Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Fistful of Steel View Post
    Geen last van koppijn na je workouts ??
    Toevallig nergens last van. Zelfs geen lichte duizeligheid na het neer leggen van het gewicht.

    Comment


    • Vandaag geen vlam in me reet en de work-out viel me zwaar tegen. Alhoewel ik heb 2-3 weken geen bench of iets gedaan wat er op lijkt. En aangezien dat me zwakkere oefeningen zijn... Zul je niks boeiends tegen komen in deze work-out.

      Heb de rust intervals 90-120sec gehouden. De Push Press voelde ik me lats welk nog enorm vermoeid zijn na al dat deadliften. Heb bij de laatste set dus niet zoveel reps gehaald als ik wilde hierdoor. Bij de Incline Barbel Bench Press zit ik te kloten met me powerrack en het instellen er van. Nu moest ik een halve front raise uit het rack doen eer ik het gewicht kon pressen. Beetje kut dus. Hopelijk volgende keer een andere oplossing hoe het te doen, want dit werkt niet echt.

      Probeerde een nieuwe oefening. Low-High Flyes. Deed dit met licht gewicht schijven en puur oefenen op techniek. Volgens mij deed ik iets fout, want voelde veel als een verbasterde front raise aan ipv een borst oefening.

      Hierna een DB Tricep Extention. Ging meer op spieruithoudingsvermogen ipv kracht.

      Ondanks de belabberde gewichten toch blij dat ik een work-out geheel afgerond heb ipv vroegtijdig kappen zoals de laatste maand of 2.

      Droge Cijfers
      Push Press
      5x 32,5kg
      5x 40kg
      3x 47,5kg
      5x 52,5kg
      5x 60kg
      8x 67,5kg

      Incline Bench Press
      10reppers stang, 40kg 60kg

      Low Incline DB Press
      10x 25,5kg's
      10x 30,5kg's
      6x 35,5kg's

      Low-High Flyes
      5kg schijven x10, x10
      10kg schijven x10

      DB Tricep Extention
      30,5kg 3x15 en 1x11

      Comment


      • Originally posted by Falstyr View Post
        Toevallig nergens last van. Zelfs geen lichte duizeligheid na het neer leggen van het gewicht.
        Khad het op je muziek

        PP is toch zo belabberd niet ??
        No means Try Again

        Comment


        • Waar deze keer te beginnen. Ik voel me enorm stijf en voornamelijk in de bovenrug. Zal wat meer flexibiliteit en zo doen om dat wat los te maken.

          Verder aardig wat besproken met MichaelP. Vrijdag zal me laatste trainingslog toevoeging zijn in dit topic...aangezien een nieuwe gemaakt zal worden.

          Zojuist weer een work-out gehad. Omdat ik de hele week met zware beglazing en badkuipen heb lopen sjouwen voel ik me niet geweldig hersteld. Een andere reden voor beperkt herstel is dat ik een virusje onder de leden lijk te hebben. Er zijn al mensen met kinkhoest, mexicaans vogelkippokkentyfsu naar huis gestuurd en nog wat aanstellers met griep en zo. Bij mij uit het zich in geborrel in me maag om vervolgens hele bergen deponeren op de witte troon. Alleen daarom ben ik al wat kilo's en omvang kwijt :S

          Het beperkte herstel en bovenrug stijfheid maakte de training niet echt geweldig bij aanvang. Quads voelde enorm vermoeid aan net zoals de vorige keer, techniek was om te huilen...het leek meer op een olympische full squat dan een powerlift squat wat de gewichten alleen maar nog zwaarder aan liet voelen.

          Toen het allemaal een beetje ging lopen kwam het wel goed. Heb een volume PR gezet met 137,5kg waar ik minimaal 1rep op moest doen. Vervolgens nog eens een Zercher PR op de 150kg te zetten. Ik failde de 160kg op een haartje na. Bij de zwaardere zerchers ligt het gewicht zo dat ademhaling wat lastiger wordt. Kan dus niet even fatsoenlijk me longen vol pompen alvorens de rep aanvangt.

          Rust intervals was 2mins tussen elke set en 4mins tussen oefening wissel + de singles op de Zercher.

          Droge Cijfers
          Squat
          60kg x5
          72,5kg x5
          87,5kg x3
          107,5kg x5
          122,5kg x3
          137,5kg x6, rest pause, x2

          Zercher Squat
          80kg x10
          95kg x10
          110kg x10
          125kg x1
          140kg x1
          150kg x1
          160kg x Failed op een haartje

          Stiff Legged Deadlift
          100kg x8
          110kg x 8
          120kg x6

          T-Bar Row
          60kg x8
          75kg x6
          75kg x5

          DB Row
          30,5kg x10
          30,5kg x6
          30,5kg x6

          Comment


          • Heb zo'n hekel aan borst oefeningen. Dus heb er weer eens met de pet naar gegooid. Niet vol uit gegaan en zodra ik een beetje vermoeiing voelde in de borst spier gestopt :P

            Na deze toevoeging kan dit log wel op slot. Ga zo meteen een nieuwe openen.

            Bench Press
            5 reppers: 40kg, 50kg
            3 x 60kg
            5 reppers: 65kg, 75kg
            10x 85kg

            DB Press
            25,5kg per stuk x 10
            30,5kg x10 en x 8
            35,5kg x 6

            DB Shoulder Press
            5sets 10-12 reps met 18kg DB

            Comment


            • As you wish Fallus.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

              Comment

              Sidebar top desktop

              Collapse

              Actieve discussies

              Collapse

              Working...
              X