Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Je biceps curl lijkt dus meer op Gironda curl.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

    sigpic

    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

    Comment


    • #77
      Zou kunnen. Zit me af te vragen wat vanavond te doen. Die laatste paar work-outs van vorige week hebben me aardig wat spierpijn bezorgd in de lats en buikspieren. Gisteren zo erg dat ik nauwelijks over eind kon staan zonder enorme steken in me buik. En aangezien je die wel nodig hebt met veel oefeningen zit ik te dubben tussen een wat lichtere been work-out of een dag rust en kijken hoe het morgen gaat...

      Daarnaast wil ik ook enorm graag beginnen met me kuur, want de spullen staan nu al bijna 2 maanden in de voorraad kast te wachten. En ik wordt ongeduldiger :P

      Comment


      • #78
        Die kuur begint toch rond september?
        Geniet, en drink met maten!

        Comment


        • #79
          Probeer het vol te houden met wachten, maar het is niet easy. Wellicht dat ik Dbol of Anavar only doe tussen door.

          Comment


          • #80
            Dacht dat Anavar tegen viel bij jou. Maar goed, sinds de laatste training was je echt vooruit gegaan qua kracht. Netjes hoor.
            Geniet, en drink met maten!

            Comment


            • #81
              Anavar gaf me wat maag probleempjes en wat overgeven en duizeligheid en shit. Maar resultaten waren goed en was het wel waard Maar wil het nu bewaren voor de na-kuur om zoveel mogelijk te behouden. Dus als ik wat tussendoor doe zal het DBOL only zijn

              Comment


              • #82
                Zoals eerder gemeld had ik nog spierpijn in me abs en lats. Toch een training gewaagd.

                Ik begon met de squat op me nieuwe 4-daags split schema. Benen dag dus na het rekken en strekken en foam werk. De 55kg tot en met de 110kg deed ik met 10reps en ging lekker. Me benen voelden nog zwaar aan van eind vorige week, maar het voelde na 4 sets redelijk goed aan. Dus toen alsnog 3 singles gedaan opwerkend naar een 145kg. Ondanks dat ik er voor moest werken ging het veel makkelijker dan paar maanden terug. Toen deed ik het nog met me Press Rack en had het gevoel halverwege omhoog opeens naar beneden te gaan hehe. Nu ging het nog best vlot omhoog en vermoed dat de 150kg er ook aan gaat als ik er voor ga hehe.

                Toen volgde de Zercher Squat. Bedoeling was hier ook 4 sets te doen opwerkend naar de 80kg. De laatste ging verbazingwekkend goed en dus trachtte ik de 100kg ook en kwam tot 7 reps met pijn en moeite. Bij de eerste 4 reps begon me onderrug al te vermoeien en me benen waren aan het trillen, maar toch perstte ik telkens weer een rep er uit hehe.

                De Sumo Deadlift volgde en voelde me dijen enorm werk leveren en me rug werd steeds vermoeider en dat maakte het er niet makkelijker op. De vierde set kon ik maar tot 5 reps en niet meer...helaas

                Ik wilde de Good Mornings gaan doen, maar na de eerste set a 35kg voelde me rug aan alsof het op was. Dus besloot het niet te gaan forceren. De Calf Raise heb ik ook afgelast. Begon steeds meer sterretjes te zien na sets en kan nauwelijks overeind staan op moment.

                Heb wel nog wat Quads en Hamstring extreme stretches gedaan.

                Droge cijfers
                Squat
                10x 55kg, 77,5kg, 92,5kg, 110kg
                1x 125kg, 135kg, 145kg

                Zercher Squat
                10x 40kg, 55kg, 67,5kg, 80kg
                7x 100kg

                Sumo Deadlift
                10x 50kg, 70kg, 85kg
                5x 100kg

                Good Mornings
                10x 35kg
                Afgelast: 50kg, 60kg, 70kg

                Standing Calf Raise
                Afgelast: 55kg, 77,5kg, 92,5kg, 110kg

                Doggcrapp stretches Quads en Hamstrings

                Comment


                • #83
                  Klinkt pijnlijk Flappus.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                  Comment


                  • #84
                    Specifieke reden dat je de stretches erin hebt gehouden? En merk je nu ook verschil met je foamwerk?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                    sigpic

                    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Pinada View Post
                      Klinkt pijnlijk Flappus.
                      Het is gewoon jammer. Rug moet gewoon meer spierconditie ontwikkelen en sterker worden hehe. Merk ook dat als ik echt voluit ga dat de steken niet meer in me onderrug zitten maar in me linker bekken. Het staat nog lichtelijk getilt waardoor de druk nog niet goed verdeelt wordt. Maar wordt nog af en toe met Manueel aan gewerkt.

                      Originally posted by GeneralIx View Post
                      Specifieke reden dat je de stretches erin hebt gehouden? En merk je nu ook verschil met je foamwerk?
                      Doe het meer op gevoel. Ik probeer een aantal stretches er in te houden zoals benen, borst en biceps en rug. Het doet pijn als je ze doet, maar er na lijkt de doorbloeding beter te zijn en verdwijnt de druk op de spieren. Voelt dus prettig aan en herstel schijnt sneller te zijn.

                      Foamwerk merk ik wel verschil samen met me mobiliteits/flexibiliteit shit. Ben wat minder stroef her en der hehe. Jij kan zonder moeite full squat beweging maken zonder dat je heup kantelt dus denk niet dat jij het nodig zal hebben

                      @Algemeen
                      Met squat ga ik dus op de singles elke keer proberen 2,5 - 5kg er bovenop te plaatsen. Zo zou ik volgende week woensdag me PR moeten evenaren en de trainingen er na voorbij moeten gaan.

                      Reden dat ik het voorlopig alleen op de squat doe is omdat ik in de cut zit en me lichaam niet wil overbelasten. Ik eet nu 1800-2300kcal en voelt prima zo. 2,5-3x proteine per 1kg lichaamsgewicht, 60-90gr vet, 50-200gr kh's. Aangezien me onderhoud tussen de 2600-2800kcal licht is dat niet erg. En heb genoeg vet reserves om energie uit te halen als het nodig is.

                      En endo's kunnen zelfs in hun cut nog qua kracht vooruit en dat laat ik nu ook weer zien. Misschien dat als het gevoelsmatig goed zit dat ik af en toe nog andere compounds ook singles doe en zo.

                      Comment


                      • #86
                        Oké, goedzo. Geen spannende dingen nog van plan?
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                        sigpic

                        "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                        Comment


                        • #87
                          Niet dat ik weet op moment...

                          Tja proberen de urge te onderdrukken om die DBol te doen als tussendoortje.

                          En heb nog steeds last van enorme spierpijn in me abs. Vanavond borst 4x10 op aantal oefeningen en morgen Rug en we zien wel waar het eindigd over een weekje of 6-8.

                          Sakkie zei van de week dat hij binnenkort gaat verhuizen en nog een keer wil trainen. Maar dat weet jij ook als het goed is. Even kijken wanneer ik nog wat HG trainingen er op zaterdag in kan vrotten.

                          Comment


                          • #88
                            heb je die Dianabol al binnen dan?
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Shredmaster View Post
                              heb je die Dianabol al binnen dan?
                              Heb DBol, , Clenbuterol, Anavar, Clomid, Equipose en Test-E in huis incl. spuiten en naalden.

                              Comment


                              • #90
                                hehe ja dan is het lastig bedwingen.
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X