Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
180kg zal heel misschien ook gaan, maar vermoed dat ik in me huidige staat blackout tegen de vlakte ga als ik dat doe. Misschien iets voor de meet als er mensen zijn om me op te vangen en weer wakker kunnen maken
Tja week 2 met de deadlifts zit er weer op dus de 180kg moet nog op zich laten wachten. Volgende twee weken is het weer aanpassen die eerste drie oefeningen.
Squat variant > Zercher Squats - eens kijken hoever ik kan komen met 3reppers. Ook meteen goede core oefening
Hamstring -> Pin Squats - Dus onderin de ROM en dan omhoog.
Lower Back -> Rack Pulls - dan blijft me lichaam gewend aan de 180+ aan gewichten
Dat is me idee voor Max Effort Lower Body voor komende twee weken.
Daarna twee weken:
Deadlift
Squat Rack Lock-outs
Stiff Legged Deadlift
of iets in die trant.
Max Effort Upper Body. Ben dus van plan me Push Press richting de 100kg te brengen. Sterkere triceps en belangrijker de schouders, daarnaast blijf je nog steeds de rug mee trainen en dus genoeg overdracht naar benchen.
Push Press ben ik maar op de 90% van me max gebleven. De 80kg was pittiger dan gedacht en me linker schouder had het er moeilijk mee. Dat gezeur bleef door gaan tot eind van de work-out. Het Benchen voelde vaag aan door de schouder. Dat 5kg bij de Push Press zoveel verschil uit maakt qua balans :S
Heb ook Savickas Press weer eens gedaan. Ging beter dan de eerste keer maanden terug. Plaats een filmpje van de 50kg zodat iedereen idee heeft wat een Savickas Press is. Geweldig om je core meer te betrekken en daadwerkelijk vanuit je heupen naar achter te leunen. Daarnaast is het onmogelijk om leg drive te gebruiken hehe.
Afgerond met 6sets tricep overhead met een schijf van 15kg en dan hand om hand gedaan.
Vandaag weer op nuchtere maag geprobeerd te trainen. Ben nu fucking pissig...ik ga NOOIT meer op een lege maag trainen want kan dan geen ene reet doen. Ik ga ook niet vermelden wat ik geprobeerd heb te doen tijdens de work-out. Volgende week zaterdag ga ik gewoon een lekker groot ontbijt nemen voor ik ga sporten.
Dit is het enige na-deel aan Intermittent Fasting. Een reusachtig groot nadeel waardoor ik dus nooit meer een work-out kan doen zonder dat ik wat gegeten heb. Dus zal de hele tijd met me eet window moeten schuiven als er ochtend work-outs op het schema staan.
Vandaag weer op nuchtere maag geprobeerd te trainen. Ben nu fucking pissig...ik ga NOOIT meer op een lege maag trainen want kan dan geen ene reet doen. Ik ga ook niet vermelden wat ik geprobeerd heb te doen tijdens de work-out. Volgende week zaterdag ga ik gewoon een lekker groot ontbijt nemen voor ik ga sporten.
Dit is het enige na-deel aan Intermittent Fasting. Een reusachtig groot nadeel waardoor ik dus nooit meer een work-out kan doen zonder dat ik wat gegeten heb. Dus zal de hele tijd met me eet window moeten schuiven als er ochtend work-outs op het schema staan.
Hahahahahaha. Sorry Fallus, maar ik moet gewoon lachen om je manier van schrijven
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Ik ga de vrijdag lading pasta eten en vrijdag ochtend lading havermout. Dan zou er genoeg carbs in me lijf moeten zitten om een poging voor 180kg deadlift te ondernemen. Ben benieuwd
Vanochtend keek ik in de spiegel en dacht: "Shit wat word ik oud zeg. Kijk eens naar al die grijze plukken". Dus toen heb ik de tondeuze gepakt en ben nu een heel stuk kaler geworden hehe. Toen moest ik nog boodschappen doen en de zon reflecteerde op me kale schadel via een winkelraam en verblinde mezelf bijna
Qua cutten is me bovenbuik en benen heel stuk minder geworden, maar je heb nog steeds een behoorlijk uitpuilende onderbuik. Die verdwijnt vanzelf ook wel. En ondanks dat ik sterker ben geworden lijkt me spiermassa her en der minder. Me bovenbenen zijn nu nog maar...67cm *huil*
Vandaag was de bedoeling Dynamic Effort boven lichaam, maar combineerde het lichtelijk met wat onder lichaam werk nog van gisteren. De Push Press gaat lekker, maar de linker schouder voel ik wel verzuren en zeer worden dus dat is een echt zwak punt as usual.
Heb nog wat Rack Pulls gedaan met als doel 4x180kg aangezien dat gelijk staat aan 1x180kg deadlift. Ik kwam maar tot 3reps op de Rack Pull en me rug voelt nu als dood aan. Hopelijk zal de Dynamic Effort dagen genoeg rust geven en hopen dat zaterdag een goede dag word voor een PR
De rust intervals waren 45-60sec behalve tussen de 160 en 180kg Rack Pulls waar ik 4mins nam. Dus tempo lag redelijk hoog voor mijn doen en was in 50mins klaar met alles.
Ik heb hetzelfde "probleem". Ik ben sterker geworden maar ik lijk minder massa te hebben, vooral op mijn armen (triceps lijken erg geslonken de laatste tijd). Ik heb dan ook de afgelopen tijd mijn BF niet meer gemeten, dus daar kan het ook aan liggen misschien.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment