Studio Rippetoe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Succes met Rippetoe!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vind je MP erg hoog tegenover DL en SQ.
      Of is dat normaal?
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Geen idee of dat normaal is... In mijn vorige gym hadden ze halters tot 40kg, dus wellicht dat het er mee te maken heeft dat ik wel MP heb kunnen trainen, en dat SQ en DL al snel aan de max van de halter zat.

Comment

Dan zal je Sg en DL wel alleen op 40 hebben gedaan. Is wel rete weinig. Maar je MP is wel erg goed.
          Kan eraan liggen wat je zegt maar kan ook gewoon jou sterkste punt zijn .
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Succes ermee! en k zal je log gaan bijhouden! vind het wel interessant!

Comment

Sorry voor dubbele post! Ik was te laat voor te editten!

Originally posted by Falstyr View Post
              Zal voorbeeld van mijn bulk schema toevoegen ter inspiratie.
              Ik heb je voeding eens bekeken maar daar kan ik ontzettend veel uit halen wat ik kan gebruiken!
              Maar ik zie dat je 17 euro per week aan kip koopt? kun je dit niet met iets anders afwisselen wat goedkoper is?
              En de eieren, met of zonder het ei-geel?

Comment

Je kan het vervangen door bijna elk soort vlees 1:1 qua grammen, maar die anderen lappen vlees zijn al snel duurder. Je kan eventueel kijken of je winkel een lading Koolvis verkoopt. Bij sommige winkels is dat heel goedkoop, maar is weer erg droog qua smaak. Blikjes tonijn zijn van 75cent per blik naar 1,19cent per blik gegaan. Vandaar dat ik overgestapt ben op kip ipv vis.

Eieren zijn met eigeel. Ja alle 20+ in de week.

Comment

wat voor vlees zou je dan aanraden, Fal?

Comment

Wat jij wilt zolang het maar niet van een varken komt.

Comment

Vandaag last van mijn polsen (vooral links). Iemand ervaring hiermee na DL?

Comment

zeker dat het niet van het squatten komt? hoe hou je de barbell vast bij het squatten?
                        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

geen idee... waar moet ik op letten, dan kan ik er vanavond iets aan doen?

Comment

Originally posted by laurann View Post
                            Ik vind je MP erg hoog tegenover DL en SQ.
                            Of is dat normaal?
                            35kg mp tegenover 80 en 80kg dl en sq. Valt wel mee hoor. Is gewoon normaal.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Je kan het vervangen door bijna elk soort vlees 1:1 qua grammen, maar die anderen lappen vlees zijn al snel duurder. Je kan eventueel kijken of je winkel een lading Koolvis verkoopt. Bij sommige winkels is dat heel goedkoop, maar is weer erg droog qua smaak. Blikjes tonijn zijn van 75cent per blik naar 1,19cent per blik gegaan. Vandaar dat ik overgestapt ben op kip ipv vis.

Eieren zijn met eigeel. Ja alle 20+ in de week.
                              gaat nergens meer over gewoon met 50% duurder geworden, zie het trouwens met meer dingen gebeuren echt niet leuk meer (mijn salaris is dit jaar trouwens niet met 50% verdubbelt) anders had ik het niet erg gevonden

TS welke grip gebruik je bij DL?
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Waar je moet op letten, dat je polsen niet teveel belast worden. Rechte houding is altijd belangrijk, dat ze niet worden over geplooid bij gelijk welke oefening je doet hierop letten .

Ook goed oppassen dat je bij het squatten niet de bar in je nek legt.
                                No means Try Again

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X