Originally posted by Falstyr
View Post
Fal's Zware Metalen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ben niet snel te beinvloeden door oppeppers. Fatburners en zo geven mij zelden tot nooit hogere hartslag en alles. Op Clenbuterol zijn er mensen die op 50mcg al stuiteren terwijl ik bij 3x zoveel pas wat voel. Maar ik hou het nu gewoon op de 100. Daarnaast is het Anti-Katabool wat er voor zorgt dat je meer massa/kracht kunt behouden. Dus ik ga het 3 weken gebruiken, dan weer paar weken niet, dan weer 3 weken etc net zolang tot me potje op is.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk ben niet snel te beinvloeden door oppeppers. Fatburners en zo geven mij zelden tot nooit hogere hartslag en alles. Op Clenbuterol zijn er mensen die op 50mcg al stuiteren terwijl ik bij 3x zoveel pas wat voel. Maar ik hou het nu gewoon op de 100. Daarnaast is het Anti-Katabool wat er voor zorgt dat je meer massa/kracht kunt behouden. Dus ik ga het 3 weken gebruiken, dan weer paar weken niet, dan weer 3 weken etc net zolang tot me potje op is.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostUhm...ja. En om het nu een kuur te noemen. Zo zwaar is het niet en geeft niet bepaald enige voordelen die ik kan uitbuiten :P
Ik weet het niet want ik heb geen enkele ervaring of behoefte aan ervaring met verboden middelen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
ROIDHEAD!
Al je lifts zijn alleen omdat je dik aan de ubersupermanroids zit anders zou je 50kg squatten max
FF zonde dolle fallus, ben benieuwd kan helaas nog niet zeggen of ik er bij ben ga dit weekend vakantie plannen.
Was nou eigenlijk je cutdoel ik las ergens tot 90cm buikomtrek e.d. maar waar ligt de grens ? Misschien moet jij ook maar op 4,8% staan net als atta Zeg heb je geen podiumambitiesThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Rofl de echte roids staan nog steeds achter slot en grendel. Buik omtrek minimum 80cm max 90cm is wat ik wil. Verder cutten/bulken doe ik niet meer. Bij de 80cm sta ik zo rond de 10-12% bodyfat en bij de 90cm rond de 20% dus makkelijk bijhouden zo of niet?
Comment
-
10 gram crea en ik zwel op als een ballon, scheelt zo 10cm weet bijna zeker lol
Nog plannen voor een serieuze kuur binnenkort ?
Zelfs dave tate is keer teruggecut voor hawt sexy abz, dus there's no shame fallusThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Een rustig DE dagje voor het onderlichaam. Had wat moeite qua explosiviteit dus ben er niet helemaal tevreden mee. Vermoed dat het weer er wat mee te maken heeft.
Heb Step Ups gedaan op me Box met barbel a 60kg in me nek. Gewicht viel enorm mee, maar niet verhoogd om even wat evenwicht en zo in orde te houden.
Rust was zoals het hoort 45-60sec per keer dus tempo lag lekker hoog voor mijn doen. Ondanks dat DE dagen relatief rustig actieve rust dagen zijn zweet ik als een otter.
Droge Cijfers
Wide Stance Box Squat
40kg 3x3
60kg 3x3
80kg 10x2
Deadlift
85kg 5x2
Step Ups op Box
60kg 6x10
Glute Ham Raise
4x7
Good Morning
70kg 4x10
Barbel Shrugs
80kg x10
100kg x10
100kg x7
Barbel Bicep Curls
35kg 3x10
Comment
-
Zondag was het een low carb dag en gisteren heb ik helemaal weinig gegeten. 2 repen pure chocola, 1 zak stroopwafels, omelet van 6 hele eieren, 300ml melk met 25gr whey en een bak kwark. Dat is net een krappe 1000kcal met nog eens 1500-2000kcal aan lege troep. En gisteren had ik naast weinig honger ook weinig zin om te trainen...Dus vandaag twee work-outs. Ga ook me koude schotel eten van zo'n 2500kcal met nog een kwark en andere dingen er bij voor eiwitten dus zal vandaag rond de 3000kcal komen zodra me eetwindow in gaat om 14:00.
Zojuist me eerste work-out op nuchtere maag gedaan. En weet niet wat ik er van moet vinden. Gebrek aan koolhydraten waardoor me glycogeen depots zo goed als leeg waren of dat me lichaam nog niet goed genoeg wakker was...hoe dan ook de gewichten voelden zwaarder aan dan normaal.
Work-out 1 is Dynamic Effort voor het boven lichaam. Ga komende paar weken op de Push Press concentreren ipv de Bench. Eens kijken of de Push Press ook richting de 100kg gaat van de 85-90kg dat ik nu sta.
De Low Incline Bench Press voor lactic acid voelde ondanks het gewicht dodelijk aan. Voor de rest lag me explosiviteit wat lager dan normaal en overige gewichten waren zoals gewoonlijk.
Rust intervals waren 45-60sec zowel tussen reps en oefening wissel.
Vanavond dus met veel carbs aan de Max Effort lower body work-out met Deadlifts.
Ik weet nu dat voor de meet op de 15e ik de avond er voor even een lading carbs moet eten die ik anders pas na de work-out zou nemen :P
Droge Cijfers
Push Press
3x3 30kg
50% 1rm 45kg 10x3
Bench Press
3x3 40kg
50% 1rm Bench 55kg 5x2
Low Incline Bench Press
70kg x10, x6
50kg x14
Skullcrusher
60reps totaal eerste set moest 10-12reps zijn
27,5kg gebruikt
Plate Side Raise
15kg x10, x7
Comment
-
Ik veel de hele DE dag saai, maar het schijnt te werken. Qua rust geen problemen op ME dagen is het 4mins dus tja... :P
Toen me eet window begon heb ik de hele pan met me salade in 1x leeg gegeten zo'n honger had. 500gr macaroni met 2x185gr tonijn met groenten. En daarna nog bak kwark en alles. Zat toen nog niet vol :O
Net dus ME dag lower body afgerond en ging verdomd lekker. In plaats van 10rep opwarm sets had ik er meerdere sets a 3reps van gemaakt om de explosiviteit meer te benadrukken. Op het eind geen last van me grip zoals normaal en ging voor de 175kg. Me benen waren gestrekt en me rug had nog een stukje te gaan. Dacht: "dit word hitchen...nee toch niet...door gaan lul". Toen het gelocked was nog even 2 tellen vastgehouden eer het weer gecontroleerd op de grond gelegd werd. Ik zag even zwarte vlekken voor me ogen, maar wel een nieuwe PR+5kg w00t.
De Wide Stance Box Squat volgde met 3sets a 7-10reps. Ging zonder al te veel problemen en deed er na nog een 130kg x3 en 140kg x1 als extra.
Bij de Good Mornings meteen belt gebruikt. Zodoende ging het gedurende de sets beter zitten. Had niet opgelet en deed de eerste set met 10reps terwijl 5-7 regio de bedoeling was. Bij de 100kg laatste rep bouwde de spanning zodanig op dat ik rood aanliep en steken in me hoofd...niet handig. Na die werk sets nog 3 extra's gedaan zoals 110kgx3, 120kgx1 en 130kgx1.
Bent over Row in plaats van DB Row gedaan deze keer. No props hier.
Droge Cijfers
Deadlift
40% 67,5kg 3x3
55% 92,5kg 3x3
70% 120kg 2x3
85% 145kg x3
92,5% 155kg x1
97,5kg 165kg x1
102,5% 175kg x1 (PR+5kg)
Wide Stance Box Squat
80kg x10
100kg x10
120kg x7
130kg x3
140kg x1
Good Mornings
70kg x10
85kg x7
100kg x6
110kg x3
120kg x1
130kg x1
Bent over Row
60kg x7
70kg x7
80kg x7
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment