Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Weer een improv training en het ging verdomd goed...ok al sprong er opeens een lek

    Ik begon met 350ml volle chocomel met wat creatine genomen om daarna te beginnen met de Bench Press powerlift style. Het was rustig op werken en na de 107,5kg was ik benieuwd wat er nog in zit. Ik maakte er 115kg van en de spanning in me lichaam werd groot. Het was echt grinden en me kont kwam los van de bank. Door de spanning piste ik ook even in me broek. Het gewicht werd gelocked, maar het was een fail. Ik kwam met me reet los van de bank en piste in me broek.

    Even alles opgeruimd om daarna te beginnen met squat. Afgelopen vrijdag deed ik na 4mins rust 4reps op de 135kg en dacht laat ik nu eens proberen met 5x5 en 2mins rust tussen elke set. Me hartslag lag enorm hoog en moest redelijk diep gaan...maar 5x135kg is een feit hehe.

    Ik stond nu enorm te hijgen en een hoge hartslag. Dus nam 5mins rust om even alles klaar te zetten voor de volgende oefening en even op adem te komen. Deed nu een bench press met wijde grip en ellebogen naar buiten a la bodybuilder style. 70kg aan de stang en gaan. Nam steeds 45-60sec rust tussen iedere set. Stond er van te kijken dat ik 17reps op de eerste set voor elkaar kreeg :O

    Toen weer 5mins rust genomen voor Zercher Squat en 2mins rust tussen iedere set. 80kg en 5sets met 10reps gedaan. Was zo dodelijk dat het meteen de laatste oefening was.

    Droge Cijfers
    3x3 45kg
    2x3 60kg
    x3 77,5kg
    1x 95kg
    1x 105kg
    1x 119kg
    1x 115kg (tel hem niet mee als een PR omdat ik los kwam van de bank)

    Paralel Squat
    5x 55kg, 75kg, 95kg, 115kg, 135kg

    Bench Press
    70kg x17, x9, x5, x3

    Zercher Squat
    80kg 5x10

    Comment


    • Originally posted by Falstyr View Post
      Weer een improv training en het ging verdomd goed...ok al sprong er opeens een lek

      Ik begon met 350ml volle chocomel met wat creatine genomen om daarna te beginnen met de Bench Press powerlift style. Het was rustig op werken en na de 107,5kg was ik benieuwd wat er nog in zit. Ik maakte er 115kg van en de spanning in me lichaam werd groot. Het was echt grinden en me kont kwam los van de bank. Door de spanning piste ik ook even in me broek. Het gewicht werd gelocked, maar het was een fail. Ik kwam met me reet los van de bank en piste in me broek.

      Even alles opgeruimd om daarna te beginnen met squat. Afgelopen vrijdag deed ik na 4mins rust 4reps op de 135kg en dacht laat ik nu eens proberen met 5x5 en 2mins rust tussen elke set. Me hartslag lag enorm hoog en moest redelijk diep gaan...maar 5x135kg is een feit hehe.

      Ik stond nu enorm te hijgen en een hoge hartslag. Dus nam 5mins rust om even alles klaar te zetten voor de volgende oefening en even op adem te komen. Deed nu een bench press met wijde grip en ellebogen naar buiten a la bodybuilder style. 70kg aan de stang en gaan. Nam steeds 45-60sec rust tussen iedere set. Stond er van te kijken dat ik 17reps op de eerste set voor elkaar kreeg :O

      Toen weer 5mins rust genomen voor Zercher Squat en 2mins rust tussen iedere set. 80kg en 5sets met 10reps gedaan. Was zo dodelijk dat het meteen de laatste oefening was.

      Droge Cijfers
      3x3 45kg
      2x3 60kg
      x3 77,5kg
      1x 95kg
      1x 105kg
      1x 119kg
      1x 115kg (tel hem niet mee als een PR omdat ik los kwam van de bank)

      Paralel Squat
      5x 55kg, 75kg, 95kg, 115kg, 135kg

      Bench Press
      70kg x17, x9, x5, x3

      Zercher Squat
      80kg 5x10
      wtf! pissen in je broek, maar goed dat je thuis traint

      Comment


      • Inderdaad. Mazzel dat ik thuis train met een douche en schone broeken in de buurt.

        Comment


        • Ben blij dat het geen grote boodschap was...
          Geniet, en drink met maten!

          Comment


          • Cutten van de laatste tijd gaat lekker. Begin nu echt duidelijke ontwikkeling te zien qua buikomtrek. En ondanks eten onder onderhoud blijf ik toch vooruitgaan qua kracht en reps. 5x120kg op squat en nu 5x135kg. 1x160kg deadlift moeizaam naar 1x175kg deadlift. Dus niks te klagen

            Me voer is niet zo ingedeeld dat ik om de twee uur eet ofzo. Heb gewoon een lijstje wat eind van de dag weggewerkt moet zijn. Wanneer ik het eet is niet van belang. Zo sta ik rond 7 uur op en eet ik vaak pas me eerste ding rond 14:00.

            Rustdagen
            300ml halfvolle melk + 50gr havermoutvlokken + 10gr creatine
            4 snee volkoren brood. 2 met pindakaas, 2 met stroop
            omelet met zout van 4 gehele eieren
            500gr magere kwark, 50gr ongezoute pinda's
            200gr kip met 420gr groenten
            Volgens eetmeter circa 2000kcal

            Sportdagen
            300ml halfvolle melk + 50gr havermoutvlokken
            4 snee volkoren brood. 2 met pindakaas, 2 met stroop
            omelet met zout van 4 gehele eieren
            500gr magere kwark, 50gr ongezoute pinda's
            200gr kip met 100gr zilvervlies rijst
            Voor de work-out 350ml volle chocomel met wat creatine
            Na de work-out 350ml volle chocomet met wat creatine
            Volgens eetmeter circa 2500kcal

            Hou me er niet echt super strikt aan. Op maandag zit er nog 3 repen pure chocola bij en deze week heb ik zin in tosti's dus eet wat meer brood en beleg hierdoor ter afwisseling. Zolang ik maar onder de 3000kcal zit is het goed.

            Moet alleen qua sport nog wat intensiever bezig zijn om nog meer ontwikkeling te krijgen

            Comment


            • Originally posted by Falstyr View Post
              Cutten van de laatste tijd gaat lekker. Begin nu echt duidelijke ontwikkeling te zien qua buikomtrek. En ondanks eten onder onderhoud blijf ik toch vooruitgaan qua kracht en reps. 5x120kg op squat en nu 5x135kg. 1x160kg deadlift moeizaam naar 1x175kg deadlift. Dus niks te klagen

              Me voer is niet zo ingedeeld dat ik om de twee uur eet ofzo. Heb gewoon een lijstje wat eind van de dag weggewerkt moet zijn. Wanneer ik het eet is niet van belang. Zo sta ik rond 7 uur op en eet ik vaak pas me eerste ding rond 14:00.

              Rustdagen
              300ml halfvolle melk + 50gr havermoutvlokken + 10gr creatine
              4 snee volkoren brood. 2 met pindakaas, 2 met stroop
              omelet met zout van 4 gehele eieren
              500gr magere kwark, 50gr ongezoute pinda's
              200gr kip met 420gr groenten
              Volgens eetmeter circa 2000kcal

              Sportdagen
              300ml halfvolle melk + 50gr havermoutvlokken
              4 snee volkoren brood. 2 met pindakaas, 2 met stroop
              omelet met zout van 4 gehele eieren
              500gr magere kwark, 50gr ongezoute pinda's
              200gr kip met 100gr zilvervlies rijst
              Voor de work-out 350ml volle chocomel met wat creatine
              Na de work-out 350ml volle chocomet met wat creatine
              Volgens eetmeter circa 2500kcal

              Hou me er niet echt super strikt aan. Op maandag zit er nog 3 repen pure chocola bij en deze week heb ik zin in tosti's dus eet wat meer brood en beleg hierdoor ter afwisseling. Zolang ik maar onder de 3000kcal zit is het goed.

              Moet alleen qua sport nog wat intensiever bezig zijn om nog meer ontwikkeling te krijgen
              Lekker man dat je cutten goed gaat, verdwijnt dat hangbuikzwijntje toch nog een keer

              Wel relaxed dat je zo gemakkelijk beetje kunt switchen met voer enzo en toch lekkere progressie maakt.

              Training zag er vet uit, ondanks je missende controle over je blaas, lijkt me een ranzige bedoening die gym van jou
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

              Comment


              • Netjes dat je je niet laat kennen en daarna gewoon weer verder gaat. Neem echter wel aan dat je goed hebt schoongemaakt?
                Owner of the Iron Playground.

                Comment


                • Vandaag een improv. training geinspireerd door Coan. Had alleen beetje te veel in 1x gegeten en gedronken. Dus dat was erg lastig. Gaf me een nogal opgeblazen gevoel en trainde niet lekker

                  Droge Cijfers
                  Deadlift
                  triples: 60kg, 82,5kg, 105kg, 120kg, 135kg
                  150kg x2
                  8x3 120kg

                  Stiff Legged Deadlift
                  3x8 met 100kg

                  T-bar Row
                  60kg x8
                  75kg x8
                  90kg x6

                  Comment


                  • nette stiffs!

                    Comment


                    • Originally posted by Kevf View Post
                      nette stiffs!
                      Het sarcasme druipt er werkelijk van af :P

                      Comment


                      • Mooie krachtstats weer ! Vraagje: hoeveel rust neem je eigenlijk tussen je sets? Net als ik 1 minuut? Of juist langer?
                        Geniet, en drink met maten!

                        Comment


                        • Ik doe 2mins tot 80% daarna nam ik 4mins. Toen ik de 120kg voor 8x3 deed was de rust 90sec. Daarna 2mins voor elke andere oefening er na.

                          Comment


                          • Originally posted by Falstyr View Post
                            Ik doe 2mins tot 80% daarna nam ik 4mins. Toen ik de 120kg voor 8x3 deed was de rust 90sec. Daarna 2mins voor elke andere oefening er na.
                            Aha...nu begrijp ik ook waarom je stats hoger liggen dan die van mij. Je rust langer.
                            Geniet, en drink met maten!

                            Comment


                            • Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Aha...nu begrijp ik ook waarom je stats hoger liggen dan die van mij. Je rust langer.
                              Wel...duh. Als je op kracht traint neem je meer rust. Hoe kun je meer tillen als je spieren en zenuwstelsel alles behalve voldoende hersteld zijn? :P

                              Comment


                              • Gisteren een beetje getraind. Met de squat 4 sets van 10 en zo ook met de Bench en Push Press. Niet echt bijster interessant behalve dat het de laatste improv training is van de 6. Maandag dus maar weer even tandje bij zetten en weer serieus aan de bak.

                                Maandag ga ik proberen in te richten voor een benen dag. Dit vind ik lastig omdat er thuis geen leg extention machine staat. En bepaalde quad isolatie oefeningen zijn lastig uit te voeren vanwege gebrek aan evenwicht of gewoon zwaar ongemakkelijk en pijnlijk. Dus dat word beginnen met Dynamic Effort op de Box Squat. Daarna reguliere squats met 4 sets a 10reps en een kortere rust interval dan normaal. In plaats van 2mins maak ik er 1 van. Hierdoor zal het gewicht ook minder zijn, maar conditioneel zou ik er beter op moeten worden. Verder dan nog een Zercher Squat afgerond met een Bulgarian Split Squat op reps met een laag gewicht. Verder nog een bicep en tricep oefening om af te ronden.

                                Dinsdag en donderdag ga ik proberen te besteden aan mobiliteits en flexibiliteits werk, wat core oefeningen aangevuld met complexes. Zie dit als GPP dagen.

                                Woensdag wordt een Borst dag. Ik zal dan beginnen met powerlift stijl Max Effort bankdrukken. Hierna stap ik over op bodybuild stijl DB Press, Incline DB Press, DB Shoulder Press eindigend met wat Side Raises.

                                Vrijdag is de Coan Deadlift dag en zal dus hard werk worden om me deadlift in 10weken tijd naar de 190kg te brengen.

                                Qua voeding blijf ik cutten. Hierdoor zal me vooruitgang minder snel zijn qua kracht, maar boeiend. Me onderhoud ligt rond de 2600-2800kcal.

                                Sportdagen voeding:
                                300ml halfvolle melk, 100gr havervlokken
                                omelet met zout 4 hele eieren, 2 snee volkoren brood met pindakaas
                                500gr magere kwark, 50gr ongezouten pinda's
                                100gr zilvervliesrijst, 200gr kipfilet
                                200ml volle chocomel voor workout en 200ml er na met beiden 5gr creatine
                                1 capsule multivit
                                9 caps visolie
                                2700kcal, 201gr eiwit, 107gr vet, 234gr kh's

                                Rustdagen voeding:
                                300ml halfvolle melk met 5gr creatine
                                omelet met zout van 4 hele eieren
                                2 snee volkoren brood met appelstroop
                                500gr magere kwark met 5gr creatine
                                200gr kipfilet, 420gr groenten
                                500gr magere kwark met 5gr creatine
                                1 capsule multivit
                                9 caps visolie
                                1705kcal, 200gr eiwit, 52gr vet, 110gr kh's

                                Zal dus een halve kilo vet per week gaan verliezen als het goed gaat
                                Zie dagelijks vooruitgang, dus het werkt goed. Zal benieuwd zijn hoe me conditie/kracht blijft vooruitgaan. Aangezien ik me boodschappen meestal op een sportdag doe kan het best zo zijn dat ik een pizza, pasta en wat choco repen op die dag eet. Boeit niet echt want wordt dan toch weer meteen gebruikt.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X