Donderdag heb ik mijn max 1 RM gemeten, om volgende week dinsdag te beginnen met het schema van chad waterbury. De resultaten zal ik hier voor mezelf en iedereen die daar geïnteresseerd in is bijhouden
Allereerst de max 1 RM:
- Fullsquat met rust onderaan: 85 kg
- Parallel squat: 105 kg
- Laying leg curl: 52,5 (hierbij voelde ik al klikjes aan de binnenkant van mn knieholte dus hier ben ik gestopt)
- Romanian Deadlift: 120 kg
- Standing calf raise: onze goeie ouwe smithmachine is vervangen door eentje waarbij de barbell ook horizontaal kan verplaatsen, dus deze zijn niet echt meer goed te doen. Ik heb ze toch geprobeert op 1 been en met mn andere been beetje balans houden wanneer nodig. Ik maakte er 6 nette op 1 been met 10 kg extra
- Seated calf raise: 6 X 60 kg (kon niet zwaarder vandaar de 6x)
- Lunge: 60 kg ofzo. Dit was de eerste keer lungen dus ik ga deze oefening eerst helemaal door proberen te krijgen
- Flat benchpress: 77,5 kg
- Decline benchpress: 82,5 kg
- Chin ups wide: 6 nette met bodyweight (74 kg)
- Bent over row barbell: 75 kg
- Standing military press: 50 kg
- Wide pull: 6 X 75 kg cable
- Standing barbell curl: 35 kg
- Standing hammer curl: 2 X 16 (ging easy, de 2X18 lukte net niet)
- Skull crushers: 30 kg
- Triceps press down: 75 kg
Dat was het dan, dinsdag zal ik posten hoe de training ging
Allereerst de max 1 RM:
- Fullsquat met rust onderaan: 85 kg
- Parallel squat: 105 kg
- Laying leg curl: 52,5 (hierbij voelde ik al klikjes aan de binnenkant van mn knieholte dus hier ben ik gestopt)
- Romanian Deadlift: 120 kg
- Standing calf raise: onze goeie ouwe smithmachine is vervangen door eentje waarbij de barbell ook horizontaal kan verplaatsen, dus deze zijn niet echt meer goed te doen. Ik heb ze toch geprobeert op 1 been en met mn andere been beetje balans houden wanneer nodig. Ik maakte er 6 nette op 1 been met 10 kg extra
- Seated calf raise: 6 X 60 kg (kon niet zwaarder vandaar de 6x)
- Lunge: 60 kg ofzo. Dit was de eerste keer lungen dus ik ga deze oefening eerst helemaal door proberen te krijgen
- Flat benchpress: 77,5 kg
- Decline benchpress: 82,5 kg
- Chin ups wide: 6 nette met bodyweight (74 kg)
- Bent over row barbell: 75 kg
- Standing military press: 50 kg
- Wide pull: 6 X 75 kg cable
- Standing barbell curl: 35 kg
- Standing hammer curl: 2 X 16 (ging easy, de 2X18 lukte net niet)
- Skull crushers: 30 kg
- Triceps press down: 75 kg
Dat was het dan, dinsdag zal ik posten hoe de training ging
Comment