belt gekocht van't weekend, valt dik tegen. degene die ik eigenlijk wou, die overal even hoog is, waren er enkel in XL. en XL is 3m ofzo . Dan maar 1ne gepakt die wel leek mee te vallen maar bij het gebruiken merkte ik direct dat die niet hoog genoeg is voor mij, ik ben 1.96m en heb dus een vrij hoge torso. Omdat de riem niet hoog genoeg is snijdt die eigenlijk in mijn buik. een goede belt vinden lijkt precies niet zo gemakkelijk in België, al wat rondgehoord maar iedereen verwijst me naar dezelfde winkel waar ik geweest ben (Sumo). Als iemand uit België dit leest en een goede winkel weet...?
squat: 1x5x110k, 1x3x110kg, 1x5x110kg (die drie was omdat ik een falstyrke deed, pipidruppeltje lossen )
bench: 3x4x67.5kg
deadlift: 1x5x110kg
nog wa dips en dan nog nen band vervangen van een hulpeloos madammeke, ni te onderschatten vlak na een training
moet meer eten!
oh ja; nieuwe training nog niet kunnen doen omdat de fitness dicht ging na mijn dips
squat: 1x5x110k, 1x3x110kg, 1x5x110kg (die drie was omdat ik een falstyrke deed, pipidruppeltje lossen )
bench: 3x4x67.5kg
deadlift: 1x5x110kg
nog wa dips en dan nog nen band vervangen van een hulpeloos madammeke, ni te onderschatten vlak na een training
moet meer eten!
oh ja; nieuwe training nog niet kunnen doen omdat de fitness dicht ging na mijn dips
Comment