Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
goed bezig kerel en zou me niet teveel aan trekken van die schouders, vind ze heel goed meevallen, traps iets kleiner but so what, het ga je goed af dat bb-en
DB Biceps curl vanaf schuine bank
10x10
10x12
10x12
8x14
Hammer curl DB
10x12
10x12
10x14
8x16
Pols curl
15x20
15x30
15x30
omgekeerde polscurl
15x20
15x20
15x20
Buik
Vandaag Benen Schouders
Squat
12x50
12x70
10x90
7x100
10x70
Legpress
12x100
12x140
8x180
7x200
Frontsquat
10x50
10x50
8x55
8x55
Liggende Leggcurl S/S Leggextension
10x35 /75
10x40 /75
8x45 /75
8x45 /75
Staand kuitheffen
15x70
15x90
15x100
12x100
Zittend kuitheffen
15x60
15x60
12x60
Schouders neckpress maar ik doe hem voor (ivm blessure)
10x40
10x50
8x55
1x70 net niet6x50
Zittend sideraise DB
12x10
10x12
8x12
8x12
Reverse peckdeck
12x30
10x35
10x40
10x40
Upright row kabel
10x50
10x60
10x60
8x60
Zo ben weer beetje up to date,nog 2 weken dit schema dan alles weer omgooien,kracht blijft een beetje hetzelfde.
Voeding wel omhoog gegooid,was elke keer bang om vetter te worden maar ging wel redelijk hard van 72 naar 78,5 maar blijf al 2 weken steken ineens ,dus meer eten,ben met me vet 1%omhoog gegaan trouwens dus heel weinig.
Cablecross weinig rust tussen de sets
10x25
10x25
10x25
Triset Triceps
Cable pressdown omgekeerde greep 25
Cable pressdown normaal 25
kabel strekken boven het hoofd 35
3 sets alles 10 hh
Daarna kuiten in de leggpress S/S me legraises
En nog wat buik.
ekker gewerkt die 2 x100 was mooi.
Gebruik al 4 weken geen crea meer kracht blijft een beetje hetzelfde,
heb creavitargo besteld van bms,maatje van me ging er wel goed op wil het ook wel is proberen,wou eigelijk iets van muscletech maar is pittig prijzig,en met deze dure tijden
Net even je log door gelezen!
Je gaat als een speer als ik het zo allemaal zie.
Heel goed man ga zo door, vind overegens wel dat je wat veel doet op een dag hoor! Hoelang duurt je workout gemiddeld?
Maar ja je gaat goed dat is het belangrijkste.
Thnx, ja gaat erg lekker,goed eten,goed rusten,en hard trainen.
Men trainingen duren meestel 1,5 tot 2 uur.
Maar train alles 1 x per week dus genoeg rust.
Dat zijn behoorlijk zware gewichten...en ook nog in een hele lange training. Hoelang rust jij eigenlijk tussen je sets? Als die rusttijd onder de twee minuten is begrijp ik wel waarom je zo droog bent! Je lichaam krijgt gewoon geen kans om vet aan te zetten!
Petje af voor zulke discipline hoor!
Dat zijn behoorlijk zware gewichten...en ook nog in een hele lange training. Hoelang rust jij eigenlijk tussen je sets? Als die rusttijd onder de twee minuten is begrijp ik wel waarom je zo droog bent! Je lichaam krijgt gewoon geen kans om vet aan te zetten!
Petje af voor zulke discipline hoor!
Er zit vooruitgang in idd!
Met deadliften en de andere oefeningen ong 2 min,en tussen de zware sets wel iets meer,
Droog? vroeger was ik droog toen k nog bokste,heb denk ik een redelijk snelle stofwisseling,daarom moet ik ook zoveel eten.doe al 3 maanden niks meer aan cardio ook.
Thnx in ieder geval!
Mazzelaar.. ik moet gruwelijk veel cardio doen en serieus op dieet als ik droog wil worden. Mijn lichaam weigert het gewoon om droog te worden lijkt het wel!
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment