Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Thnx net gelezen, had al gelezen toen die uitkwam maar kon niet meer terugvinden is idd hele andere manier dan die van Mike Herzer, blijft bruut klinken

    FF on topic trainingslog, zo'n verdomde spierpijn in me benen dat ik amper van de plee af ken komen tering zeg wordt nog leuk morgen deadliften
    The internet, SERIOUS business!

    Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

    Comment


    • #92
      Mike Mentzer denk ik Yaw.

      En hier nog zo een met die spierpijn. Kan niet eens normaal lopen. Al drie dagen niet.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

      sigpic

      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

      Comment


      • #93
        sterkte met deadliften,
        ben benieuwd hoe je dat afgaat
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

        Comment


        • #94
          Jah die dus gen XD damn wat scheef geschreven haha

          Thnx Dyno

          Zit even te denken wat is wijsheid

          Vanavond staat op programma MP, DL (voor 10 singles zoal ik squat deed, dus work brutal), T-bars en wat armen superset met BORaises. Nou zit ik al hele dag suf te leren binnen dus enthousiasme is er wel uit geramt, dus wilde eigenlijk caffeine tabletje nemen (kwamen vandaag binnen na een week te laat te zijn, in tussentijd gestart met creatine voor herstel vooral) maar omdat crea niet van caffeine gedient is twijfel ik een beetje, kan ook nog zo'n sample crack erin pompen dan weet ik zeker dat ik zin heb om te trainen maar wil niet weer risico lopen over me nek te gaan. Dacht dat het misschien side effect was omdat ik niet gewend ben ds misschien gaat nu beter, echter daar zit ook creatine in (in esther geloof ik) maar ook 100mg caffeine (???!!!) Dus das me eerste probleem, crea mono doseer ik op 3-5gr per niet trainingsdag bij ontbijt en op trainingsdagen 3-5grx2 ontbijt en na training.

          Verder is me rechter hamstring echt gefocked, net half uur in bad gelegen met warme kraan erop en dat hielp, voor dat halve uur en de 5 minuten erna, nu is weer klote. Tis niet zozeer spierpijn als dat het wel lijkt of ik hem verrekt heb, ken het gevoel wel van kickboksen als je te fanatiek gerekt hebt en vervolgens wat lowkicks moest incasseren zo voelt het, heb ook echt flink moeite om uberhaubt in DL positie te komen maar misschien dat dit wegvalt na de warmupsetjes who knows, ik ga het zowiezo proberen. Dacht ook nog dat het misschien een side was van niet gelijk squatten met beide benen tot ik me bedacht dat ik daarna nog bijna 1,5 uur cardio heb gedaan midden in de nacht dus dat lijkt me nog waarschijnlijker aangezien ik nog nooit heb gehad na squatten.

          Dus samenvatting;

          Wat is het beste;
          1) training met crack (100mg caffeine), samples moeten toch op
          2) caffeine pilletje voor traine á 200mg, wat misschien de crea post-workout tegenwerkt
          3) misschien gewoon paracetemol erin knallen zodat ik wat minder last heb van me hamstring en geen andere pre-workout
          The internet, SERIOUS business!

          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

          Comment


          • #95
            Cafeïnepilletje en crack en paracetamol. Knallen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

            sigpic

            "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

            Comment


            • #96
              Zelfs als caffeine crea tegenwerkt ? Denk dat ik mezelf helemaal de vernieling in ga draaien dan, maar als ik me dan top voel ga ik ook wel rammen als een bezetene misschien eerst caffeine pilletje met paracetemol als ik wegga en dan in bus pak ik die crack (is 25-30 min voor ik begin) wordt wel beuken dan, ga misscihen wel doen toch 2 dagen rust hierna Komt goed

              Twijfel nog aan de DL hoe zwaar, normaal is 3RM (130) te zwaar bij mij voor 10x1, maar als ik op 300mg caffeine sta wil ik misschien wel 135+ pakken, ik ga der ff over denken eerst maar eens wat avondeten koken!
              The internet, SERIOUS business!

              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

              Comment


              • #97
                Cafeïne verbetert je kracht niet, zou dus niet opeens zwaarder pakken (tenzij de crack bij jou je kracht wel verbetert).
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                sigpic

                "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                Comment


                • #98
                  Ook niet echt maar het verbergt vermoeidheid wel, en zeker bij 10 singles it wear you down, soort van en als ik aant trippen ben op caffeine net als de vorige keer dan is dat misschien te verbergen ik weet het niet we gaan het zien, ik moet ook uitgaan van een nieuwe max want die 130 was van 3-4 weken geleden, ga nu ff me vis omdraaien
                  The internet, SERIOUS business!

                  Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                  Comment


                  • #99
                    Heheh, oké. Succes!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                    sigpic

                    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                    Comment


                    • Zo net weer thuis, helemaal kapot komtie;

                      Toch maar crack genomen, 15 min voor de training merkte eigenlijk niks van deze keer dus voor de deadlift nog ff een 200mg caffeine derin geknalt merkte klein beetje maar stelde niet echt veel voor

                      MP goal 5x5x50 voor PR - 2 min rust stopwatch

                      5x50
                      5x50
                      5x50
                      5x50
                      5Fx50

                      PR +2,5

                      Deadlift goal 10x1x130 - 1 min rust stopwatch

                      1x130
                      1x1301x130
                      1x1301x130
                      1x130 - begint nu lastig te worden1x130
                      1x1301x130
                      1x130 - lekkah

                      Had nog steeds duizeligheid na elke rep, maar na 20 sec zitten ging dat weg hoe dat moet met 15 seconde rust beats me. Voelde me nog redelijk fit hierna dus besloten nog ff hard te gaan

                      Nu met 4 min rust tussen reps

                      1x140 - perfecte techniek
                      1x140 - perfecte techniek
                      1x140 - 95% perfecte techniek
                      1x140 - 90% vond wel genoeg me rug was niet bol maar verloor zegmaar de perfecte arch en had wel ff gehad nu, wilde geen risico lopen had denk ik nog stuk of 3 singles eruit kunnen persen maar weet niet hoe me rug zich dan houd en zoveel voegt het toch niet meer toe

                      14 singles op de deadlift

                      T-Bars goal 4x10x77,5 voor PR - 2 min rust stopwatch

                      10x77,5
                      10x77,5
                      10x77,5
                      10x77,5 PR alles, me onderrug had het zo zwaar meeste moeite kostte het van de grond sleuren van dat ding. Rep 9 was lichte cheat dus niet meegetelt toen nog 2 goeie voor zover ik kon voelen dus maakt 10 had natte handen dus me grip ging echt naar de klote die laatste set

                      Had nu nog 3 minuten over en ging echt niet risico lopen dat ik weer 1,5 uur naar huis moest met de benenwagen dus precies op tijd weggegaan.

                      Triceps french press staand, EZ-bar met 12,5kg per kant tot fail stuk of 6-7 ofzo toen 1 15 seconde eccentric fase voor de reverse curl met een bloedkop en toen was wel mooi geweest.

                      Geen idee of crack wat toevoegt maar traine gaat wel lekker Of het crack, crea, caffeine of placebo is; I don't know I don't care dit werkt dus blijf het ff zo houden.

                      En nu lekker weer boekhouden, weltruste!
                      The internet, SERIOUS business!

                      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                      Comment


                      • FF wat notes die ik ben vergeten;

                        1) Iets fuckte me opmaak bij de DL misschien dat één mod dit even aan zou kunnen passen, thank u fery fery mucho

                        2) Goed opgewarmd pijn in me hamstring was niet weg maar geen last van gehad bij het DLen had ik niet verwacht eigenlijk

                        3) Ben wel aan de dunne op het moment, maar heb ook ruk gegeten vandaag dus daar kan het ook aan liggen of de crea of de crack of de caffeïne who knows...

                        4) Had wel bicep buff na T-bars terwijl dat normaal wel meevalt, of dit komt omdat ik bijna failde en dus meer secondairy muscles (bicep etc) ga gebruiken of door crack kan ik niet zeggen

                        5) Dit RP/Singles hoe je het wilt noemen voor LB vind ik echt perfect en houd ik er zeker in, voor UB vind maar klote dus dat doe ik normale style
                        The internet, SERIOUS business!

                        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                        Comment


                        • Netjes hoor !
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                          sigpic

                          "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                          Comment


                          • Thnx

                            Ok ben eindelijk wakker na gisteravond 2 uur met kotsneigingen in de douche/in bed gelegen/op de plee gezeten te hebben, was witter dan een wigger en heb me niet zo kut gevoeld sinds buikgriep. Dus ik moet even conclusies trekken, crea is het niet want dat heb ik net weer genomen en voel helemaal niks. Dus dan blijft crack of caffeine over, welke van de twee het is ik heb geen idee maar dit was zo klote dat ik gewoon maar stop met beide. Misschien is het de chrash na 300mg caffeine en het een soort afkickverschijnselen zijn of het is gewoon iets in de crack die me helemaal naar de tering helpt, hoe dan ook ik houd het wel ff op crea.

                            On topic, me rechterpoot doet weer net zoveel pijn als voor traine
                            The internet, SERIOUS business!

                            Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                            Comment


                            • naizzzz. weer goed je best gedaan zie ik :P
                              BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
                              BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

                              Comment


                              • Ben als een malloot aant leren voor tentamen, alles gaat helemaal naar de kanker dikke stress en moet knokken om uberhaubt me jaar door te mogen zetten in het 2e. Dus al met al kut, rechter hamstring nogsteeds gefucked, zin is weg, wallen van hier tot tokio, ben moe alles is ff klote. Ik weet dat de training kut is dus afkraken heb geen zin kan me echt aan me reet roesten op moment

                                BP goal 5x8x70-2 min rust, elbows in voor zover ik kan bepalen

                                8x70
                                8x70
                                8x70
                                7x70 - voorste schouderkoppen trokken echt helemaal leeg net alsof iemand ineens je spieren leegzuigt ofzo heel erg vaag
                                5x70 - zelfde verhaal was niet de normale grind bij 6e rep, ging snel van de borst kwam bij transition en DRAIN SLURP w/e het was stortte echt in mekaar alles trok helemaal weg eerst schoduerkoppen toen polsen toen tricep en toen pakte me spotter hem gelukkig

                                Redelijke vooruitgang van 87654 van 4 weken terug, maar merk dat ik echt achteruit ga op hogere reps, dus denk dat ik ff 5x8 blijf doen tot ik die 5x8x70 weer in de pocket heb, die 100kg bench kan me ff gestolen worden, zit zelfs te denken ff alleen dumbell te pressen

                                BOR- goal 4x8x77,5 voor PR-2min rust

                                8x77,5
                                8x77,5
                                8x77,5
                                6-7-8x77,5 ze waren niet netjes meer voor mijn gevoel (is nogsteeds redelijk strict hoor ) dus volgende keer nog maar eens, viel me niet tegen eigenlijk aangezien ik me zo klote voelde

                                Beenoefening overgeslagen wist toch nog niet wat ik wilde doen en hamstring is nogsteeds vervelend dus even de kans geven te herstellen tot woensdag, zat wel te twijfelen misschien anders te legpressen kijken of dat wel kon maar maat van me bleek met auto te zijn dus had nog 10 min, dus denk dan ram ik ff wat setjes DB BP eruit

                                DB BP;

                                7x28 - zelfde rare fail als bij bench trok helemaal leeg no warning niks was halverwege en ineens kwam dat ding naar me face toe, gelukkig nog net op me borst gekregen megarode veeg maja beter da op me neus
                                7-8x28 dacht 8 geen fail ging veel beter
                                4x28 omhoog gooien kostte flink wat moeite deze keer en wederom zo'n rare fail

                                Conclusies

                                Wegens omstandigheden was gewoon kuttraining, moet eerlijk zijn het boeit me geeneens wat ben echt mentaal gewoon helemaal uitgebrand.

                                Dextrose maakt me ook weer beetje misselijk tegenwoordig, lang niet zo erg als na die Crack maar genoeg om vervelend te worden, denk dat ik gewoon wat vruchtensap pak erna tenminste tot ik weer mentaal lekker in me vel zit, heb gewoon geen zin om misselijk te zitten terwijl ik moet leren. Had nu willen leren maar voel me echt zo kut misselijk, moe, geen zin alles dus ga maar vroeger naar bed en ff log bijwerken
                                The internet, SERIOUS business!

                                Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X