Originally posted by dynobet
View Post
dynobet's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik kreeg niet meer as 120 van de grond. kreeg het bijna niet los van de grond. grip speelde wel een rol bij de volume setjes op deadlift, niet tijdens de zware lifts in begin. maar het is ook wel logisch. ik dl pas sinds 3 maanden ofzo, terwijl ik al 7 maanden squat. Deze maand wil ik toewerken naar 140 kilo deadlift.
denk maar even terug aan de meet, daar had ik problemen met 80-100 kilo te liften. ondetussen ben ik toch al beetje vooruit gegaan met dl.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
7 maand squat en 3maand deads zou niks uit moeten maken.
je squat in de smith. dat is quad dominant en je gebruikt daar weinig tot geen hams.
onderontwikkelde hams...slechte deadlift
als je goed squat dan gebruik je dan de hamstrings ook en zou je de deadlift ook gewoon gekunt
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post7 maand squat en 3maand deads zou niks uit moeten maken.
je squat in de smith. dat is quad dominant en je gebruikt daar weinig tot geen hams.
onderontwikkelde hams...slechte deadlift
als je goed squat dan gebruik je dan de hamstrings ook en zou je de deadlift ook gewoon gekunt44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
Originally posted by knoefje View Poster is dus daadwerkelijk een parallel tussen sq en dl ..
BP heeft toch ook overdracht op je MP en vica versa, rug helpt ook nog op bench.
SQ & DL gebruiken allebei spiermassa in LB, dus natuurlijk hebben die overdracht.
Verder denk ik eerder dat lack of experience een probleem is dan zwaar onderontwikkelde hamstrings (zo megagoed hoeven je hammies nou ook weer niet te zijn voor 130kg DL)The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
vandaag upperbody training gedaan:
ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk te seated mili pressen.
de training verliep als volgt:
Seated mili press:
10x40
5x60
5x70
3x80
2x85
voor volume:
10x70
7x75
Benchpress los:
10x70
10x70
dumbell press incline:
10x22
10x22
dumbell shoulder press:
10x16 (pff schouders zijn kapot)
pec dec:
9x134
chin ups:
10x bw-25
10xbw-25
lateral pulldown
8x73
seated row:
10x73
10x66
triceps dips:
8x bw + 6
7xbw+ 6
10x bw
biceps concentration curl:
8x14
biceps hammer curl
10x14
en nog 2 oefeningen waarvan ik naam niet ken,
maar die voelen wel lekker op achterkant schouders.
De mili press was ver boven mijn verwachtingen.
en ook over de andere oefeningen ben ik best tevreden.
Bankdrukken los gaat heerlijk, en ik ga dit niet meer in smith doen.
ik heb nu 1 grote cycle gehad,
ik heb squat, dl, bp en mp 1x als top oefening gehad.
nu kijken of ik deze gewichten in de volgende cycle kan overtreffen.
(behalve squat, die ga ik los doen ipv in smith)
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Nette shit man, dikke PR's zeker op die seated overhead press. Zou beetje oppassen dat je niet te vaak gaat maxen, 2x per week is nog wel redelijk uit te houden, als je vaak lager dan 3reps gaat zou ik het misschien terugbrengen naar 1 oefening per week maxen, maar so far so good.
Succes gaat lekker!The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Vandaag was een minder goede training:
Ik best wel moe van laat opblijven door me verjaardag.
Voor de training had ik nog even een flinke portie gerookte zalm gegeten, en een brinta. daarna ben ik gaan trainen.
de training was als volgt:
squat:
10x70
5x120
7x160
7x160
daarna deed ik een diep setje leg press.
10x180
daarna calve raise 1:
10x132
10x132
10x132
leg curls:
10x59
lunges los:
10x70 (pr)
10x70
Nou de training was voor mijn gevoel wel zwaar,
maar qua resultaat niet echt je van het.
tijdens de training voelde ik die zalm ook steeds in me keel.
na de training mijn chocomel gedronken,
en toen ik eenmaal in de frisse lucht kwam...je raad het al...
(zonde van al die kcal)
Nouja ik hoop dat morgen me wat beter afgaat.
doeiMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ken het gevoel, heb zelfde met me pre workout shake als ik ff wat havermout,melk en whey derin knal, dan na heftige training en liter choco sta ik regelmatig ff stil met kotsneigingen. Maja tis niet anders.
Grats met je PR'sThe internet, SERIOUS business!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment