Leo's log 10 X 3 + 4 X 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    training van afgelopen zaterdag:

    chin ups wide 10X3: lichaam + 5 kg. Wel zwaar, maar te doen

    decl. bb press: 68 kg
    st hammer curls rope cable: 56 kg

    seated calf raise: 56 kg bijna falen
    laying leg curls: 42 kg Hierbij kreeg ik steeds klikjes in mn knieholte, wat ook wel pijn deed.

    lunges: 56 kg. Lekker kapot hierna
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

    Comment


    • #47
      Training van straks:

      Squats 10X3: 82 kg

      Superset:
      - Dippen: lichaamsgewicht + 15 kg

      - BOR: 66 kg

      Superset:
      - Seated skullcrushers (achter hoofd): 29 kg
      - St Z-bar curl: 30 kg

      Tri-set:
      - Perfect crunch met 3,75 kg in hand en steun onder onderrug
      - Seated swiss ball rotations (cable): 35 kg
      - Side lateral crunch (op de hyp ext machine dus) met een gewicht van 16 kg in de hand
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

      Comment


      • #48
        Ziet er goed uit.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

        sigpic

        "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

        Comment


        • #49
          thnx man

          net de laatste training squats 10X3 etc afgerond, voor mn week rust en ik moet zeggen dat ik wel met een tevreden gevoel de sportschool uitgestrompeld. Zo ging het:

          Squats 10X3: 81 kg ging wel makkelijk eigenlijk. Ik heb wel het gevoel dat ik deze periode wat meer uit de squats kon halen helaas.. Beginnen met een hoger gewicht/grotere stappen per keer maken

          Superset:
          - Dippen: lichaamsgewicht + 15 kg was echt zeker goed te doen. Ik ben zeker hard vooruit gegaan hiermee

          - BOR: 66 kg met een beetje cheaten lukte het ook wel. Niet zo hard als ik wilde vooruit gegaan (een kilo of 6-8)

          Superset:
          - Seated skullcrushers (achter hoofd): 29,5 kg heel zwaar!
          - St Z-bar curl: 30,5 kg hierbij waren cheats wel nodig aan het einde.
          na deze superset voelde ik vooral mn onderarmen eigenlijk (waarschijnlijk zijn ze een beetje overtraind door de giant sets)

          Tri-set:
          - Perfect crunch met 3,75 kg in hand en steun onder onderrug 6x. Wel lekker veel pijn
          - Seated swiss ball rotations (cable): 35 kg ook heerlijk (6x)
          - Side lateral crunch (op de hyp ext machine dus) met een gewicht van 18 kg in de hand (6x)

          4 setjes.
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

          Comment


          • #50
            Training van morgen:

            flat benchpress 10X3: 68 kg

            rom dl: 110 kg
            mp: 45 kg

            calf raises op de leg press disc loading: 150 kg
            upright rows cable rope: 87,5 kg

            5 giant set onderarmen:
            bor open handed 10 kg
            wrist extensions 10 kg
            wrist curls 16 kg
            schroevendraaien 40 kg
            knijpen single handed 70 kg

            en dit 3x, allemaal tussen de 6 en 10hh
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

            Comment


            • #51
              en ook meteen de laatste training van dit schema, gepland op zaterdag:

              chin ups wide 10X3: lichaam + 7,5 kg.

              decl. bb press: 70 kg
              st hammer curls rope cable: 58 kg

              seated calf raise: 57 kg bijna falen
              laying leg curls: 44 kg

              lunges: 58 kg
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

              Comment


              • #52
                wat is je volgend schema nu geworden ??
                trouwens ziet er goed uit wat je tot nu toe doet

                Comment


                • #53
                  thnx man! ik vind het ook heerlijk gaan

                  mn volgende schema wordt waarschijnlijk een 4 dagen split op 6-8-8-10 en staat in de trainingsschema's sectie ter beoordeling ("Leo's volgende knalschema")
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                  Comment


                  • #54
                    zojuist es je schema bekeken, ziet er niet slecht uit alleen onderarmen iets overdreven naar mijn mening

                    wat je zei over die mammoth en shit klopt, total waste of money, hoop crap in poeder
                    bestaan veel beter dan die dus gelijk heb je in amerika te bestellen, verschiet ervan dat de prijs daar zo goedkoop is

                    succes met je nieuwe schema

                    Comment


                    • #55
                      jaah niet zo zeer mammoth, maar over weight gainers in het algemeen ben ik niet te spreken.

                      Maar bedankt man! over onderarmen: ja het is redelijk wat. Ik ben nou ook giant sets voor onderarmen aan het doen en ik zie ze gewoon groeien! ze waren erg klein geworden door de cut en nou beginnen ze weer hun omvang te krijgen. Ik merk wel dat ik mn onderarmen licht overtrain, vandaar dat ik een rustweek neem en het daarna wat rustiger aandoe voor onderarmen. Misschien is het alsnog teveel...
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                      Comment


                      • #56
                        weer geknald vandaag !!!


                        flat benchpress 10X3: 68 kg

                        rom dl: 110 kg
                        mp: 45 kg
                        zwaar as hell!! mn onderarmen waren de beperking

                        calf raises op de leg press disc loading: 150 kg
                        upright rows cable rope: 87,5 kg
                        eitje

                        5 giant set onderarmen:
                        bor open handed 10 kg
                        wrist extensions 10 kg
                        wrist curls 16 kg
                        schroevendraaien 40 kg
                        knijpen single handed 70 kg
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Leo1988 View Post
                          jaah niet zo zeer mammoth, maar over weight gainers in het algemeen ben ik niet te spreken.
                          Mocht je dat standpunt nog eens herzien willen hebben, koop die Dorean Yates Leangain. Dat is echt goud. Kost ook een bom duiten, maar dat is echt het allerbeste.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                          sigpic

                          "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                          Comment


                          • #58
                            ja ik weet dat die een van de betere weightgainers is, maar waarom zou je dat nemen in plaats van gewone voeding? kost VEEL meer geld en je hebt niet het voordeel van alle goeie dingen naast de calorien in voedsel. Een andere reden dan tijdgebrek kan ik me niet bedenken.

                            alsof je geen weight zou kunnen gainen zonder weightgainer
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

                            Comment


                            • #59
                              Hahaha, is ook waar. Het is alleen zo dat een weightgainer gewoon heel makkelijk is.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                              sigpic

                              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                              Comment


                              • #60
                                heel makkelijk om zo tussendoor te nemen, kost je weinig tijd maar ietsje meer euros

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                antalya escort
                                medyumlar
                                https://www.donaldsonville.org
                                sikis
                                pendik escort
                                eskisehir escort porno
                                gaziantep escort
                                Working...
                                X