Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Revius View Post
    2 jaar niet gewogen en alleen maar naar het gewicht van het ijzer gekeken?
    Alleen naar gewicht van het ijzer gekeken en me middel omtrek. Ik weet dat me omtrek bij 13% zo'n 82cm was. En van daaruit bereken ik dat elke 2 cm meer 1% meer lichaamsvet is. Dit is natuurlijk geen geweldige indicatie, maar een ruwe schatting. En daarmee probeerde ik niet al te buitensporig vet te worden.

    Comment


    • Hey falstyr,

      110 kilo, met 22% dat is behoorlijk massief
      Heb je al enig idee hoe je dat cutten naar 15% gaat aanpakken?
      ikzelf doe nu 2x pw fullbody, icm carbcycle. Daarbij nog een beetje cardio om mijn conditie weer op niveau te krijgen. succes met cutten, en ik hou je logje wat meer in de gaten. staan toch altijd leuke en leerzame dingen in.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

      Comment


      • Ik ben al een tijdje bezig met cutten. Eet 2700kcal ofzo op sportdagen en niet sportdagen 1700-2000kcal. Zo'n 200gr eiwit (i know is beetje laag en ga het wellicht verhogen), 60-100gr vet en rest aan koolhydraten. Rondom de work-outs 400-500ml volle chocomel. Rest van de tijd eet ik geen snelle suikers...op wat appelstroop na af en toe.

        Ik doe maandag benen en wat biceps, woensdag borst en schouders, vrijdag coan deadlift. Dinsdag en donderdag doe ik wat conditionele complexes voor 10mins twee keer per dag. Me vet% is al redelijk gezakt met 1,5-2% schat ik zo. Kracht en aantal reps blijft ook behoorlijk constant. Maar heb wel tering veel spierpijn voor 2-3 dagen lang na een work-out.
        Last edited by Falstyr; 20-09-2009, 20:03.

        Comment


        • klinkt leuk, hoelang ben je nu bezig met cutten?
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

          Comment


          • Te lang, maar begin nu pas resultaat te zien. Dus ik ga nu gewoon door in tegenstelling tot de vorige keer toen ik ging stoppen toen het echt begon aan te slaan. Geen idee hoe lang ik nodig heb. Probeer het gestaag maar goed te doen. Heb als goal op me 30e pas de 300kg deadlift te doen....dat is nog 4 jaar...tijd zat

            Comment


            • wtf falstyr haha je hebt best een dikke pens gast hahahaha

              Comment


              • En dat weet zo'n beetje iedereen hier die al een tijdje mee gaat. Wat is je punt? Of moet ik uitleggen dat ik niet voor de looks train, maar voor rauwe kracht? Dat mijn fysiek meer powerlift/strongman georienteerd is en dat Bodybuilding mij minder interesseert? En dat ik met mijn 110kg en 22% bodyfat een vet vrije massa van circa 85kg heb welk hoogstwaarschijnlijk meer is dan het totale lichaamsgewicht van de meeste forum bezoekers?

                Kortom...I'm happpy
                Behalve dat ik mezelf nog erg zwak vind.

                Comment


                • chicks valle niet op rauwe kracht man.. je kan beter voor de looks gaan,, im tellin ya

                  Comment


                  • Vriendschap en affectie krijg ik van vrienden en me kat. Naar metal concerten en zo doe ik met me maten. Koken en schoonmaken kan ik zelf. Chicks boeien me dus niet zo. Af en toe een slet om te palen is alles wat ik nodig heb...en daarnaast merk ik dat meiden op oudere leeftijd eindelijk in zien dat looks iets minder belangrijk worden en dat persoonlijke inhoud en charme meer telt. Dus ik kom niks te kort ook al heb ik een pens.

                    En ik sport voor mezelf. Niet omdat zo'n onnozel breezer chickie mij graag met abs wilt zien rondlopen. Sterker nog ik heb puur door dat soort oppervlakkige figuren een enorme hekel gekregen aan het trainen van de showspiertjes zoals biceps en borst. Laat mij maar lekker benen en rug trainen.

                    Comment


                    • Originally posted by Falstyr View Post
                      dat ik met mijn 110kg en 22% bodyfat een vet vrije massa van circa 85kg heb welk hoogstwaarschijnlijk meer is dan het totale lichaamsgewicht van de meeste forum bezoekers?
                      Helemaal gelijk. Dat is zo'n beetje mijn streefgewicht haha. dat is nog ongeveer 20 kilo erbij bij mij.
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

                      Comment


                      • Had nog enorm veel hamstring en bovenrug spierpijn van afgelopen vrijdag. Dus ga me been dagen zo inrichten dat er geen hamstrings bij komen kijken. Daarom dacht ik om de front squat weer eens een kans te geven. Bouwde het rustig op per set. Op de duur begonnen me armen te zakken waardoor het gewicht op de schouders begon te rollen en tegen me strot knalde. Niet echt prettig dus.

                        Hierna deed ik de Box Squat met een smalle stance. Ik ging zitten, haalde alle beweging er uit en zat dus letterlijk op de box te niksen en dan weer om quads alleen weer in beweging te zien komen. Dit kun je dus het beste vergelijken met de Leg Extention. Maar omdat ik dat niet thuis heb...

                        Toen deed ik wat lunges. Me evenwicht is kut dus heb het gewicht laag gehouden en dan meer sets. Me quads deden alsnog pijn op het eind.

                        Als je dacht dat het klaar was nog 4 sets met 80kg op de Zercher Squat.

                        Het was dus een pure Quad work-out en dat voel ik nu ook wel. Doet wel beetje pijn aan me ego, want als ik me hamstrings en glutes ook zou hebben gebruikt waren me squats veel hoger qua gewicht. Maar ja dan zit ik vrijdag met verrotte hams/glutes bij de Coan Deadlift.

                        Droge cijfers
                        Front Squat
                        10x 35kg, 50kg, 60kg
                        7x 70kg
                        5x 80kg

                        Small stance box squat
                        10x 90kg, 100kg
                        8x 110kg

                        DB Lunges
                        x10 bodyweight, bw+10kg schijven voor 6 sets

                        Zercher Squat
                        4 sets a 10reps met 80kg

                        Comment


                        • Vandaag geen sport log. Heb vandaag bijgeklust bij een hovenier. Begon relaxt met wat spuitwerk en daarna sjouwen met stenen die niemand anders van de grond kon krijgen. Dus je begrijpt ik ben gesloopt. Had ook de hele tijd honger ondanks dat ik alles al had gegeten op me rijst met kip avond maal na. Geen zin om het te maken dus naar de winkel geweest. 6 bapao's, en genoeg spul om 10 hotdogs te maken en een zak bolognese chips voor vanavond bij het voetbal.

                          De quad work-out van maandag...heb nog steeds uber spierpijn.

                          Comment


                          • Originally posted by Falstyr View Post
                            Vandaag geen sport log. Heb vandaag bijgeklust bij een hovenier. Begon relaxt met wat spuitwerk en daarna sjouwen met stenen die niemand anders van de grond kon krijgen. Dus je begrijpt ik ben gesloopt. Had ook de hele tijd honger ondanks dat ik alles al had gegeten op me rijst met kip avond maal na. Geen zin om het te maken dus naar de winkel geweest. 6 bapao's, en genoeg spul om 10 hotdogs te maken en een zak bolognese chips voor vanavond bij het voetbal.

                            De quad work-out van maandag...heb nog steeds uber spierpijn.
                            ik wil dat cutschema van jouw ook wel
                            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                            ....

                            Comment


                            • Originally posted by Falstyr View Post
                              En dat weet zo'n beetje iedereen hier die al een tijdje mee gaat. Wat is je punt? Of moet ik uitleggen dat ik niet voor de looks train, maar voor rauwe kracht? Dat mijn fysiek meer powerlift/strongman georienteerd is en dat Bodybuilding mij minder interesseert? En dat ik met mijn 110kg en 22% bodyfat een vet vrije massa van circa 85kg heb welk hoogstwaarschijnlijk meer is dan het totale lichaamsgewicht van de meeste forum bezoekers?

                              Kortom...I'm happpy
                              Behalve dat ik mezelf nog erg zwak vind.

                              je stats zijn natuurlijk super goed 85 kilo vetvrije massa alleen je moet wel mee rekenen dat van die 85 kilo super veel vocht is omdat je lichaam uit bijna de helft uit vocht bestaat dus waarschijnlijk omdat je zo zwaar ben heb je ook 10 liter vocht meer in je lichaam dan elk ander persoon dan kom je haast nog op de respectabele 75 kilo met een vetpercentage van 10% had je dus 82.5 kilo gewogen dat klinkt minder stoer dan 85 kg vetvrijemassa.
                              zeg het me als ik geen gelijk heb hoor alleen daar dag ik aan toen ik dit las.

                              Comment


                              • Je hebt geen gelijk. Vocht pak je ook een groot deel van vast met de huidtang en valt dus onder "Vet".

                                Knoef. Het Fallus dieet werkt alleen als je andere dagen laag genoeg in carbs en kcal gaat zitten en hard genoeg traint om kcal te verbranden. Dan kan de ene keer in de zoveel tijd een fikse inname van kcal het metabolisme een boost geven zodat je een paar dagen extra vet verbrand. Althans zo ervaar ik het in de praktijk.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X