Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Vanaf maandag ga ik het lekker toch doen. Potje moet op :P
    Hoe zijn hiervan de bijwerkingen? Bloeddruk, duizeligheid etc? en het effect op je vet% is dat merkbaar? of is het vooral toename van massa?
    44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
    ....

Comment

• Ik ben niet snel te beinvloeden door oppeppers. Fatburners en zo geven mij zelden tot nooit hogere hartslag en alles. Op Clenbuterol zijn er mensen die op 50mcg al stuiteren terwijl ik bij 3x zoveel pas wat voel. Maar ik hou het nu gewoon op de 100. Daarnaast is het Anti-Katabool wat er voor zorgt dat je meer massa/kracht kunt behouden. Dus ik ga het 3 weken gebruiken, dan weer paar weken niet, dan weer 3 weken etc net zolang tot me potje op is.

Comment

Ik ben niet snel te beinvloeden door oppeppers. Fatburners en zo geven mij zelden tot nooit hogere hartslag en alles. Op Clenbuterol zijn er mensen die op 50mcg al stuiteren terwijl ik bij 3x zoveel pas wat voel. Maar ik hou het nu gewoon op de 100. Daarnaast is het Anti-Katabool wat er voor zorgt dat je meer massa/kracht kunt behouden. Dus ik ga het 3 weken gebruiken, dan weer paar weken niet, dan weer 3 weken etc net zolang tot me potje op is.
        Ben je bezig met deze kuur als je met ons mee traint de 15e?
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Uhm...ja. En om het nu een kuur te noemen. Zo zwaar is het niet en geeft niet bepaald enige voordelen die ik kan uitbuiten :P

Comment

Uhm...ja. En om het nu een kuur te noemen. Zo zwaar is het niet en geeft niet bepaald enige voordelen die ik kan uitbuiten :P
            Misschien geeft het je meer boost?
            Ik weet het niet want ik heb geen enkele ervaring of behoefte aan ervaring met verboden middelen.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Er zal eerder niks gebeuren, misschien dat ik half dood lig...maar een boost? nah dacht het niet :P

Comment

• ROIDHEAD!

Al je lifts zijn alleen omdat je dik aan de ubersupermanroids zit anders zou je 50kg squatten max

FF zonde dolle fallus, ben benieuwd kan helaas nog niet zeggen of ik er bij ben ga dit weekend vakantie plannen.

Was nou eigenlijk je cutdoel ik las ergens tot 90cm buikomtrek e.d. maar waar ligt de grens ? Misschien moet jij ook maar op 4,8% staan net als atta Zeg heb je geen podiumambities
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Rofl de echte roids staan nog steeds achter slot en grendel. Buik omtrek minimum 80cm max 90cm is wat ik wil. Verder cutten/bulken doe ik niet meer. Bij de 80cm sta ik zo rond de 10-12% bodyfat en bij de 90cm rond de 20% dus makkelijk bijhouden zo of niet?

Comment

• 10 gram crea en ik zwel op als een ballon, scheelt zo 10cm weet bijna zeker lol

Nog plannen voor een serieuze kuur binnenkort ?

Zelfs dave tate is keer teruggecut voor hawt sexy abz, dus there's no shame fallus

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Test-E, Dbol, Anavar met een na-kuurtje staat al een paar maanden in me kast te wachten voor gebruik. Ergens in september ofzo gaat de spuit er in.

Comment

• Een rustig DE dagje voor het onderlichaam. Had wat moeite qua explosiviteit dus ben er niet helemaal tevreden mee. Vermoed dat het weer er wat mee te maken heeft.

Heb Step Ups gedaan op me Box met barbel a 60kg in me nek. Gewicht viel enorm mee, maar niet verhoogd om even wat evenwicht en zo in orde te houden.

Rust was zoals het hoort 45-60sec per keer dus tempo lag lekker hoog voor mijn doen. Ondanks dat DE dagen relatief rustig actieve rust dagen zijn zweet ik als een otter.

Droge Cijfers
                        Wide Stance Box Squat
                        40kg 3x3
                        60kg 3x3
                        80kg 10x2

Deadlift
                        85kg 5x2

Step Ups op Box
                        60kg 6x10

Glute Ham Raise
                        4x7

Good Morning
                        70kg 4x10

Barbel Shrugs
                        80kg x10
                        100kg x10
                        100kg x7

Barbel Bicep Curls
                        35kg 3x10

Comment

• Zondag was het een low carb dag en gisteren heb ik helemaal weinig gegeten. 2 repen pure chocola, 1 zak stroopwafels, omelet van 6 hele eieren, 300ml melk met 25gr whey en een bak kwark. Dat is net een krappe 1000kcal met nog eens 1500-2000kcal aan lege troep. En gisteren had ik naast weinig honger ook weinig zin om te trainen...Dus vandaag twee work-outs. Ga ook me koude schotel eten van zo'n 2500kcal met nog een kwark en andere dingen er bij voor eiwitten dus zal vandaag rond de 3000kcal komen zodra me eetwindow in gaat om 14:00.

Zojuist me eerste work-out op nuchtere maag gedaan. En weet niet wat ik er van moet vinden. Gebrek aan koolhydraten waardoor me glycogeen depots zo goed als leeg waren of dat me lichaam nog niet goed genoeg wakker was...hoe dan ook de gewichten voelden zwaarder aan dan normaal.

Work-out 1 is Dynamic Effort voor het boven lichaam. Ga komende paar weken op de Push Press concentreren ipv de Bench. Eens kijken of de Push Press ook richting de 100kg gaat van de 85-90kg dat ik nu sta.

De Low Incline Bench Press voor lactic acid voelde ondanks het gewicht dodelijk aan. Voor de rest lag me explosiviteit wat lager dan normaal en overige gewichten waren zoals gewoonlijk.

Rust intervals waren 45-60sec zowel tussen reps en oefening wissel.

Vanavond dus met veel carbs aan de Max Effort lower body work-out met Deadlifts.

Ik weet nu dat voor de meet op de 15e ik de avond er voor even een lading carbs moet eten die ik anders pas na de work-out zou nemen :P

Droge Cijfers
                          Push Press
                          3x3 30kg
                          50% 1rm 45kg 10x3

Bench Press
                          3x3 40kg
                          50% 1rm Bench 55kg 5x2

Low Incline Bench Press
                          70kg x10, x6
                          50kg x14

Skullcrusher
                          60reps totaal eerste set moest 10-12reps zijn
                          27,5kg gebruikt

Plate Side Raise
                          15kg x10, x7

Comment

• Hoe bevalt jou de tijd tussen setjes bij de DE dag? Zelf begin ik meestal weer na 20 sec, langer dan dat gaat mij vervelen.
                            AlphaMuscles.com - DĂ© Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

• Ik veel de hele DE dag saai, maar het schijnt te werken. Qua rust geen problemen op ME dagen is het 4mins dus tja... :P

Toen me eet window begon heb ik de hele pan met me salade in 1x leeg gegeten zo'n honger had. 500gr macaroni met 2x185gr tonijn met groenten. En daarna nog bak kwark en alles. Zat toen nog niet vol :O

Net dus ME dag lower body afgerond en ging verdomd lekker. In plaats van 10rep opwarm sets had ik er meerdere sets a 3reps van gemaakt om de explosiviteit meer te benadrukken. Op het eind geen last van me grip zoals normaal en ging voor de 175kg. Me benen waren gestrekt en me rug had nog een stukje te gaan. Dacht: "dit word hitchen...nee toch niet...door gaan lul". Toen het gelocked was nog even 2 tellen vastgehouden eer het weer gecontroleerd op de grond gelegd werd. Ik zag even zwarte vlekken voor me ogen, maar wel een nieuwe PR+5kg w00t.

De Wide Stance Box Squat volgde met 3sets a 7-10reps. Ging zonder al te veel problemen en deed er na nog een 130kg x3 en 140kg x1 als extra.

Bij de Good Mornings meteen belt gebruikt. Zodoende ging het gedurende de sets beter zitten. Had niet opgelet en deed de eerste set met 10reps terwijl 5-7 regio de bedoeling was. Bij de 100kg laatste rep bouwde de spanning zodanig op dat ik rood aanliep en steken in me hoofd...niet handig. Na die werk sets nog 3 extra's gedaan zoals 110kgx3, 120kgx1 en 130kgx1.

Bent over Row in plaats van DB Row gedaan deze keer. No props hier.

Droge Cijfers
                              Deadlift
                              40% 67,5kg 3x3
                              55% 92,5kg 3x3
                              70% 120kg 2x3
                              85% 145kg x3
                              92,5% 155kg x1
                              97,5kg 165kg x1
                              102,5% 175kg x1 (PR+5kg)

Wide Stance Box Squat
                              80kg x10
                              100kg x10
                              120kg x7
                              130kg x3
                              140kg x1

Good Mornings
                              70kg x10
                              85kg x7
                              100kg x6
                              110kg x3
                              120kg x1
                              130kg x1

Bent over Row
                              60kg x7
                              70kg x7
                              80kg x7

Comment

• Grats op je DL

Zit nog meer in denk je ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X