20:00 en kost dan 12,50 per keer.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                            DSO, ik bedoel dat je daar ook kan trainen. Is een soort van gym of zo waar je ook los kan trainen en ze hebben er strongman onderdelen. Hoewel het in je eentje niet echt relaxed is.
                            Originally posted by Falstyr View Post
                            bij biest moet je op afspraak komen. is altijd na 20:00 en kost dan 12,50 per keer.
                            Ik zal het in mijn achterhoofd houden voor als ik er in de nabije toekomst eens zin in krijg

Comment

• Normaal ben ik niet zo van de trainingslogjes bij houden maar ik had vandaag wel zin om me training op te schrijven. Vandaag staan borst en schouders op de schema. kwart voor 2 in de gym afgesproken met een maat van me, belt die kwart voor 2 op dat die nog van huis weg moet gaan, ik verveelde me kapot dus ben maar even gaan legg pressen ik begon rustig op de 80kgx25 reps daarna 160kgx 15 reps en toen full stack ( 260 ) op 15 reps. Kwam me maat naar binnen begonnen we met bankdrukken, naar een aantal setjes bankdrukken door na schuin dumbbell drukken jammer genoeg gaan de kgs niet meer dan 22 dus deed dan ook high rep sets ( mijn pr schuin dumbbell drukken staat op 36 kg per arm ) daarna schouders getraind in super sets een andere jongen van de gym mee gevraag om ook mee te doen zodat je kon door draaien. dus bijvoorbeeld ik begon op de millitary press een maat van me side raises andere rust en dan draai je door dus ik ging gelijk side raises enzovoort. daarna zelfde systeem brede upright row en bent over side raises en daarna weer het zelfde systeem shruggs en smalle up right row. nouja hier komen de,,

DROGE CIJFERS.
                              Bankdrukken.
                              20x 55
                              15x75
                              10x 95
                              8x 115 ( 9de rep was fail en moest spotter helpen )
                              3x 135 ( durfde niet door te gaan ivm niet genoeg vertrouwen in spotter )
                              2x 145 ( durfde niet door te gaan ivm nit genoeg vertrouwen in spotter )

Schuindumbbell drukken
                              4x20 22 kg

Alternative flye ( weet niet uit te leggen hoe je hem moet doen maar hij is erg goed )
                              3x15

Schouders:
                              Parcour ( ss )
                              Military press side raises.
                              5x10 40kg 5x10 8 kg

Brede up right row bent over side raises
                              5x10 30 kg 5x12 4

Shruggs ( schouder tot de oren ) smalle up right row.
                              5x 10 90 kg 5x 10 20 kg

Comment

• Brute gewichten, jarnie.
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X