Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SSRE is Eindhoven. Wat de fuck doe je in Eindhoven als je in de buurt van R'dam woont?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

    sigpic

    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

    Comment


    • Originally posted by GeneralIx View Post
      SSRE is Eindhoven. Wat de fuck doe je in Eindhoven als je in de buurt van R'dam woont?
      Motje is verhuisd
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

      Comment


      • Ah. Overigens, SSRE is wel maar een minivereniging he, met hoeveel man zat je in je ontgroening?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

        sigpic

        "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

        Comment


        • Hehe Gen, je slaat de plank net mis SSRE is grootste vereniging van Eindhoven, zijn er maar 3 officiële ESC, demos (zonder ontgroening) en SSRE hé vergeet dat niet. Lichting van dit jaar had er 97 die door beoordelingscommissie kwamen, grootste lichting ooit dus mini vereniging tis beetje hoe je het bekijkt

          Denk dat je vooral moet realiseren dat %tage mensen die zich inschrijven in Eindhoven heel laag ligt, geloof 8-10% schrijft zich uberhaubt bij een vereniging in en daar moet ook nog het deel van naar de studentenverenigingen dus is niet heel verbazingwekkend dat hier niet de nummers spelen die je in r'dam wel hebt. Maar truth be told kheb het wel beetje gezien in Rotterdam, dis heerlijke afwisseling op zoveel gebieden. Pak net me zooitje in de auto en ga zo rijden

          FF me bed in elkaar zetten als ik aankom en dan voor eerst sinds eeuwen meer dan 5 uur slaap pakken en als ik me helemaal koning voel knal ik eens langs die gym, het zou zo maar kunnen!
          The internet, SERIOUS business!

          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

          Comment


          • Hahah, dat gaat wel allemaal weer goedkomen, Yawgmoth..
            Binnenkort weer es paar keer traine en dan ben je weer terug waar je was eh!

            Comment


            • Societas heft omhoog uw banier.... dat raak je dus nooit van je leven meer kwijt

              Comment


              • Originally posted by Yawgmoth View Post
                Hehe Gen, je slaat de plank net mis SSRE is grootste vereniging van Eindhoven, zijn er maar 3 officiële ESC, demos (zonder ontgroening) en SSRE hé vergeet dat niet. Lichting van dit jaar had er 97 die door beoordelingscommissie kwamen, grootste lichting ooit dus mini vereniging tis beetje hoe je het bekijkt
                Ik kom bijna bij Eindhoven vandaan bro, ik weet er alles van. Maar meende dat SSRE echt maar 150 leden had (ken ook wat SSRE'ers).
                Weet dus ook dat er gewoon nul spirit is om bij een vereniging te gaan in Eindhoven. Snap dat ook wel, het is zo ontzettend klein, je kent toch iedereen in no-time. (Zou mij overigens niet tegenhouden, maar je blijft er gewoon veel boeren hebben die het al ingewikkeld zat vinden).

                Overigens, wat niet echt uit mijn verhaal naar voren komt, en wellicht komt het zelfs wat zuur over zo (is zeker niet de bedoeling), maar wil je uiteraard ook veel plezier wensen*!























                *In de grootste kutstad van Nederland, na alle steden in Limburg, Friesland en Zeeland (ja, in die volgorde baffers). Oh, en Amsterdam en Tilburg moeten ook ergens in het lijstje, dus die mag je zelf inpassen.


                Heheh, all kidding aside, veel plezier bro. Stratumseind is best leuk, wees zeker eens naar het einde te lopen de Puur in. Begint daar wel meestal pas om één uur, maar is een superzaak. Blijf uit de Blue Parrot (tenzij je wilt matten), de Thomas is tof (tenzij je wel dj's wilt die kunnen mixen), Spyker is tof, café Today is soms leuk, Tracé is nogal eens the place to be, mooie dames, goede beats, spartaanse aankleding (van de kroeg he, niet van de meiden).
                Oh, en uiteraard: als je ergens op het terras wilt gaan zitten, op de markt bij De Vooruitgang. Dat is verreweg de beste en gezelligste tent daar.
                Last edited by GeneralIx; 10-09-2009, 22:25.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                sigpic

                "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                Comment


                • Originally posted by GeneralIx View Post

                  *In de grootste kutstad van Nederland, na alle steden in Limburg, Friesland en Zeeland (ja, in die volgorde baffers). Oh, en Amsterdam en Tilburg moeten ook ergens in het lijstje, dus die mag je zelf inpassen.
                  Piemel...
                  Tilburg rules.
                  Geniet, en drink met maten!

                  Comment


                  • Weet dus ook dat er gewoon nul spirit is om bij een vereniging te gaan in Eindhoven.
                    Achteraf zeggen dat iets niet denigrerend bedoelt is, is natuurlijk leuk maar daar trapt niemand in

                    Verhaaltje over uitgaan is spot on uiteraard, mag ook wel als je er zelf praktisch naast woont

                    Snap je insteek wel, zeker als je zelf niet bij een vereniging zit, maar denk dat je het een beetje te laks afspelt, allé ga ik ook niet moeilijk over doen tis een fitness forum en geen verenigings-lubbel vandaar dat ik even punt zet achter de babbel en even training stukjes erin knal. Zodra je zelf in r'dam danwel terug in eindhoven of god knows where ergens bij gaat leer je wel uit ervaring hoe en wat, hoef ik geen tijd in te steken tis ieder voor zich en opvattingen flucturen toch dus nu over naar logje

                    Gewicht schommelt ergens ommenabij de 66 schat ik zo

                    Training
                    is nagenoeg dagelijks, alles hard opgesplitst. Overtrainen is geen probleem aangezien ik dan gewoon een biceps onderarm dag inlas, neem zondag eigenlijk als rustdag maar so far so good. Gewichten liggen toch dramatisch laag dus kans dat me cns er aan gaat is ook niet echt aanwezig.

                    Doe op moment echt 1 spiergroep per keer, in <30 min ram ik mezelf de filistijnen in terwijl ik een liter choco down, vervolgens naar huis en volledige maaltijd eten. Eet in princiepe alleen nog warm excl de paar broodjes die ik tijdens colleges naar binnen schuif, komt neer op 3-5x per dag rijst met groente, kip/vis/biefstuk met wat eitjes en hier en daar soms plak kaas erover. Verder slurp ik lekker aan de melk en so far so good. Merk wel dat sinds ik gekapt ben met veel brood eten het lijkt alsof ik droger wordt terwijl ik wel vrij hard van overtuigd ben dat ik toch boven behoefte eet, 1L-2L (soms half)volle melk, 1L choco en 3-6x warm + 2-3 broodjes kip tikt toch aardig aan. Verder eet ik gewoon troep als ik geen mogelijkheid heb clean te eten, zolang maar niet puur carb is vind ik allemaal wel best, beter dan niks.

                    In de gym ik splits nu;

                    -borst
                    -schouders, eventueel triceps mocht die nog niet leeg zijn
                    -rug
                    -bicep, onderarmen, kuiten
                    -bovenbenen

                    Split is nu altijd opbouwend naar 1 topset, geen statisch gebeuren meer

                    Borst; flat fly, flat DB press, incline fly, incline press, burnsetje op hammerstrenght. Lijkt veel is heel kort kan zeker in 25 min klaar zijn, was zelf nooit fan van veel oefeningen maar die hammerstrenght is zo lekker dat die er echt bij moet

                    Schouders; MP, side raise, BORaise. Dan beslis ik aan de hand van hoe verrot me schouders zijn of ik eventueel; plate front raise, dumbell snatch (DB's gaan tot 50kg das echt te geil voor woorden) danwel tricep erbij pakken met, CGBP in de smith, skullchrushers, tri. ext. standing. Alleen schouders is 30 min, vaak laat ik daarbij tenzij volgende dag rustdag is. MP is voor een triple of 5RM dus duurt even voor ik daar lekker warm ben

                    Rug; snatch grip rack pulls, weighted chins/free pull-ups, kroc rows (ja die naam ja). Rack pulls zijn voor een triple of 5RM met redelijk veel warmup want dat hakt er goed in. Optie 2 is als onderrug niet herstelt is van god knows what en dan pak ik BOR ipv rack pulls mits dat kan of ik stel rug uit tot herstelt is, ben beetje klaar met BOR aangezien ik daar weinig vooruitgang zag met rug terwijl ik toch flinke gewichten aan het verplaatsen was. Dus ga weer terug naar chins en rackpulls met snatch grip hoor ik veel goeie dingen over. Doe de opwarm setjes met een soort shrug beweging erbij, dus vind mooi.

                    Bicep, onderarmen, kuiten; Chins, met focus op bicep (ja daar is een verschil lol) als warmup niet tot fail, ez-curl, pinchwheels, BB hold, Calves in smith op plankie je weet, calves op trap. Raar maar waar is dit ongeveer langste dag

                    Benen; FSQ, SLDL en staan vast. Boxsquat/Legpress, pistol squats en iso's whatever is allemaal optioneel zolang me FSQ maar omhoog gaat (en daar heb ik geen leg extensions voor nodig ) is alles irrelevant wanneer ik weer bij de 100kg voor meer dan een single kom ben ik waarschijnlijk al wel weer tevreden qua massa op benen, uiteraard ga ik voor een 150kg FSQ als doelstelling maar ik ga niet voor massa trainen op benen broeken kopen is nu al kut genoeg. Dus de FSQ gaat voor 3-6RM en de boxsquat gaat ook voor 5 max en wordt beetje high wss zodat ik quads nog even opbrand. Heb altijd verrukte spierpijn in hammies na FSQ dus heb niet idee dat er instabiliteit optreed, zeker niet met een SLDL magoed dat kan ik altijd nog aanpassen. SLDL toch maar voor iets higher reps aangezien die me onderrug toch nog hard sloopt dus 8-12 uiteindelijk.

                    Dat was em weer, zal sporadisch even paar dagen bij elkaar updaten zodra het weer een beetje de moeite wordt. Houd een logboekje bij tijdens trainen zodat ik me oude PR"s kan zien en verbeteren, das voor mij toch enige wat telt. Zolang ik maar elke trainen me eerste oefening verbeter komt massa gewoon mee. Kort maar krachtig in gym beviel me perfect en nu ik 10 min zwalken van de gym woon ga ik dit zeker aanhouden. Frequentie zal zo hoog mogelijk liggen, kan best voorkomen dat ik 7 dagen per week in de gym te vinden ben als ik volledig herstel, waarschijnlijk worden het er echter 5-6 en er zal ongetwijfeld een aparte tricep dag bijzitten dus overtrainen ben ik op moment niet echt bang voor. Eten knal ik gewoon zoveel mogelijk, clean met chocomel vind wel goed op moment. Multi en visolie blijven non stop uiteraard.

                    Thnx voor lezen en fijne avond ik ga plat, adios
                    The internet, SERIOUS business!

                    Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                    Comment


                    • 66 kg??? Damn, dat is minder dan dat ik weeg motje.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                      Comment


                      • Originally posted by Pinada View Post
                        66 kg??? Damn, dat is minder dan dat ik weeg motje.
                        Overdenk ook regelmatig mijn leven vroegtijdig te beëindigen als ik op de weegschaal sta
                        The internet, SERIOUS business!

                        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                        Comment


                        • kan me niet voorstellen dat jij geen broeken kunt vinden met je 66kg

                          gewoon weer verder knallen, je bent alweer goed bezig dus die 73kg of waar je ook op stond kom je zo weer aan.

                          en doe je triceps dan bij je biceps/onderarm dag
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

                          Comment


                          • Ik weet niet hoeveel setjes je van alles doet en of je rust neem ( lijk me wel ) anders kan je tog nooit binnen 25 minuten klaar zijn met borst?

                            Comment


                            • Gister borst gedaan als volgt;

                              Rekken strekken bovenlichaam, incl schoudergewricht minuut of 5-10.

                              Flat Fly pre-exhaust;
                              -12x8kg, 30 sec rust
                              -Fx12kg was vrij veel reps maar 14-16 was bezet, even volgende gewichten pakken als rust

                              Normaal pak ik 6-10-14 dus extra setje

                              Flat DB Press;
                              -8x16kg, 1 min rust
                              -8x24kg, 3 min rust
                              -Fx30kg, stoeltje verzetten en gewichten terugleggen is rust

                              Incline Fly, pre-exhaust opwarmsetjes zijn niet meer nodig
                              -Fx10kg, 30 sec rust
                              -Fx10kg, andere gewichten pakken is rust

                              Incline DB Press
                              -12x16kg, 1 min rust
                              -12x24, 3 min rust
                              -Fx26 (wilde 28 maar die was bezet naja tis niet altijd feest)

                              12-15 min rust inclusief alles verzetten enzo en dan je setjes (12) erbij nog, komt ongeveer op 25-30 min uit excl extra oefeningen.

                              Had gister ook even die hammerstrenght erbij geknalt voor een opwarmsetje + dropset, gewichten vallen daar nogal tegen lol. Na borsttraining kreeg ik de 40kg per kant niet eens unracked zegmaar zag nogal wazig uit hehe
                              The internet, SERIOUS business!

                              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                              Comment


                              • Even kort logje van de trainingen;

                                Maandag;

                                Boxsquat parallel of net erboven, beduidend lager dan vroeger in iedergeval;
                                SLDL/RDL pak ik uit rek en dan zakken tot je bijna in tweeen breekt hoe het heet boeit me niet echt probeer zoveel mogelijk een SLDL te doen
                                FSQ vanaf pins is vanaf ATG positie

                                Boxsquat, triple;

                                3x120
                                1x130

                                SLDL, 12RM;

                                12x60
                                8x70

                                FSQ vs pins;

                                3x60, bijna me dood die laatste rep
                                The internet, SERIOUS business!

                                Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X