Daarom faalde ik zo hard op DB Press/Incline Press na een Push Press
dynobet's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hoi, vandaag was een lowerbody dag,
eigenlijk wou ik los gaan squatten, maar 2 gastjes moesten zonodig curlen in het squatrek en daarna benchen. ik had zowieso geen zin om te heel zwaar te sqautten omdat ik nu stiekem deadlift leuker vindt. dus heb ik geprobeerd om zo zwaar mogelijk te deadliften.
de training was als volgt:
deathlift:
10x40
5x80
5x110
3x130
2x140 (pr)
daarna nog wat volume werk:
7x110
7x110
squat los:
10x100
10x110
Nu me hammies sterker worden gaat ook los squatten goed vooruit.
squat smith:
10x150
calve raises:
10x134
10x134
lunges los:
10x90
10x90 (pr)
ben natuurlijk blij met mijn vooruitgang op de deadlift.
langzaam maar zeker komt er evenwicht tussen hamstrings en quads en dat is mooi natuurlijk. Maaaar, ik moet zeker toewerken naar de 200 op de dl.
groeten dynobetMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
ben nu al een week en 2 dagen ziek, ik heb in die tijd gewoon door gevreten en 4000 kcal per dag tot me genomen. tot nu toe gingen de prestaties in de gym gewoon vooruit, en had ik heerlijke trainingen.
Maar vandaag voelde ik me helemaal niet goed, ik was extreem buiten adem na elk setje, en ik was extreem aan het zweten. De gewichten voelden daarbij veeeeeel zwaarder aan als normaal.
de training:
squat los:
10x50
10x80
10x110
squat smith
3x150 (normaal gaat 10x vrij goed)
10x140 (voelde zwaarder als normaal de 150 voelt)
10x140
lunges los:
10x90 beide kanten
10x90 beide kanten
calve raise
10x134
10x134
het is iig heel demotiverend zoon workout als vandaag.
zeker als je qua voeding eigenlijk perfect eet, goed slaapt, en hard je best doet om vooruitgang te boeken.
Morgen upperbody, en ik mag hopen dat dat wel een lekkere workout word.
groeten dynobet.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Misschien moet je nog gewoon een beetje uitzieken? Komt trouwens vaak voor dat je eerste training na een week ziek geweest te zijn kut gaat. Is dus niet echt iets bijzonders. Zou je niet gelijk al te druk maken man. Waarschijnlijk gaat het volgende keer gewoon weer een stuk beter.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Ahjoh kom op, dat is één training of misschien hooguit 1 week, als je zo doorgaat kom je er zo weer bovenop!
Wat ik me wel afvraag is waarom je eigenlijk maar 1 zware werkset squat doet, en daarvoor eigenlijk in verhouding 2 lichte sets?Groeten
Comment
-
ik heb de week dat ik ziek was dus gewoon doorgetraind, en zelfs toen ging ik vooruit, maar nu opeens een grote tegenslag.
@revius de 150 was gewoon te zwaar, ik ben toen na 3 reps gestopt omdat ik niet meer kon. normaal gaan die 150 zo easy. dus toen maar 2x 10x 140.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
-
vanmorgen sta ik op de weegschaal, was ik opeens een kilo lichter, terwijl ik niets aan mijn voeding veranderd had ofzo.
ik was meteen "not amused", maar de tweede keer dat ik erop stond gaf de weegschaal gewoon mijn normale gewicht aan. phoew, ik zag de kilos spiermassa al verdwijnen gepaard met enorme krachtverliezen.
vanavond ga ik toppen met bankdrukken,
en voor de rest upperbody training. ik hoop dan wel flink te kunnen knallen.
@dso bedankt, door zoonberichtje maak ik me meteen minder zorgen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment