Leo's log 10 X 3 + 4 X 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    is dit ongeveer hetzelfde als rippetoe?

    Comment


    • #32
      Absoluut niet.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

      sigpic

      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

      Comment


      • #33
        weer een lekkere training achter de rug gisteren en dit is het resultaat:

        flat benchpress: 62 kg op 10X3. Ging allemaal lekker. Laatste rep vd laatste set met spotter trok ik net wel/niet

        superset Rom DL (97,5 kg) en st MP (41 kg): dl ging lekker, maar de mp kon ik de laatste rep van de laatste 2 sets niet.

        superset calf raises (135 kg) en upright rows (77,5 kg): gingen allebei gewoon goed, volgende keer weer lekker verhogen

        Triceps press down (62 kg): was wel echt tough maar ging oke.

        giant set: open handd dumbell zagen (9 kg +- 8-10 reps), wrist extensions (9 kg +- 7-9 reps), schroevendraaien (30 kg 10 reps) en knijpen (65 kg per hand 6 reps)

        hierna was ik weer helemaal leeg. iets minder dan een uur heb ik hierover gedaan
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

        Comment


        • #34
          dan de training van morgen:

          Chin ups wide grip: 10 X 3 met lichaamsgewicht + 2,5 kg 70 s rust

          Superset:
          Decline barbell press: 62,5 kg
          Standing hammer curls (ik ga hem doen op het kabelstation): 52 kg
          4 X 6 met 60s rust

          Superset:
          Seated calf raises: 52 kg
          Laying leg curls: 37 kg
          4 X 6 met 60s rust

          Lunges: 52 kg -> 4 X 6 60s rust

          ik heb er zin in!
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

          Comment


          • #35
            training was weer knallen

            Chinups gingen wel lastiger dan verwacht. Lichaamsgewicht + 2,5 kg dus, maar het lukte net met af en toe een beetje cheaten

            Superset:
            Decline barbell press: 62,5 kg
            Standing hammer curls : 52 kg

            ging ook allemaal lekker, volgende week weer verhogen!

            Superset:
            Seated calf raises: 52 kg
            Laying leg curls: 37 kg

            calf raises waren pitten en de leg curls gingen ook goed.

            Lunges: 52 kg waren wel echt heel lastig
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

            Comment


            • #36
              Squats 10X3 : 75 kg. Was EASY!

              dippen: lichaamsgewicht + 10 kg was ook goed te doen
              BOR: 62 kg: licht cheaten was het te doen

              Skullcrushers: 27 kg: tough
              st bb curl: 15 kg + stang (ik weet niet hoe zwaar deze was)

              perfect crunch
              seated swiss ball cable rotations (30 kg)
              side lateral crunch 15 kg
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

              Comment


              • #37
                flat benchpress 10X3: 64 kg. te zwaar

                rom dl: 100 kg (goed te doen)
                mp: 42,5 kg

                calf raises op de leg press disc loading: 140 kg
                upright rows cable rope: 80 kg

                5 giant set onderarmen:
                bor open handed 9 kg
                wrist extensions 9 kg
                wrist curls 12 kg
                schroevendraaien 40 kg
                knijpen single handed 65 kg

                en dit 3x
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                Comment


                • #38
                  training van straks:

                  chin ups wide 10X3: lichaam + 3,75 kg

                  decl. bb press: 64,5 kg
                  st hammer curls rope cable: 54 kg

                  seated calf raise: 54 kg
                  laying leg curls: 39 kg

                  lunges: 54 kg
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                  Comment


                  • #39
                    Wat moet ik me indenken bij open handed bors? In mijn beleving blijft de stang op de grond dan, maar dat zal wel niet.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                    sigpic

                    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                    Comment


                    • #40
                      Gen...het gaat om de correcte uitvoering, niet het gewicht. Doe je gewoon wat meer reps ter compensatie

                      Comment


                      • #41
                        haha nee de open handed bor gaat als volgt: je pakt een dumbell bij de schijf vast (zodat je handpalm net niet helemaal open is) en je gaat dan zagen (oke bor was niet de goeie benaming). Hiermee pak je vrijwel alleen maar onderarmen om het gewicht vast te kunnen houden en dus heel erg licht rug (omdat het zo een zware oefening is dat je niet genoeg gewicht kunt pakken om daadwerkelijk je rug (zwaar) te belasten.

                        goeie om je onderarmen op een andere manier aan te pakken
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                        Comment


                        • #42
                          Ah oké. Dat zal zeker wel een goede onderarmoefening zijn ja. Betwijfel alleen of de roeibeweging nut heeft. In feite veranderd je onderarm niet van positie, dus of je arm nu beweegt of niet het blijft een isometrische contractie of heb ik dat nou?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                          sigpic

                          "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                          Comment


                          • #43
                            probeer maar eens met en zonder roeien dan voel je het
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                            Comment


                            • #44
                              net weer lekker hard getraint

                              om maar meteen met de deur in huis te vallen:

                              Squats 10X3: 78 kg was wel pittiger dan laatst, maar nog zeker goed te doen! Volgende week (5e en laatste week) ga ik voor de 82 kg

                              Superset:
                              - Dippen: lichaamsgewicht (77,2 kg incl alles) + 12,5 kg (ongeveer 90 kg dus) en was wel zwaar naar het einde. Volgende keer probeer ik mn zware luie lichaam tezamen met 15 kg extra van de grond te krijgen

                              - BOR: 64 kg Deze was tegen alle verwachtingen in ook te doen. Heeeeel klein beetje gecheat in de laatste set, laatste 2 reps, maar klaar voor 66 kg volgende week

                              Superset:
                              - Seated skullcrushers (achter hoofd): 27,5 kg Ik heb er echt goed op gelet dat mn ellebogen bij elkaar blijven en dit lukte me ook goed! Volgende keer 29 kg - 29,5 kg

                              - St Z-bar curl: 28,5 kg De eerste 3 sets lukte perfect, laatste 2 reps van de laatste set moest ik cheaten. Volgende week 30 kg
                              Wat een pomp aan het einde!!! triceps EN biceps, heerlijk

                              Tri-set:
                              - Perfect crunch met 2,5 kg in hand en steun onder onderrug (zonder ENIGE vorm van cheat, perfecte uitvoering, dus niet die rukbeweging die je 99,99999% van iedereen ziet doen) 8 hh

                              - Seated swiss ball rotations (cable): 32,5 kg per kant en ging alsnog makkelijk. Volgende keer 35 kg (6hh)

                              - Side lateral crunch (op de hyp ext machine dus) met een gewicht van 15 kg in de hand, 8 hh. Volgende keer maar een dumbell van 16-18 kg

                              en dit ook 4x

                              Hierna lekker uitpuffen en zweten en stretchen ofcourse

                              nou maar ff snel door naar mn college die over een half uur begint.

                              keep yall posted!
                              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                              Comment


                              • #45
                                training van afgelopen donderdag:

                                flat benchpress 10X3: 66 kg was te doen

                                rom dl: 105 kg loeizwaar!
                                mp: 44 kg idem
                                Dit is verreweg de meest gruwelijk zware superset van de week!

                                calf raises op de leg press disc loading: 145 kg redelijk makkelijk zelfs
                                upright rows cable rope: 85 kg

                                5 giant set onderarmen:
                                bor open handed 9 kg
                                wrist extensions 9 kg
                                wrist curls 14 kg
                                schroevendraaien 40 kg
                                knijpen single handed 65 kg

                                en dit 3x, allemaal tussen de 6 en 10hh
                                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                antalya escort
                                medyumlar
                                https://www.donaldsonville.org
                                sikis
                                pendik escort
                                eskisehir escort porno
                                gaziantep escort
                                Working...
                                X