Zo, net mn eerste training van dit schema achter de rug. Heerlijk kan er niks anders over zeggen. Was netjes binnen 55 minuutjes klaar en zo ging het:
Chin ups wide grip: Lichaamsgewicht - 10 kg contra - 15 kg contra - 25 kg contra. Ik ben echt tegen dat powerstation met contra gewichten, maar besloot het toch maar te doen. Beetje lichter beginnen en dan opbouwen naar vrij chinnen met extra gewichten
Pendlay row wide: 52,5 - 48,5 - 48,5 - 42. Was wel goed te doen
BOR dumbell neutral: 22 - 20 - 20 - 18 was een eitje
Seated row small: 45 - 40 - 40 35. Was echt te makkelijk voor woorden.
Preacher curl z bar: 22,5 - 20 - 20 - 17,5. Ging wel oke
Perfect crunch + side crunches tussen de 6 en 10 reps gedaan
Dit alles op 6 - 8 - 8 - 10 en 40 tot 50s rust
Ook ben ik vandaag begonnen met de mass stack van BSN Kreeg meteen na mn eerste set chinnen al een lekkere pomp (die ik nog nooit had in mn dorso's) en na elke set wilde ik vrijwel meteen door. Echt lekker die motivatie en focus Na de training helemaal mellow en nou aan mn bord pasta en kip en groenten
Chin ups wide grip: Lichaamsgewicht - 10 kg contra - 15 kg contra - 25 kg contra. Ik ben echt tegen dat powerstation met contra gewichten, maar besloot het toch maar te doen. Beetje lichter beginnen en dan opbouwen naar vrij chinnen met extra gewichten
Pendlay row wide: 52,5 - 48,5 - 48,5 - 42. Was wel goed te doen
BOR dumbell neutral: 22 - 20 - 20 - 18 was een eitje
Seated row small: 45 - 40 - 40 35. Was echt te makkelijk voor woorden.
Preacher curl z bar: 22,5 - 20 - 20 - 17,5. Ging wel oke
Perfect crunch + side crunches tussen de 6 en 10 reps gedaan
Dit alles op 6 - 8 - 8 - 10 en 40 tot 50s rust
Ook ben ik vandaag begonnen met de mass stack van BSN Kreeg meteen na mn eerste set chinnen al een lekkere pomp (die ik nog nooit had in mn dorso's) en na elke set wilde ik vrijwel meteen door. Echt lekker die motivatie en focus Na de training helemaal mellow en nou aan mn bord pasta en kip en groenten
Comment