Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • waarom pushpress voor mp?, je wilt tog niet zeggen dat je voor mp de stang van de grond moet halen of wel

    verder nette training hoor, je kunt wel zien dat je nooit side raises doet
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

    Comment


    • Haha ja hoor, pak hem gewoon van de grond DL en hang clean hem omhoog

      Aangezien het een burn setje was doe ik vaak tot concentric fail met uberstrict form zodra ik vastloop push ik er nog 3 uit door ipv MP een Push Press te doen (legdrive bij MP) kan je net die laatste 2-3 reps eruit krijgen
      The internet, SERIOUS business!

      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

      Comment


      • Originally posted by Yawgmoth View Post
        Haha ja hoor, pak hem gewoon van de grond DL en hang clean hem omhoog

        Aangezien het een burn setje was doe ik vaak tot concentric fail met uberstrict form zodra ik vastloop push ik er nog 3 uit door ipv MP een Push Press te doen (legdrive bij MP) kan je net die laatste 2-3 reps eruit krijgen
        waarom pak je de stang dan niet gewoon uit een rek of van uit de incline bench?

        heb je vandaag nog wat getraint dan ouwe trekbeer?
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

        Comment


        • Me onderarmen bij de 18+geil topic

          TMI

          Maar on related note, me onderrug is naar de filisteinen ff weet niet precies waarom en kheb weer verrotte spierpijn in me hamstrings

          Doe FB nu he, dus enige spier die ik gister niet gedaan heb zijn traps, maar om dat nou te gaan doen
          The internet, SERIOUS business!

          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

          Comment


          • FF schema aangepast;


            FSQ's dag

            2x8 op Yates ipv 1x10 (groter contrast met Burnout set)
            Chins eruit
            Iso's naar 1 set

            DL's dag

            T-bar eruit
            Chins erin, 2x5 + burnout van maandag
            Iso's naar 1 set


            Conclusie

            Ik had in me vorige schema 4 sets rug voor 3x per week en dat was gewoon teveel, rug loopt toch voor dus dit is terug naar 3 sets voor 3x per week, maar DL gaat van 1x per week naar 1,5x per week dus ik denk zelfs dat qua intensiteit dit nog erger is. Mijn rug groeit ook telkens als ik met DL's omhoog ga, gewoon puur door het feit dat er meer gewicht aan me armen hangt dus denk dat ik niks zal verliezen op deze manier, maar dit maakt trainingen wel draagbaarder.

            Iso's naar 1 set, doe ze tot concentric fail en dan hold en dan 10 sec eccentric fail, dus tis echt helemaal over dan. Deed ook nooit iso's dus groeien doe ik er toch wel op 1set of2
            Attached Files
            The internet, SERIOUS business!

            Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

            Comment


            • hoe bevalt het je om een fullbody te doen,
              ivm een split (als je al eens split gedaan hebt)?

              verder leuk logje
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

              Comment


              • Vind fullbody 10x effectiever voor mij, sloop mezelf altijd helemaal de grond in op splits en heb niet idee dat nou voor meer groei zorgt dan hogere frequentie. Verder gaan je lifts sneller omhoog bij FB omdat je ze vaker doet, tenminste bij mij

                Net getraint, ik vat echt niks meer van, had zin voelde me goed, helemaal herstelt maar man oh man wat was die DL megagruwelijk
                The internet, SERIOUS business!

                Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                Comment


                • Log van net

                  Incl BB BP;

                  5x65 PR
                  5x65 PR
                  6x65 PR (ben er 99% van overtuigt dat het er 6 waren, maar heb 1% twijfel of spotter aan de bar zat bij laatste rep)

                  Ging goed

                  MP

                  5x52,5 PR+2,5kg, rek is er wel bijna uit twijfel over die 55
                  16x35kg PR +2reps.

                  Iemand zei nog wat ben je nou aant doen, wat een pussy weight. Dus die ging mij ff 20 reps laten zien. Oh wacht toch niet die stortte echt ter aarde na rep 17, wel kicke gozer verder kende hem al

                  Pr's dus mooi

                  DL's

                  Warmup singles

                  5x60
                  3x100
                  1x120

                  Idee was 45 sec rust, maar in reality was dit vaak 50-52 geworden

                  1x130 - Oh fuck dit is zwaar
                  1x130
                  1x130
                  1x130
                  1x130
                  1x130 - form begint af te takelen
                  1x130
                  1x130
                  1x130 - form begint echt hard af te takelen
                  1x130 - ENORME twijfel of ik wel door moest trekken want dit was niet pretty

                  Snap der geen kont meer van, voelde me goed (niet meer ziek, wel iets minder gegeten dan normaal, want eetlust is nog lang niet terug) had er zin in warmups gingen easy supereasy. Probeer ik die 1ste van 130 nou stond me aan de grond genageld dat ding kwam niet eens los eerst. Techniek was goed maar het voelde zo onmogelijk zwaar aan, kan dr geen fockign pijl op trekken wat het nou is. Vorige week gingen die 130 zo fockign makkelijk dat ik nog 3x1x140 achteraan gedaan heb, ik heb nu gewoon als gebroke man gezeten na die laatste rep en afgevraagd waarom me wervels nog in 1 lijn stonden, was echt de meest ugly rep die ik ooit gemaakt heb (normaal doe ik altijd perfect form en anders breek ik af) maar ik ging bij god niet falen op 130kg omdat vorige keer zo makkelijk ging.

                  Ga niet de tijd terugdringen, gewoon op 45 sec houd (geen 50) en hopen dat volgende keer beter gaat, denk DL voor de MP zetten ook maar weet niet of het daar aan ligt. Zou het liggen aan de CRACK van vorige keer, god I hope not.

                  Chins, straps - 2 min tussen 2x5 daarna 3-4 min voor burnset

                  2x5x16kg, fullstop beneden, chest tegen bar eerste set tweede set gewoon begin nek.

                  12xBW, fullstop, chest tegen bar

                  Vind chin over bar echt zo niet-effectief dan voel ik helemaal niks in rug, als ik helemaal doorga en squeeze dan pas voel ik wat, dus blijf ff zo doen

                  Mooie baseline lijkt me zo

                  Iso's

                  French press overhead, geen idee geen PR denk ik
                  Kuiten, 10x28kg PR +1rep
                  BORaises, gewoon tot fail dan rust met gewichten in je hand weer tot fail etc etc tot me onderrug het begaf, geen idee hoeveel wel flink pak
                  Reverse curl breed +10kg elke kant, niet bijgehouden, megapump in onderarmen ook bij pols dat had ik nog nooit gehad. Bij con fail, hold toen ik beneden was omhoog swingen en 10sec negative

                  Pijn in kuiten nu ik hier zit, dus dat ga ik wel voelen morgen

                  Alles was tot fail dus dan vind ik wel geslaagd

                  Conclusie;

                  Alles ging goed behalve die focking DL en laat dat me nou net boeien :s
                  The internet, SERIOUS business!

                  Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                  Comment


                  • Schiet me net te binnen, had voor de iso's nog 8x32kg dumbell press flat gedaan (dik PR), puur als weddeschap

                    Misschien ff in die vorige post plaatsten en deze verwijderen, of laten staan maakt niet echt uit kijk maar modzzzzzz
                    The internet, SERIOUS business!

                    Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                    Comment


                    • zeg ouwe, alles goed en wel, maarre zorg je wel dat je een beetje op dit niveau blijft, anders moet ik nog harder trainen


                      dat die deadlift moeilijk ging, kan ik me ook wel voorstellen.
                      5x60,3x100 en 1x120 is ook geen opwarmen he
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

                      Comment


                      • Morgen weer een dag

                        Tis jammer dat die Dl zo klote was anders zou ik vrijda 130 op 30sec rust pakken, en als dat lukt lukt 135 zowiezo op 1 min, maar we gaan het zien

                        Gaan jij, jordy en ik keer DL meet houden als ze garage op orde is

                        FSQ's 80kg op 45 sec rust en alles weer 2,5kg erop denk dat wel te doen is voel me niet geheel verragt zoals normaal na het DLen, alleen heb ik echt de ergste Ab spierpijn ooit lol. Maar dat zal wel goedkomen. Lats zijn ook aardig pijnlijk, komt wss omdat ik sinds meer dan een maand weer weighted chins doe, ben wel blij dat ik toch lats goed daarmee pak dus so far so good

                        Ga morgen toch een caffeine pil derin knallen voor de zekerheid, wil niet door de grond voor iets wat ik makkelijk hoor te halen lol

                        Megaspierpijn in middelste schouderkoppen nog van maandag, schouders zijn beetje sore, ben benieuwd hoe het morgen gaat ik zou voor 5x55kg moeten maar dat zit er wss niet in

                        Anyways keep you posted
                        Last edited by Yawgmoth; 16-06-2009, 21:00.
                        The internet, SERIOUS business!

                        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                        Comment


                        • Zo lekker weer buite, ben net terug ff snel voor het eten;

                          Wel caffeine pil gedaan, geen last deze keer

                          Flat DB BP; 2 min rust

                          3x10x28 niet gehaald, weet niet precies wat het wel was maar laatste set was 9

                          Na eerste set begon der zo'n koeswaus beachboy met muscle shirt aka 50kg kuiten dunner dan ze polsen, full body side raises met pink dumbells (2kg)aant doen was. Yo gozer, yo gast, yo dude, yo dit yo dat, naja hij ging met vanaf 15 meter afstand vertellen dat ik die dumbells zachter neer moest zetten. Niet eens laten vallen of wat dan ook, had ze zelfs nog vast toen ze de grond raakte. Dus ik ging hem eerste instantie neger totdattie begon te schreeuwen en dat was echt zo irritant. Als hij een punt had had ik gezegd jah man je hebt gelijk ik zal er op letten maar dit was echt van de zotten, deed echt niks fout en deze gozer hoorde niet eens bij management of wat dan ook. Dus die heb ik terwijl ik me volgende setjes aan het klaaarzetten was ff op ze plek gezet, jezus wat heb ik een hekel aan dat soort gasten. Gelukkig kwam een maatje van me binnen aan wie ik het uitlegde die volop hard schreeuwde; HAHA WAT EEN MOGOOL YOH wie was dat nou weer. Wat die knuppel hoorde en na overleg met ze maat offie me "aan zou gaan pakken (zijn woorden)" gingen ze maar naar huis, nadat ze hun megabiceps hadden geflext in de spiegel. Zucht, gelukkig kon die maat me spirit nog ff opkrikken, hebben samen getraint verder.

                          MP press

                          4Fx55 -> niet gehaald me 5e
                          17x35kg Rep pr +1rep

                          Schouders zjin duidelijk overbelast, had echt geprobeerd maar 3x p/w is teveel ga ze naar 1,5x p/w zetten

                          Yates row - 2 min rust

                          8x85
                          9x85 - vast wel een PR

                          Burnset BOR

                          25x60kg rep PR +3

                          Ff uitpuffen, onderrug kreeg echt de meest sicko pump ever daar kan geen DL of Hyper tegenop

                          FSQ's 45 sec rust (ouch)
                          1x801x801x801x801x801x801x801x801x80
                          2x80 - laatste moest wel voor schreeuwen want jezus wat was die zwaar

                          PR, rust

                          Maat had het wel ff gehad met squats (deed SS metr 3x PW) maar toen ik zo doodging ging die toch ff meedoen

                          FF pauze omdat ik moest wachten op ez-bar

                          EZ-curl
                          15-16x +25kg; rep PR +3 volgende keer verhogen

                          French Press staand
                          15x+20kg; rep RP +3 ook, volgende keer ook verhogen

                          Calves op trap
                          11x28 - PR+1rep focking hell wat doet dit toch pijn, had nog spierpijn van maandag

                          Side raises geskipt omdat me schouder toch al kut aanvoelt

                          Conclusies;

                          Lekkere training, focking haat aan rotknuppels in die gym ARG volgende keer ga ik hem te lijf met een 20kg plaat

                          DB BP ff op letten volgende keer

                          Verder lekkere PR"s weer gezet, begin echt van een ABABAB schema te houden omdat je echt enorm snel vooruit gaat in gewichten

                          Ben benieuwd hoe deadliften gaat vrijdag
                          The internet, SERIOUS business!

                          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                          Comment


                          • Haha, dat soort gasten ga je altijd wel hebben. Zeker in deze tijden. Probeer gewoon om er geen aandacht aan te geven, want dat is juist wat ze willen.

                            Maarre.. 1 ding, je gaat mij niet inhalen he op de deadlift!
                            Owner of the Iron Playground.

                            Comment


                            • Wacht maar jonge

                              Morgen weer een retake op die 10x1x130 kijken of me form nu beter is, zo ja dan drop ik naar 30 sec rust nou dan weet ik wel zeker dat me max gestegen is

                              Ga jij eerst maar eens PR's zetten voor je met grote woorden komt

                              Hoe dan ook ik kom zeker een keer DL comp houden bij jou thuis ^^ misschien keer push/pull meet doen wanneer je gym finished is (BP + DL)
                              The internet, SERIOUS business!

                              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                              Comment


                              • Originally posted by Yawgmoth View Post
                                Gaan jij, jordy en ik keer DL meet houden als ze garage op orde is
                                Haha, daar had ik volgens mij overheen gelezen, zie het namelijk nu pas. Maar daar hou ik je aan dan:P

                                En die PR's zullen wel komen maat, zit daar maar niet over in Wel beetje gemeen want wat BP betreft own je me hard. Teminste, voor nu dan nog dan. Ik kom je vast nog wel een keertje halen!

                                Nee zonder gekkigheid, vind alleen maar mooi om te zien als je PR's zet man!
                                Owner of the Iron Playground.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X