Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha zowiezo na Flat DB Presses is het al huilen met de kraan open omdat me borst zo leeg is, hoogstens nog wat fly's met pause na als fascia stretch maar dan is me borst echt wel spent. Doe dan wel 8 setjes speed bench voor de DB Presses, of ik bench alleen lol maja ben dan ook luie donder
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• wat ik tot nu toe doe voor borst = benchpress werkend van zwaar naar licht dus beginnen met 115 en eindigen met 70 . dan naar de incline benchpress of incline dumbel press . dan dumbel flys en om af te sluiten nog dippen tot falen ..

Maar denk toch dat ik het dippen eens ga vervangen voor die 10/10 volgens mij is je borst dan maximaal leeg en volgepompt

wat dat triceps buitenspel zetten betreft , is toch gewoon je armen niet helemaal uitstrekken bij het omhoog brengen toch ?
      Ten minste zo zie ik het bij het filmpje
      Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

• Geniaal, wouten aan de deur omdat je buren je al lang niet meer gezien hadden.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ja ze begonnen over een systeem dat buren elkaar in de gaten houden. dus ik droog: "oh wist niet eens dat er zo'n systeem was" terwijl ik er bezweet en al na me work-out sta :P

Zojuist een poging gedaan tot trainen. Laag in kcal zitten als cut en toch hoog volume blijven draaien vreet zijn tol. Dus kwam niet ver en ben maar gestopt na de eerste oefening. Me rug, schouders en een aantal pezen her en der beginnen te protesteren. Dus moet maar een nieuw schema gaan verzinnen. Op zich niet zo'n ramp aangezien ik dit template al ruim 6 weken doe. Geloof dat ik nu in me 8e cyclus zit, en geen de-loads oh oh dom, dus dat is 40 dagen give or take.

Denk dat ik weer een schema uit me kast pak van West Side barbel waarbij je 2 dagen max effort heb en 2 dagen dynamic effort. Of als iemand een ander cut-schema suggestie heeft....wat niet DC is...dan sta ik er open voor. 1 ding is zeker...me volume moet drastisch omlaag gehaald worden nu hehe.

Qua cutten. Tja op die filmpjes zie je nog steeds een fikse buik en zal moeilijk te geloven zijn dat ik al 4cm ongeveer kwijt ben geraakt hehe.

Vandaag dus alleen Rack Pulls gedaan en ging als volgt:
          10reps op 70kg, 92,5kg, 120kg
          3x 145kg
          singles 170kg, 190kg, 210kg (met straps dus telt niet mee wat mij betreft)
          8 singles met 160kg

Comment

• Wat bij mij goed werkt voor borst (en triceps uiteindelijk) is, met een vrij licht gewicht

10x Breed Bench press
            geen rust
            10x Small Bench press

even rust en repeat

Ik haal meestal 'net' 3 sets.

Kweenie of je dat al eens geprobeerd hebt.

Comment

• Nee dat heb ik niet geprobeerd omdat ik kracht gericht train en niet op massa.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Nee dat heb ik niet geprobeerd omdat ik kracht gericht train en niet op massa.

Oh ok, doe het dan met zwaardere gewichten en minder reps. Uiteindelijk voel je het super goed in je borst en triceps

Comment

• Nette workout nogsteeds fallus, soms moet je gewoon even geen acc. work doen als je naar de klote bent. Tis acc shit en als je verrot bent en je dan de grond ermee intraint heb je meer last dan profijt van.

Enne rack pulls doe je toch niet voor grip maar voor CNS overload imo en voor brute massa op je rug, dus straps kan best, zeker als je nog wat kroc rows doet zonder straps erna.

Heb je filmpje van 210 ? Vind wel flink bruut

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Dacht heb van de 3 work-outs filmpjes gemaakt dus had me mobiel nu in andere kamer liggen. Geen filmpje gemaakt van de 210kg. Wellicht andere keer in de toekomst.

Comment

• De volgende die nog eens kroc rows noemt krijgt een ban van een week. God wat erger ik me aan die term. Is gewoon een high rep db row.

Grrr.

.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Don't look at me. Ik noem ze gewoon DB Rows :P
                        Geen idee wie met die onzin hier begonnen was.

Oh ja...Yaw was het

Comment

Don't look at me. Ik noem ze gewoon DB Rows :P
                          Geen idee wie met die onzin hier begonnen was.

Oh ja...Yaw was het

Defenestreren die kerel.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• *kuch*
                            Voor het betere gooi en smijt werk ben ik altijd wel geinteresseerd

Comment

• Hey stelletje trutten ik had um van leo

RAWRrrrrrrrrrr

Comment

*kuch*
                                Voor het betere gooi en smijt werk ben ik altijd wel geinteresseerd
                                Zullen we hem de 15e meevragen?
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X