Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb deze week beetje het gevoel moe en beetje ziek te zijn en geen zin om te trainen. Dus vermoed dat het weer eens tijd is om een week of anderhalf volledig rust te gaan nemen. Dus nu even rust tot zaterdag. Dan even trianen en weekje off

Vandaag een improvisatie training gedaan net zoveel als dat ik zin had. Tempo lag hoog met 1min rust intervals. Ben alsnog bek af.

Droge cijfers
    Squat
    10reps: 40kg, 60kg, 80kg, 100kg, 120kg
    140kg x4

Bench Press
    10reps: 40kg, 60kg, 80kg
    90kg x5

Push Press
    10reps: 40kg, 60kg

T-bar Row
    10reps: 40kg, 60kg, 80kg
    90kg x6

Side Raises
    2x12 met 10kg schijf

Rear Delt Raise
    10reps: 10kg, 15kg, 20kg schijf per hand

BB Curls
    30kg en gewoon set na set elke keer tot ik niet meer kon. Op het eind was zelfs 1 rep onmogelijk.

BB Farmer's Hold
    Geen tijd gemeten
    20kg, 40kg, 60kg per hand
    Last edited by Falstyr; 12-08-2009, 18:55.

Comment

• Lekker een 8 dagen rust en geen reet gedaan qua work-outs. Heb af en toe wat mobiliteits/flexibiliteits werk gedaan. Qua voeding was het gewoon eten waar ik zin in had. De ene dag zat ik rond de 3000kcal en de ander rond 2000kcal. Gemiddeld dus gewoon rond me onderhoud. Dit lijkt me metabolisme goed gedaan te hebben, want ben weer een cm of 2 aan buikomtrek kwijt.

Morgen weer beginnen met strikt eten en sporten. Qua sport heb ik gekozen om 5-3-1 van Wendler te gaan proberen. Heb alles in Opensource Office spreadsheet gemaakt mocht er interesse voor zijn. Zal het dan moeten mailen aangezien het niet bijgevoegd kan worden. Als het goed is kun je het ook met excell openen. De assist oefeningen ga ik proberen te varieren om de 2-4 weken net zoals ik bij WSB deed. Ben ook van plan om 1 statisch gewicht te gebruiken en dan net zoveel sets doen tot ik aan een bepaald max aantal reps zit van 50+.

Het interesante van 5-3-1 vind ik dat je niet je 1RM verhoogd, maar juist je 3 en 5rm wat even iets anders zal trainen dan elke week proberen 1rm's te verbeteren hehe.

Voeding zal zoals gewoonlijk Carb Cycle zijn in een IF format. Ene dag dus hoog in eiwit/vet en laag in carbs...sportdagen hoog in carbs en laag in vetten.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Lekker een 8 dagen rust en geen reet gedaan qua work-outs. Heb af en toe wat mobiliteits/flexibiliteits werk gedaan. Qua voeding was het gewoon eten waar ik zin in had. De ene dag zat ik rond de 3000kcal en de ander rond 2000kcal. Gemiddeld dus gewoon rond me onderhoud. Dit lijkt me metabolisme goed gedaan te hebben, want ben weer een cm of 2 aan buikomtrek kwijt.

Morgen weer beginnen met strikt eten en sporten. Qua sport heb ik gekozen om 5-3-1 van Wendler te gaan proberen. Heb alles in Opensource Office spreadsheet gemaakt mocht er interesse voor zijn. Zal het dan moeten mailen aangezien het niet bijgevoegd kan worden. Als het goed is kun je het ook met excell openen. De assist oefeningen ga ik proberen te varieren om de 2-4 weken net zoals ik bij WSB deed. Ben ook van plan om 1 statisch gewicht te gebruiken en dan net zoveel sets doen tot ik aan een bepaald max aantal reps zit van 50+.

Het interesante van 5-3-1 vind ik dat je niet je 1RM verhoogd, maar juist je 3 en 5rm wat even iets anders zal trainen dan elke week proberen 1rm's te verbeteren hehe.

Voeding zal zoals gewoonlijk Carb Cycle zijn in een IF format. Ene dag dus hoog in eiwit/vet en laag in carbs...sportdagen hoog in carbs en laag in vetten.
        Dat is goed om te lezen! Je kunt in Openoffice ook als .xls opslaan voor de mensen die niet via opensource werken.
        AlphaMuscles.com - DĂ© Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

• Was helemaal vergeten dat je in andere extensies kan opslaan :P

Bij deze dus training bijgevoegd hehe
          Attached Files

Comment

• Lekker carb loaden in de week off had schijnbaar nog wat bijwerkingen. Vandaag op straat kwam ik wat mensen tegen die positief commentaar hadden op me schouders en rug. Schijnbaar vonden ze het huge en bruut uit zien

Zojuist eerste work-out gedaan van 5-3-1. Gewichten op papier zagen er niet zo bijster bijzonder uit, maar damn!!! Ik was maar eerder gestopt. Me schouders waren zo erg aan het verzuren dat ik er misselijk van werd. Nu na 45mins kan ik me armen weer enigsinds verplaatsen om te typen.

Qua voer blijf ik soort van IF doen a la Carb Cycle. 2000kcal op rust dagen en 2800kcal sportdagen.

Push Press
            Opwarm sets 5x 32,5kg, 5x 40kg, 3x 47,5kg
            werk sets 5x 52,5kg, 5x 60kg, 8x 67,5kg

Assist a la Big But Boring

DB Shoulder Press
            Strikte uitvoering zonder leg drive
            Gewicht per DB
            20,5kg x 10
            15,5kg x10, x10, x10, x10rechts/7links en x10rechts/8links
            Last edited by Falstyr; 24-08-2009, 18:56.

Comment

• Ik kan nu wat verder uitleg geven over die 2 stomme posts, het was die jongen die een tijdje terug ook gebanned was op zijn account en toen maakte hij daarna een account aan met mijn real life naam, als het goed is had jij hem gebanned Pinada.

Falstyr, ik kon hier echt niks aan doen zat te playstationen.
              Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                Ik kan nu wat verder uitleg geven over die 2 stomme posts, het was die jongen die een tijdje terug ook gebanned was op zijn account en toen maakte hij daarna een account aan met mijn real life naam, als het goed is had jij hem gebanned Pinada.

Falstyr, ik kon hier echt niks aan doen zat te playstationen.
                Dat kan ik me inderdaad nog herinneren. Ik zal de posts verwijderen.

Edit: En lekkere vriend is dat zeg.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                  Dat kan ik me inderdaad nog herinneren. Ik zal de posts verwijderen.

Edit: En lekkere vriend is dat zeg.
                  hij zit nu op dbb, en volgens mij is falstyr daar niet echt geliefd, althans dat zei hij... vandaar dat ie dit nu postte, niet om het goed te praten of zo
                  Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                    hij zit nu op dbb, en volgens mij is falstyr daar niet echt geliefd, althans dat zei hij... vandaar dat ie dit nu postte, niet om het goed te praten of zo
                    Interesseert me werkelijk waar geen hol. Als je nou de volgende keer netjes even uitlogt voor je je pc onbeheerd achterlaat .

Zaak is afgedaan nu, laten we verder niet Fallus' log hijacken.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Op DBB zitten idioten. Denken dat ze weten waar ze het over hebben, maar eigenlijk zijn het maar een handje vol personen die verstand van zaken hebben. Rest praat poep

Verders heb ik geen idee waar het over gaat

Comment

Op DBB zitten idioten. Denken dat ze weten waar ze het over hebben, maar eigenlijk zijn het maar een handje vol personen die verstand van zaken hebben. Rest praat poep

Verders heb ik geen idee waar het over gaat
                        is maar goed ook
                        Groeten

Comment

• Me lichaam voelt na die week rust niet bepaald uitgerust aan. Het voelt nog steeds stroef aan en de gewichten voelen ongewoon zwaar aan. Woensdag de 3 compounds gedaan en vandaag weer.

Squat
                          60kg x10
                          80kg x10
                          100kg x10
                          120kg x8
                          130kg x1
                          140kg x1
                          150kg x1

Bench Press
                          30kg x10
                          50kg x10
                          70kg x10
                          80kg x6+3 Rest Pause
                          90kg x1
                          95kg x1
                          100kg x1

Deadlift
                          60kg x5
                          75kg x5
                          95kg x5
                          105kg x5
                          120kg x5
                          135kg x5

Bovenrug is zo stroef als wat en ga steeds met tegenzin trainen. Rust nemen of door heen bijten....hmmm geen idee.

Comment

• Luisteren naar je lichaam is gewoon het beste in zo'n situatie denk ik.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Me lichaam voelt na die week rust niet bepaald uitgerust aan. Het voelt nog steeds stroef aan en de gewichten voelen ongewoon zwaar aan. Woensdag de 3 compounds gedaan en vandaag weer.

Squat
                              60kg x10
                              80kg x10
                              100kg x10
                              120kg x8
                              130kg x1
                              140kg x1
                              150kg x1

Bench Press
                              30kg x10
                              50kg x10
                              70kg x10
                              80kg x6+3 Rest Pause
                              90kg x1
                              95kg x1
                              100kg x1

Deadlift
                              60kg x5
                              75kg x5
                              95kg x5
                              105kg x5
                              120kg x5
                              135kg x5

Bovenrug is zo stroef als wat en ga steeds met tegenzin trainen. Rust nemen of door heen bijten....hmmm geen idee.
                              als ik deze gewichten zou doen zou mijn lijf ook ongewoon zwaar en moe aanvoelen, maar alle gekheid op een stokje hoe is het met je ijzergehalte?
                              44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                              ....

Comment

• Ik denk dat hij een hoog ijzer gehalte heeft, want hij heeft toch aardig wat aan het ijzer gehangen. Als ik jou was fallus, dan zou ik even een stevige rugmassage nemen.
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X