Hmm bij ons was een 5,45 gewoon een 5 afgerond (niet dat ik daar ervaring mee heb). Maar euhm, hoop voor je dat je het haalt!
Trainingslog Yawgmoth
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Uni wordt niet afgerond naar gehele cijfer maar 5,5 Waarbij je slaagt bij een 5,5 of hoger, dus lucky bitch right hereThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Holy fucking shit ik ben kapot, betwijfel of ik dit wel 3x per week vol kan houden want ik ga er langszaam aan, aan onderdoor
Voelde dat ik nog niet herstelt was net als afgelopen maandag en voelde me flink verkut eigenlijk, komt volgens mij allemaal door die 1x150kg DL die niet geplanned stond, weer goede reminder dat ik niet stubborn moet zijn en gewoon me schema moet houden. Weer caffeine pilletje genomen maar weinig tot geen effect hiervan was echt not in de mood om te trainen zelfs niet na me warmup, naja je hebt van die dagen
Incline BB BP;
5x67,5
4/5x67,5
2/3x67,5 megafail weer vandaag :s
Weet niet of het komt door de dumbell presses van maandag, door kut voelen of dat ik gewoon amper vooruit ga op deze oefening hoe dan ook als ik maandag de 67,5 niet haal knal ik hem eruit voor wat anders of het wordt 3x10 o.i.d.
MP
57,5 x1 !!!!!!!!!!!!!!!! what de fock dit was no clue, duurde echt paar seconden voor ik hem omhoog had maar hier nam ik geen genoegen mee
5x55 laatste rep ging snel omhoog tot 75% en toen duurde de lockout minstens 5 seconden met het nodige gegrunt, dit was echt puur op wilskracht want ging me echt niet gebeuren dat ik achteruit ging
18x35, pr evenaring echt alles gegeven voro die 19e maar leek echt of ik tegen glazen plafond aan het duwen was kwam niet eens voorbij me kin
Snap die 57,5 echt niet denk dat die ook de 35kg in de weg zat, plus het was kutdag dus tja
DL 30sec rust (fockkkkkkkkkkkkkkk)
10x1x130, damn zie niet in hoe ik 15sec moet gaan doen dit was al moordend, had echt geen behoefte om meer te doen
Was echt dood nu
Chins
4x+18kg
3x+18kg
Gaat ook steeds meer omlaag, komt door zwaardere DL's ongetwijfeld
8x BW, hoe ik nou vorige keer 12 kon na 2x5+16kg beats me
BORaises tot fail met 8kg
CGBP elbows in rack lockout
12x60kg
Was echt compleet verrot hierna, kuiten hadden nog spierpijn van maandag en voelde alsof deze vandaag weer trainen meer schade zou doen dan het op zou leveren dus die heb ik geskipped, vrijdag weer een dag
Conclusies
Incl BB BP vind ik ruk en progress is 0
MP is alle rek ook uit, dus tis echt moord en doodslag voor PR's ergens
DL is megagruwelijk en dat wordt alleen maar erger
Chins moet ik lichter pakken want die gaan achteruit
Iso's op deze dag zijn echt het laatste waar je zin in hebt na die chins als je ook al DL's hebt gedaan, lig echt voor pampus daarna en dan nog iso's ik vind het echt hell en enige wat ik wil doen is me PWO shake drinken
Denk dat ik binnenkort een training ga skippen om me herstel wat tijd te geven om catch up te spelen, FSQ dag gaat NOG goed maar DL dag gaat helemaal naar de klote lolThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Owh en de
"Full squats zijn slecht voor je knieën" gasten
Squatten zelf nog geen 1/4 met rukvorm van heb ik jou daar, squatten (naja knee's unlocken) 130kg voor "reps"en deadliften maar 110, dat zegt wel genoeg al. Mr ik heb altijd topsport schaatser en daar squat iedereen zo, nou geen wonder dat NL door chinezen in wordt gehaald kwed dat die wel full squats doen
Vroeg ook nog wat ze deden als ze tot fail gingen, naja dan gingen ze gewoon minder ver naar beneden (WTF :/) en tot fail gingen ze nooit, want ze wisten wat ze aankonden Vonden het wel gevaarlijk want als ze het niet hielden donderde die stang gewoon anderhalve meter naar beneden, jah dat krijg je dan he
Maja +1 voor de poging om te squattenThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
ff jou log volspammen:P
mp is bij iedereen denk ik, ik doe 3x 70 maar 75 heb ik nog nooit gekregen, iets vanaf stilligen drukken is heel wa anders, probeer es al je sets paused te doen, helpt daar tegen wel over dl: minder deadliften hielp mij juist omhoog te gaan, veel squatten, core trainen en bovenrug trainen, alleen deadliften als het goed lekker voelt, anders gewoon niet doen en weekje wachten
Comment
-
Doe al me sets in princiepe zonder bounce of wat dan ook, maar 2,5kg hoor echt geen 5->1 rep te worden lol
Pauzed sets voegen voor massa weinig toe en dan zou ik weer 5kg ongeveer naar beneden ga, plus de eerste rep is altijd pauzed, denk dat ik volgende keer nogmaals probeer want gaat me echt niet gebeuren dat ik hier vast blijf hangen Hoop maar gewoon op slechte dag. Moet ook niet vergeten dat 3 weken geleden me 1RM op 60kg lag dus ik kom nu aardig in de buurt ^^The internet, SERIOUS business!
Comment
-
Hey misschien had je gewoon een k*tdag, maar als je al begint met te vermelden dat je eraan onderdoor gaat en nog niet hersteld bent dan is je schema wellicht te zwaar. Misschien is het een kwestie van doorbijten en wennen maar als het achteruit blijft gaan zou ik was gaan aanpassen.
Comment
-
Jah, probleem is echter ik kan niet echt lekker onderscheid maken tussen, spierpijn maar herstelt en onderherstel. Vandaar dat ik altijd maar uitga dat ik herstelt ben en op alle oefeningen een PR wil pakken, mocht ik me vrijdag net zo voelen als vandaag schuif ik hem gewoon door naar zaterdag of ik skip a.s. maandag de DL dan is hele probleem wss al opgelost.
Thnx voor reacties gastenThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
FF op duals account weer
Zo gister weer getraint, voelde me wel redelijk herstelt maar wel flinke spierpijn in lats nog, beter dan hoe ik me ma/wo voelde dus lekker traine
DB BP;
4x10x26
9x26
Arg
Yates Row
8x90
10x90 PR+2,5kg
Shit gaat hard
Lang rust voor
BOR burnset
25x65 PR+2rep
Dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooood
Lange rust en dual kon ff DLen tussendoor
FSQ 15 sec rust, KILLERRRRRRRRRR (op rukmuziek dus+1 )
9x1x80
1x2x80 Hell ye
Schreeuw wel eenmaal rep 5 voorbij, tis zo gruwelijk als je nooit gedaan hebt kan je echt niet voorstellen hoe hard dit je ass kickt
Onderrug deed na 4-5 reps echt volop pijn, maar doorheen kunnen bijten
Setje tot fail met bicep en tricep, niet bijgehouden
Conclusies
Thank god dat ik weer naar 60 sec mag bij die FSQ
Yates row gaat zo hard en einde is nog niet in zicht
BOR burnset is echt gruwelijke shitBW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
-
Extra rustdag genomen, voelde me beetje zwakjes maar dat kan ook niet anders na zo'n faalweekend van uren en uren lopen weinig eten en kut slapen. Toch wel zin om te trainen en na caffeine pil dacht ik dat wel goed ging komen.
Warmup van roeien 60 sec
Met bezem;
10 Frontsquats explosief naar beneden
10 MP's
5x jumpsquats ATG en dan omhoog, das mijn meting hoe goed ik herstelt ben, kwam veel hoger dan gemiddeld dus dacht dit wordt goed dagje
10 shoulder dislocations
10 GM's
Incline BP BB
8x60
7x60
5x60
Oefening gaat eruit, vind klote gaat klote en voel amper chest
MP
Opwarm setje met stang en 40kg komt instructeur naar me toe, we gaan over 5 min dicht............. ZUIGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Poging tot 57,5 met ergste techniek ever 3x net
35kgx15 ook zuig
Side raises snel 2 setjes uberstrict en langszaam met eccentric hold bij laatste rep zo lang als me wilskracht het volhield
En that's it folks :s
Blijkt dat vakantieschema inging vanaf gister en ze om 20.30 dichtgingen
Morgen maar de rest van de training doen, wel lekker kan ik met DL beginnen is ook wel nodig met die 15 sec rustThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
Zit ff met dillemma met traine, tis hoop slap gelul maar wil het ff op papier zetten en heb geen pen bij de hand
Wat ik idee heb is dat zelfs met maar 3x FB per week ik nogsteeds helemaal naar de kanker ga qua herstel, nou zal een deel hiervan aan me voeding liggen (ga morgen eens beginnen ff nieuw schemaatje neer te pleuren, basic geen geklooi) maar denk ook dat het beetje komt door zelf verzonnen trainingsschema's e.d. Ik ga de eerste 3 weken als een focking malle vooruit en dan boem, plateau. Neem dan deload week en dan ben ik helemaal naar de kanker god knows why. Wissel van schema ga weer vooruit en klap, rukweek dan deload dan kom ik tot de conclusie dat ik nu helemaal naar de kanker ben en wissel van schema waar dan ook weer 2 weken testen aan vooruit gaat en what not, lekker ineffectief dus. Me lifts zijn zeker niet triest imo maar ik weet gewoon dat als ik dit ff wat gestructureerder aanpak ik der nog veel meer uit kan halen.
Wil gewoon even een schema waarvan der miljoenen mensen zijn die er goed op gaan, eerste die me te binnen schiet is Wendler 5/3/1 (tis wel krachtgericht maja)
Ben nogsteeds van mening dat voor naturel hoe sterker hoe breder, iemand die 100kg MP'ed, 200kg DL en 150kg front squat zal gewoon een beer zijn en that's that, niet moeilijk over doen IMO
Verder ik HAAAAAAAAAAAAAT standaard split ik kan het echt niet uitstaan 5 verschillende oefeningen te doen voor me inner boven midden aan de omgekeerde buitenkant van me bicep en ik train liever volgens doe iets doe het hard doe het goed en fuck de rest
Dus denk maar dat ik wendler 5/3/1 ga doen, net hele ebook gelezen (behalve die 20 pagina's over hoe geweldig het wel niet is) en kan niet foutgaan volgens mij. Ben van plan de 4 daagse versie te pakken ma-di & do-vr, zit nog beetje te twijfelen over de assistance work misschien dat iemand hier daar ervaring mee heeft ?
Download 531 Manual pdf daar is de link voor het e-book voor geĂŻntresseerden
Beste punt van dit hele verhaal is dat ik niemand hoor die overtraint, want heb echt idee dat overtraining/onderherstel/undereating whatever je het noemen wil me het meeste fucked, je begint met submaximale gewichten (90%) en doet maar 1 werkset (ben zelf ook fan van weinig sets maar balls to the fucking wall voor die set)
Zou graag wat input willen voor de assistance workouts met het volgende in je achterhoofd;
Dips kan ik niet vanwege me gerukte schouders, pushups kan ik echt geen chest activation krijgen alleen me schouders en tricep (plus ik kan makkelijk 50+ pushups en dan is de effectiviteit wel weg)
Wil BOR erin hebben
Kroc rows werken echt niet bij mij (en dumbells gaan maar tot 32 dus das fail)
Geen GHR in me gym
Voedingsschema zal ik der morgen op pleuren dus kunnen jullie dat afkraken
Owhja, qua spiermassa chest loopt achter, maar dat komt vooral door rounded shoulders en vage genen waardoor rechter chest soort deuk heeft (lijkt wel of ik setje ribben mis ofzo)
Rug loopt qua kracht voor
FSQ is vrij laag imo
DL is op niveau
Bench tja plateau
Schouders lopen voor qua massa, op niveau met gewicht
Armen en shit boeien me niet echt, yates rows voor 2x8x90kg en dan 25x65kg BOR strict vind ik wel genoeg en dan nog chins tis allemaal fantastischLast edited by Yawgmoth; 30-06-2009, 23:24.The internet, SERIOUS business!
Comment
-
Zo net weer terug van de gym, tering wat is het focking heet daar heb echt 10 min tussen DL en Chins gepakt omdat ik echt verzoop in het zweet
DL
Warmup;
2x5x60
2x3x90
1x3x115
Iets meer dan normaal want wilde ff goed warm zijn en ik was zo bang voor me setje dat ik alles deed om het uit te stellen
10x1x130 met 15 sec STRIKTE rust, niet klaar gaan staan na 15 sec gewoon pieppiep GO
GEHAALD
Shit was wel gruwelijk, maar geen MP en Incl. BP ervoor scheelt al had niet verwacht dat ik zo "makkelijk" zou halen was niet zwaarder dan die 30 sec en toen dacht ik dat ik in honderden stukken zou breken met 15 seconde.
10 min wegdrijven in me zweet, water drinken, kop onder de kraan sit down en repeat tot ik weer kon zien zonder zweet in me ogen droop
Chins
Geen 2x5 deze keer omdat ik toch ging stoppen met schema
BWx10-9-5
Na DL's zijn me lats gewoon fried en dat is ook wel te merken
French press tot fail met +20kg geen idee hoeveel reps
EZ-curl met +30kg, geen idee reps met slow eccentric na fail
2x Pullups tot fail met na fail sprong omhoog en 30 sec eccentric fase voelde lats wel flink burnen
Calves+28
Moest 1x15
Rechts 14x
Links 13x
Tranen sprongen bijna in me ogen heb echt met alles geprobeerd maar haalde die 15 gewoon niet
PWO was liter choco terwijl ik me overstap miste, fail.....The internet, SERIOUS business!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment