Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hij deed het ma/wo/vr wat volgens mij niet echt HIT is, ook deed hij geen 4down, 4 up tempo wat volgens mij redelijk kenmerkend is voor HIT ? Leek me meer op een DC style training maar zonder het stretchen
    The internet, SERIOUS business!

    Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

    Comment


    • #32
      Nee, dat is in ieder geval niet de Mike Mentzer HIT. Het vier down vier up tempo kent HIT (in ieder geval de MM variant) niet. Wel heb je een gecontroleerd explosieve fase (zo snel mogelijk, zonder echter momentum te creëren), een seconde de maximale contractie vasthouden, en een rustige excentrische fase. Overigens wisselt dit ook een beetje per oefening. Bij de BOR bijvoorbeeld hoef je hem niet een seconde vast te houden, terwijl dit bij de leg extension essentieel is.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

      sigpic

      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

      Comment


      • #33
        Training van vandaag

        Incline Bench goal 5x8x52,5 - 2min

        8x52,5
        8x52,5
        8x52,5
        8x52,5
        9x52,5

        Yates Rows goal 4x12x70 - 2min geprobeerd maar moest met 2 doordraaien dus denk 2,30

        12x70
        12x70
        12x70
        14Fx70

        Frontsquats rust tot ik weer beetje fit voelde 3 min ongeveer

        3x70
        3x80
        1x82,5
        1x85 Dacht dat ik knock ging die laatste kon hem nog net racken

        Was helemaal dood dus ben hierna gekapt
        The internet, SERIOUS business!

        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

        Comment


        • #34
          Hoe kan je nou dood op zijn na zo'n miezerige training, daarmee bedoel ik niet de gewichten maar het aantal oefeningen +sets

          Comment


          • #35
            Originally posted by Ricardo van Vliet1 View Post
            Hoe kan je nou dood op zijn na zo'n miezerige training, daarmee bedoel ik niet de gewichten maar het aantal oefeningen +sets
            En dat mijn beste n00b, is nou het verschil tussen tráinen zoals onze beste Yawgmoth hier doet, en louter stom gewichtjes zwaaien.
            Achievements comes in cans, not can'ts.

            Comment


            • #36
              noob? Wie denk jij wel niet dat je bent?

              Comment


              • #37
                Moet je voor mn neus zeggen snotaap

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Ricardo van Vliet1 View Post
                  Moet je voor mn neus zeggen snotaap
                  Check je PM, tot straks misschien.
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

                  Comment


                  • #39
                    Heren, zeiken op elkaar doe je maar lekker via PM en niet in iemands trainingslog.


                    Dat gezegd hebbende: Je hoeft niet per se lang te trainen (of veel sets/reps te maken) om doodop te zijn. Iets een 'miezerige training' noemen is een beetje kort door de bocht.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                    Comment


                    • #40
                      Woensdag work-out van Bill Starr is ook vrij "kort" ondanks een medium dag kan het nog best pittig zijn als je voldoende gewicht neemt en rust kort houdt.

                      Comment


                      • #41
                        Dit begrijp ik, maar aangezien yawgmoth in dit topic of andere topics zegt dat hij best veel rust houd

                        Comment


                        • #42
                          Alles is exclusief opwarm setjes dat als punt 1.

                          En punt 2, beste ricardo het zal me worst wezen of je vind dat ik niet dood genoeg ben, me spotter sprong in toen ik hem wilde racken omdat ik in elkaar begon te zakken. Dus noem het wat je wilt maar ik was done for.

                          En ik raad je niet aan eric te pakken hijs wolverine in real life RAWR
                          The internet, SERIOUS business!

                          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                          Comment


                          • #43
                            Pfft...paar tikken met een natte krant en erik is stil

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Falstyr View Post
                              Pfft...paar tikken met een natte krant en erik is stil
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

                              Comment


                              • #45
                                joh die ricardo kan ook niet helpen dat zn ballen nog niet gedropt zijn...
                                BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
                                BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X