'Pinada schopt eigen kont'-log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Strak plan. Ben er ook achter gekomen dat het prettiger is om 200gr rijst te eten ipv 800gr aardappelen :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Strak plan. Ben er ook achter gekomen dat het prettiger is om 200gr rijst te eten ipv 800gr aardappelen :P

Whahaha

Respect dat je het überhaupt geprobeerd hebt
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat chocola bomvol caloriën zit en hognergevoel helpt op te wekken
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Wheyprut met volle melk toch maar. Bweeeeuuuuuh....
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
            Wheyprut met volle melk toch maar. Bweeeeuuuuuh....
            Geen trek in chocomel vandaag?
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• getsie volle melk
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Geen trek in chocomel vandaag?
                Originally posted by Shredmaster View Post
                getsie volle melk
                Smaak zegt me momenteel even helemaal niks...

Ben inmiddels weer redelijk bij, alleen eten gaat nog steeds ruk... Maagkramp trekt niet weg dus vast voedsel gaat hem niet worden...

Comment

• Soep infuus aanleggen

Comment

• In de nacht van donderdag op vrijdag op vakantie, dus wederom een mooi slotje.

Comment

• Zo, weer terug van vakantie, vier daagjes eerder dan verwacht.

Voeding was redelijk ruk op vakantie, vandaag weer aan de IF. En aanstaand weekend maar weer eens gaan trainen.

Comment

• Welcome back

Is wel minder dat je 4 dagen vroeger moest terugkeren... Succes met het IF en trainingsverderzetten
                        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Originally posted by Sancho View Post
                          Welcome back

Is wel minder dat je 4 dagen vroeger moest terugkeren... Succes met het IF en trainingsverderzetten
                          Thanks!

En we moesten niet 4 dagen eerder terug, is volledig vrijwillig gebeurd.

Comment

• Ze mistte ons gewoon, geeft het toe

Hoe staat met je fut/puf, ga je lekker weer direct op schema of ga je er langszamerhand in rollen. Verder met DC of wat nuttigs ?

Hoop dat je naar je zin hebt gehad lin
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                              Ze mistte ons gewoon, geeft het toe

Hoe staat met je fut/puf, ga je lekker weer direct op schema of ga je er langszamerhand in rollen. Verder met DC of wat nuttigs ?

Hoop dat je naar je zin hebt gehad lin
                              DC for the win, ik ga er gewoon volle bak in. Wellicht is volle bak momenteel minder dan volle bak voor het ziek zijn en de vakantie, maar ik ga niet langzaam aan doen of zo.

En heb het zeker naar mijn zin gehad, maar op een gegeven moment wordt het erg vervelend als de zoveelste ijsverkoper je naar binnen schreeuwt in gebrekkig Nederlands en als je vervolgens vriendelijk bedankt 'Aaaaah, Nederlander kijken kijken niet kopen' hoort

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                                DC for the win, ik ga er gewoon volle bak in. Wellicht is volle bak momenteel minder dan volle bak voor het ziek zijn en de vakantie, maar ik ga niet langzaam aan doen of zo.

En heb het zeker naar mijn zin gehad, maar op een gegeven moment wordt het erg vervelend als de zoveelste ijsverkoper je naar binnen schreeuwt in gebrekkig Nederlands en als je vervolgens vriendelijk bedankt 'Aaaaah, Nederlander kijken kijken niet kopen' hoort
                                wees dan ook niet zo gierig, spek die arme man tog ff
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X