Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Yawgmoth View Post
    A beginner will look in the mirror and think he is bigger than he really is. He will try to do way too much in the gym at one time, thinking more is better and alot more must be great. He looks at the big guy in the gym doing reps and thinks he is doing them wrong.

    An intermediate lifter will look in the mirror and see size, and know the the journey to huge will take some time but it will be worth it. He knows intensity is better than volume and will be in and out of the gym in a short time. He asks the big guy why he lifts a certain way because he wants to know how to get big.

    An advanced lifter looks in the mirror and thinks he is smaller than he is. He knows how to add muscle, lose fat, why each lift works in different ways and how to get the most from the time spent in the gym. He is the big guy in the gym.
    Das een mooi stukje kerel, en nog waar ook.

    Comment


    • Originally posted by vbezemer View Post
      Welcome Back!
      ga je in de tussentijd nu thuis trainen totdat je Eindhoven aan de bak kan?
      Kan waarschijnlijk morgen nog viavia me oude gym in omdat ik management ken, daarna is het wachten tot kamer geregeld is helaas.

      Magoed ik maak er maar het beste van, extra week maakt weinig uit op the big picture. Doe gewoon wat ik kan, maar om nou thuis te gaan curlen e.d. zie ik ook niet echt zitten haha.
      The internet, SERIOUS business!

      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

      Comment


      • Hey gozer, shit man van die dip. Maar gaat helemaal goedkomen joh met jou motivatie!!!

        Succes !!!(ook met de nieuwe studie en kamer etc.)
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

        Comment


        • Moet over 10 min in de bus zitten en wil even laten weten dat ik toch flink suïcidale neigingen heb op het moment -_-

          Hoe de fuck jullie zo vroeg op staan, god knows maar ik zit aan de caffeine pillen NOU AL
          The internet, SERIOUS business!

          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

          Comment


          • Originally posted by Yawgmoth View Post
            Moet over 10 min in de bus zitten en wil even laten weten dat ik toch flink suïcidale neigingen heb op het moment -_-

            Hoe de fuck jullie zo vroeg op staan, god knows maar ik zit aan de caffeine pillen NOU AL
            Wen je vanzelf aan, ik sta iedere dag om kwart voor zes op. En ben al weken koffieloos
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

            Comment


            • Inderdaad het is gewenning. En zelfs nu ik niet vroeg hoef op te staan ben ik meestal rond 7 uur nog wakker dus echt moeilijk is het niet.

              Comment


              • Originally posted by Yawgmoth View Post
                Moet over 10 min in de bus zitten en wil even laten weten dat ik toch flink suïcidale neigingen heb op het moment -_-

                Hoe de fuck jullie zo vroeg op staan, god knows maar ik zit aan de caffeine pillen NOU AL
                zoals al aangegeven werd gewenning.. word elke ochtend 6 uur wakker ook als ik vrij ben.(vanochtend dus ook) maar dan draai ik me nog even om

                Comment


                • Holy shit, even snel een update voor ik me bed induik om honderden uren slaap in te halen.

                  Sinds vakantie al niet meer getraint, sportkaart was verlopen andere sportkaart kon alleen aanvragen met studentenpas en die laat eeuwen op zich wachten zelfs na de nodige afpersing en chantage van de gehele faculteit.

                  Dus al niet getraint sinds 12 sept.
                  Niet goed gegeten sinds 12 sept.

                  Dommel qua gewicht +/-64kg maar gaat wekelijks nog steeds snel meer af

                  Vorige week ontgroening gehad helemaal naar de kanker gegaan. Geen enkel shirt past meer fatsoenlijk en ik liep pas in M, ga maar na flink kut alé.

                  Zit in niet normaal drukke periode op het moment, tis allemaal helemaal fantastisch dat meen ik oprecht maar de drukte is overweldigend, ik slaap 1-3 uur per nacht al sinds de vakantie en ben aan het rennen vliegen alles.

                  Zit 4 dagen per week op societeit op ze minst 2 dagen bij dispuut en dan nog 1 dag op jaarclub, dus go figure. School slurpt ook een groot deel op en alles begint ineens om 8.45 stelletje naaiers. Heb nu wel een kamer, dus das top, nadeel is dat ik deruit moet als ik niet voor dat dispuut kies volgende week, dus hoop geneuk weer.

                  Dat gezegd hebbende bevalt psychologie fantastisch, studentenvereniging nog beter en de meiden jonges, ohoh niet te zuinig maar daar zal ik niet verder op ingaan

                  Trainen, wanneer ik weer begin is niet te zeggen volgende week wordt nog drukker en de kans dat ik trainen verkies boven slaap is eigenlijk non-existent op dit moment. Gym is top maar kan er gewoon bij god geen tijd voor maken, had niet gedacht dat zo erg zou zijn. Tis ook eerste keer sinds vorige week donderdag dat ik even computer tot beschikking heb en 10 min over om dit snel neer te pleuren.

                  Anyway

                  Amicale groet
                  Last edited by GeneralIx; 10-09-2009, 16:54.
                  The internet, SERIOUS business!

                  Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                  Comment


                  • Originally posted by Yawgmoth View Post

                    Dus al niet getraint sinds 12 sept.
                    Niet goed gegeten sinds 12 sept.
                    W00t! Dat is al bijna een jaar! Heb je al die tijd zitten liegen in je log?
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                    Comment


                    • O nee..wat een drama!

















                      kerel.... je hebt nog zoiets als spiergeheugen, dus je zult alles snel weer op de rails hebben zodra je weer een maandje goed aan de gang bent!
                      Geniet, en drink met maten!

                      Comment


                      • Originally posted by Pinada View Post
                        W00t! Dat is al bijna een jaar! Heb je al die tijd zitten liegen in je log?
                        Voel me inderdaad aardig in de maling genomen
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

                        Comment


                        • Originally posted by Shredmaster View Post
                          Voel me inderdaad aardig in de maling genomen
                          bannen die man, wat kunnen wij nu nog van hem wel geloven bah...en dat terwijl je tegen hem op keek
                          44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                          ....

                          Comment


                          • casanova. wanneer gaje weer sporten je zit nu op je ut hebt je ontgroening doorstaan je knieën weer verkloot. nun is het tijd voor voeding en training ouwe.. genoeg vrouwen dus je test level word genoeg gestimuleerd.. en dan niet te lang in de bar blijven hangen want je slaap is ook belangrijk

                            Comment


                            • Waar ben je bij gegaan?
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                              sigpic

                              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                              Comment


                              • (AVS) SSRE, is grootste van de drie zeker deze lichting lol
                                The internet, SERIOUS business!

                                Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X