Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Moest 3 uur eerder trainen dan normaal omdat ze dicht gingen vroeg vanwege bevrijdingsdag, b/s imo maja vooruit. Was nog niet herstelt van DL op vrijdag onderrug was nog beetje gevoelig maar chest was ready to go, aldus dacht ik.

Alles 2 min rust zoals gewoonlijk

BP goal 5x8x70 ;

Had 4 weken geleden 88887 met 70 gedaan met 4-5 min rust ofzo dus dacht speel op safe doe weer 70. Na max vorige week was dit echt zo licht dat ik halverwege me setje dacht dat ik de bar misschien had misladen.

8x70 easy shit
    8x70 e/s
    8x70 e/s
    8x70 me laatste rep kwam me rechterschouder weer uit positie net als bij die incline vorige keer en begon het gezeik al weer, ff gestrechts lichtjes in mijn rust tijd maar mocht niet baten.
    5x70 complete fail bij 6e rep kon echt geen kracht zetten zelfs me triceps voelde helemaal leeg rechts, vage shit.

Note; misschien is dit wel laatste schema waar ik flat BB BP erin zet want dit schouder probleem wil ik niet verergeren, rare shit dat MP er geen last van heeft. Als iemand zelfde probleem heeft en goeie strecht oefeningen voor weet laat maar komen.

BOR;

8x67,5
    8x67,5
    8x67,5
    7-8x67,5 weet niet zeker, heb toen nog 4 lichte cheat gedaan om het goed te maken, dit setje ook eens straps gebruikt, voelt zo relaxt aan voel echt meer spanning over me rug lopen op deze manier, maar ga toch ff zonder blijven doen.

Lunges goal was 3x8x20, maar de 20 was verrot dus moest naar 22 nou damn

3x8x22

8 link, 30 sec rust, 8 rechts, 3 sec rust, 8 links, 3 sec rust, 8 rechts 30 sec rust en toen wil ik weer oppakken maar was zo vermoeid kreeg die shit niet meer omhoog, ff 1 min rust gehouden en toen me laatste set eruit gegrind, iemand anders wel eens fucking last van zijn poten bij het lungen viel me op rare shit.

Flat DB Press

8x24
    8x24
    8x24 ff afgeleid door chickie die 10 cm naast me der BORaises te doen maar wel setje afgemaakt

Hanging leg raises, met straps (jah daar dan weer wel das zo relaxt)

1 min rust, 3xF, eerst met rechte benen en dan langszaam met steeds meer ingetrokken tot je echt dood bent.

Toen zag ik nog een gozer BB lunges doen met 70kg en toen kwam der zo'n kk mislukte beachboy 8kg zoeken voro zijn biceps curls toen die gozer naar achter stapte (hij deed backwards lunges) BIJNA WRECK for life want hij stapte op die voet van die kluns en gleed weg, wonder boven wonder hield die hem nog. Verbaast me nog dattie hem niet doodgeslagen heeft met 20kg plaat maja.

Conclusies, vage shit met bench zal toch ff aandacht moeten besteden aan me schouder want wil dit niet tot een probleem maken, kijken hoe spierpijn morgen is en of het net zo'n pijn doet als vorige week want dan ga ik BB benches eruit knikkeren maar hopelijk komt het niet zo ver. Vroeger trainen is ruk, veel minder energie alles voelde zwaarder (behalve bench, toch nog iets waar die 1RM dag voor helpt )
    Last edited by GeneralIx; 04-05-2009, 16:17.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Borst lekker stretchen met db's. En bench er anders gewoon uitknikkeren.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

5x80 complete fail bij 6e rep kon echt geen kracht zetten zelfs me triceps voelde helemaal leeg rechts, vage shit.

Dat moet dus 5x70 zijn, misschien modje ff veranderen

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Gefixt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Thanks GenIx

Comment

Heb nooit echt last in me benen bij lunges in de zin van dat het pijn doet als je dat bedoelt. Wel last van m'n conditie, altijd helemaal kapot bij deze oefening. Wel een lekkere trouwens. Bankdrukken eruit knikkeren zou ik niet gelijk doen als ik jou was. Is tenslotte een grote massabouwer. Zou dan is proberen om in de smith te bankdrukken. Misschien heb je dan minder last van je schouder omdat je geen rekening moet houden met de stabiliteit die je bij los bankdrukken wel hebt. Zo komt er in dat opzicht in elk geval minder druk op je schouders. Je zou het in elk geval eens kunnen proberen.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Bankdrukken is overrated. Denk dat je met dumbells (volledig vrije rom) meer voordeel hebt dan met de smith (volledig vaste rom). Juist als je schouders zeiken lijkt het me een slecht idee om ze in een geforceerde bewegingsbaan te duwen.

sigpic

Comment

Jah smith of machines voor borst dat trek ik echt niet, voelt zo onnatuurlijk aan. Bij lunges bedoelde ik dat het pijn doet in je voeten, eerste keer dat ik dat had vorige week geen last van, nou moet ik ook wel zeggen dat ik echt 0 coordinatie had vandaag dus laat ik het daar maar aan toe schrijven Gewoon net alsof je je poot verdraait ofzo zoiets maar dan net iets minder erg

Bench is echt een favoriet van mij dus ik wil die er niet uit knikkeren, maar als het probleeem telkens tevoorschijn komt bij flat bb bench, moet ik er misschien maar gewoon aan geloven. Wil een blessure kost wat kost vermijden.

Thnx voor de tips, als iemand nog iets weet voor shoulder health altijd welkom (doe zelf shoulder dislocations ene keer met houten stangetje, op tariningsdagen, en thuis met handdoek

Comment

denk dat je hetzelfde als mij hebt. kun je niet echt veel aan doen, mss ook maar iets de stang van je borst houden
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Warm dagje vandaag, helemaal heet in die gym waar de airco nogsteeds gefuckt is

Incline BB BP; 1 RM, goal niks is pas 2e keer dat ik incline doe

1x65
                      1x70
                      1x75
                      Fx77,5 (zakte teveel van me weg)

Hoera, geen last van me schouders vooral gelet op schouderbladen back and down en ging lekker. Ging uit van 70-72,5x ging makkelijk.

Yatse row;

12x67,5
                      12x67,5
                      12x67,5
                      14x67,5 rest pause bij laatste 2 reps

Front Squat;

8x60
                      2x75
                      8x60
                      2x75

Moet buiten het rek doen omdat ik anders geen volledige ROM heb dus zit geen fail bij, techniek nogsteeds niet echt optimaal sommige reps moet ik echt voor naar hell en terug en dan gaat de rep erna weer wel makkelijk, maar gaat steeds beter

Incline fly's overgeslagen, voegt toch niet zoveel toe IMO en was geen ruimte want het was echt recorddrukte

Toen side rotations even met 10kg tot fail

Calves 32kg, op trap 1 been per keer, 2 sec omhoog 2 omlaag 1 sec squeeze boven en stretch beneden. Wanneer je failt half reps en de laatste vasthouden tot je de pijn niet meer kunt, geen idee hoeveel reps was alleen maar bezig niet op me tong te bijten van de pijn

10 min uberlow intensity cardio op de fiets naar huis

Comment

Ik krijg bijna zin om vrijdag toch nog ff 1 rep incline te doen om ff een paar weekjes langer voor op je te staan hahahaha. Maar toch netjes dat je toch alweer zo hoog begint :P
                        BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
                        BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

Geen dextrose na training, was op dacht maakt vast niet zoveel uit, nou fock me ben nog half van de kaart.

MP staand, 5x3 dag, goal 5x3x52,5 (2 min rust)

3x52,5
                          3x52,5
                          3x52,5
                          3x52,5
                          4x52,5 (dacht ah easy shit pak 5e nog wel, maar die kwam niet eens een mm van me borst)

DL 3x5 goal; nieuw pr 3x5x117,5 (3-4 min rust)

3x5x117,5

Begin wel beetje zwakkere techniek te krijgen bij nieuwe pr's want soms komt me ass gewoon iets eerder omhoog dan de rest en als ik daar heel erg op ga letten wordt alles 10x zo zwaar, vind maar vaag als het makkelijker zou zijn om uit je benen te duwen dan zou je toch als je begint te cheaten meer benen doen en niet andersom ? Overigens 0 bolling in mijn rug o.i.d. ofzo voor de critici

Blijft overigens nogwel gewoon doen met ass laag en tegelijk omhoog ziet er gewoon beter uit en voelt beter

T-bars, goal 4x10x72,5 met 2 min rust

10x72,5 - 2 min
                          10x72,5 - 2 min
                          10x72,5 - 4 min (was echt zo gesloopt na die dl kreeg het gewoon niet voor elkaar eerder te gaan)
                          10x72,5

Toen nog 2 setjes tot fail 8kg BORaise, 6kg BORaise

Wilde nog superset rev curl - tri extension - ez curl, maar me rug begaf het gewoon bij die reverse curl (jah heel vaag maar was zo dood niet normaal) dus heb het maar op gegeven.

Conclusies

T-bar na DL is echt niet haalbaar meer, nu ik met DL steeds PR na PR blijf zetten trekt me onderrug het gewoon niet meer om t-bars te doen, denk dat ik die eruit knal en weighted chins ga doen.

Comment

netjes
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

Wat een ruktraining

BP goal 5x5x85 (4F = 4 reps + fail op 5e) 2min rust

85x5
                              85x4F
                              85x3F
                              85x2F
                              85x1F

Weet niet of het mentaal is vanwege me schouder geklooi vorige week, had daar overigens geen last van nu, gelet op shoulders back and down, me arch goed stevig vastgezet dus daar ben ik wel blij mee maar de reps zijn echt om te huilen gewoon

BOR goal 4x8x70, 2min rust

8x70
                              8x70(met beetje scheve strap lol dus dat was nogal gehannes)
                              8x70
                              7-8 + 3 cheatx70

Wilde even opwarmen voor lunges met leg extension maar toen deden me knieen zo pijn heb ze maar geskipped

DB press 26 goal 3x8, 2min rust

8x26
                              8x26
                              7Fx26 (meh bijna )
                              ?Fx26

40-50 kg hanged cleans, 5 stuks ieder (even oefenen voor mijn 1RM MP a.s. vrijdag)

40-50-60, cleans vanaf de grond, 3-5 reps. Me techniek is nog vrij ruk en ik weet niet wat nou makkelijker hoort te zijn Vind hanged cleans wel iets makkelijker op moment lijkt het

Even hanging leg raises gedaan en vond wel weer mooi geweest.

Conclusie;

BENCH IS SUCKKKKKKKKKKKKKK

Leg extension = knee destroyer

Owh en kwam er vandaag achter dat me triceps me bench tegen houden volgens mij, dus die ga ik weer lekker meepakken op vrijdag

PS. zag kennis van me HIT doen, intense shit maar hij ging der goed op zei die misschien maar eens over nadenken
                              Last edited by Yawgmoth; 11-05-2009, 15:30.

Comment

Ben nu ook begonnen met HIT. Tien minuten plezier per vier dagen. Kijken wat het brengt.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X