Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• filmpjes zien er leuk uit,

succes verder nog
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ik ben al blij dat je kleren aan getrokken hebt

Mooie filmpjes!!
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Vanochtend werd ik wakker en tijdens het uitrekken had ik kramp in me hamstrings. Rest van de dag lichte steken en zo daar en voelde minder prettig. Gedurende de ochtend voelde ik opeens weer lichtelijk me onderrug. Vermoed dat dit kwam vanwege de T-Bar Row aangezien ik een licht steekje voelde in me onderrug.

Afijn toch geprobeerd er wat van te maken en heb wederom filmpjes gemaakt. De meeste toon ik niet, want het was een rampzalige work-out. Gebrek aan explosiviteit en me techniek was ook niet foutloos. Hierdoor geen 165kg gesquat en safe op de 155 gebleven.

Wel even met de box squat gespeeld en is pittiger dan het lijkt. Het meest lastige is de timing juist krijgen om de glutes aan te spannen op moment dat je omhoog wilt.

Bij de Widowmaker stopte ik op de 20e rep. Had er gewoon geen zin meer in.

Dus ik zit hier beetje al me filmpjes te uploaden gaat de deurbal. Staan er 2 wouten voor de deur. Schijnbaar maken de omringende buren zich zorgen omdat ze me al lange tijd niet meer gezien of gehoord hebben. Tja ik doe me boodschappen als hun er niet zijn. Maar als ik sport...horen ze die gewichten dan niet? Ze vallen regelmatig op de grond en ik heb me muziek toch redelijk volume aan staan. Aangezien ze het niet horen hoef ik me dus niet in te houden. Voortaan het volume nog harder!

Droge Cijfers

Squat
        10reps: 62,5kg, 87,5kg, 107,5kg
        7 reps, 15sec rust, 2 reps 125kg
        singles 135kg, 145kg, 155kg

Wide stance Box Squat
        4x stang
        4x 40kg
        4x 60kg
        80kg 2x, 2x, 2x, 2x, 4x

Standing Calf Raise
        10reps: 20kg, 60kg, 80kg, 100kg, 120kg, 140kg

BB Curl
        40kg x10, x10, x7

Hanging Leg Raise
        10x, 8x, 6x

Squat Widowmaker 80kg 20reps

Filmpjes
        Squat 1x 135kg...full control
        YouTube - Squat 135kg

Squat 155kg x1...tyfus techniek en snelheid
        YouTube - Squat 155kg

Box Squat
        YouTube - box squat

Squat Widowmaker
        YouTube - Widowmaker Squat

Comment

• Ziet der goed uit ome fallus

Kan alleen niet goed zien of je helemaal onderaan de hole je onderrug helemaal recht kan houden ? Weet wel dat je daar vroeger beetje mobiliteits issues had maar volgens mij heb je die gefixt want ziet der strak uit
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Alleen als ik moe begin te raken dan gaat me techniek er nog wel eens aan. Zoals het kantelen van de heupen.

Comment

• Heb precies hetzelfde. Techniek is eerst goed en strak, maar bij de laatste paar reps die je eruit wil persen ga je dan meer onderrug gebruiken om het gewicht toch omhoog te krijgen. Eerste filmpje ziet er keurig uit, tweede een stuk minder, maar goed dat gaf je zelf ook al aan.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Why the hell heb je plots een andere Tshirt aan
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Illusie. Is zelfde shirt. Jij denkt dat het een ander is :P
                  Het werd beetje fris met al de wind dus even een iets langer shirt aan gedaan.

Comment

• Bovenrug heeft nog steeds lichte spierpijn. Maar dacht gaat wel goed komen. Toch had ik om de 1 of andere reden moeite om het gewicht uit het rack te krijgen met de bench presses. Zoals ook te zien is in de filmpjes. Ondanks alle moeite toch liggen knokken voor elke rep and ben er redelijk tevreden over ondanks dat het gevoelsmatig alles behalve lekker liep.

Ook de Push Press had ik moeite mee en heb niet de serie gedaan die bedoeld was. In plaats daarvan wat low rep sets gedaan.

Heb alleen filmpjes van me benches gemaakt omdat Yawmoth het graag wil zien.

Droge Cijfers
                    Bench Press
                    10x 37,5kg
                    6x 50kg
                    3x 65kg
                    5x 80kg - had lekker tempo en dacht doe wat extra reps voor het filmpie hehe
                    10x3 92,5kg werd 3x, 3, 3, 2, 3, 3, 1, 3, 3, 2.
                    1x 100kg - deed geen 102,5kg omdat ik het vertrouwen er vandaag niet voor had

Low Incline DB Press (gewicht per db)
                    10x 15,5kg, 20,5kg
                    9x 25,5kg

Militairy Press tot op borst
                    10x 40kg
                    6x 50kg
                    Push Press
                    1x 60kg
                    1x 70kg
                    1x 80kg

10-10 Bench Press met 40kg

Filmpjes
                    80kg Bench Press warm up
                    YouTube - 80kg Bench Press

92,5kg een werk set en zie je moeite met unracken
                    YouTube - 90kg Bench Press

100kg Bench Press
                    http://www.youtube.com/watch?v=c2F-bGSItGk
                    Last edited by Falstyr; 10-07-2009, 17:58.

Comment

• Hmm fallus even sneaky je buik verbergen bij die 80kg, ik zie het al

Thanks voor je filmpjes, kweet dat moeite kost maar wordt gewaardeerd

FF wat gezeik over unracken van mijn kant omdat ik het niet kan laten, skip het gerust maar wil het ff gezegd hebben

Voor je unrack probleem, ten eerste zonder spotter is echt uberruk, ten tweede ik zou iets meer richting het rack gaan liggen als je toch alleen bent, ten derde je schoduerbladen kun je nog wat tighter krijgen nadat je arch zet dan doe je nek in bench en nogmaals legdrive om de spanning op je traps te krijgen, ik raad je aan daarna het gedeelte tussen je duim en wijsvinger op de bar te zetten bovenrug in de lucht duwen daarmee, schouderbladen fijnknijpendan jezelf naar je ass duwen en dan pas weer gaan liggen. Dus zegmaar een 4e stap toevoegen, dan lig je al stukkie beter denk ik. Als 4e als je unracked en geen spotter hebt probeer je scapula (of hoe de fock je het schrijft) niet te gebruiken, lock em met tricep uit en sleur de bar dan naar positie, ik heb idee dat je beetje tightness verliest en je schouders niet echt meer in optimale positie staan erna.

/End gezeik

Vond je 100kg nog redelijk soepel gaan in vergelijking met die van mij haha en toch weer progressie op je 10x3 dus redelijke training zou ik zeggen. Ennuh wat is 10-10 press?

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Normaal heb ik die problemen niet. Was gewoon een kut dag wat dat betreft :P

10-10 is...had ik daar niet een filmpje van geplaatst hoe tate dat doet? Borst loopt vol en alles brand. Ideale finisher vind ik. Als je PL stijl benched gebruik je de borst relatief weinig dus de 10-10 is ideaal om toch de borst op te maken op end.
                        YouTube - EliteFTS.com - Ten Ten's (10set -10count)

Comment

• die 10-10 ga ik zeker eens proberen , dus dat is de hele tijd 10 seconde rust nemen ?
                          word btw wel nog een aardige klus om het gewicht te bepalen zodat ik pas bij de laatste rep helemaal leeg ben :P
                          Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

• 40-45% van je 1rm is goed om te beginnen. Je doet 1 rep, 10sec rust, 2 rep, 10sec rust etc tot je 10reps haalt. En dan ga je de trap weer af van 9-8-7 etc tot 1. EN zoals je ziet doe je geen volledige ROM, maar alleen de onderste helft zodat de triceps buitenspel blijft.

Comment

• Ah zo, jah heb ook wel is gedaan maar dan

1-2-3-5-10 voor 20 in totaal, tis moordend

Comment

• Moordend...verzurend...maar tja de borst moet gewoon op zijn eind van de work-out. De triceps zijn al op na de Push Presses. En bij de DB Presses voel ik de borst te licht werken om echt te denken dat ze op zijn. Dus 10-10 op het eind...fucking brutal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X