Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    4. Er was meer, maar ben het even vergeten. Had iets te maken met Zaad Depots (vrouwen) en hoe er eentje is waar ik meer in zie dan alleen dat. Ze dwarrelt hele tijd door me hoofd en heb dan eerder gedachten over chillen op de bank ipv lust. Denk dat ik verliefd ben of het is gewoon honger. Haal die twee altijd door elkaar. Maar ja...liefde bij een man gaat nu eenmaal door zijn maag zeggen ze. Dus ik heb heel veel ruimte voor liefde in dat geval. In plaats dat ik er altijd omheen draai maak ik er nu ook nog eens werk van.
    Hahahahahahahahaaahahahaaahhhahaaaaa Ik kom nie meer bij hier!
    Fok man...dan ben ik me leven lang al verliefd want ik vreet me ook de barsten
    Maar effe ontopic: Kut dat je ff een dip hebt maat, maar zoals knulletje al zei kan dat maar tijdelijk zijn. Die gains zijn echt nie weg. Iedereen heeft wel es van die periodes. En als die voorbij zijn verpletter je iedereen met je PR! Whooooohooo!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by jarnie View Post
      hij praat neerbuigend en gaat gelijk de aanval in terwijl ik het niet beledigend of wat dan ook bedoelde
      Is niet eens zo bedoeld van Falstyr denk ik... Je moet even niet vergeten dat het nogal frustrerend is, als je hoopt elke week 10- 15 kilo extra te pakken... Wees blij dat hij in n kuur zit, hiervoor had hij het zelfs nog wat harder gezegd... Ook jouw opmerking dat hij zn agressie beter in zn trainig steekt, is niet echt fijn te horen... Denk je werkelijk, dat hij niet zn stinkende best doet? Ik snap ook jou wel hoor Jarnie, is niet leuk om afgebekt te worden.. Maar aan de andere kant hoopt hij n oplossing te krijgen voor zijn probleem op zijn eigen log, begrijp dan dat zo,n opmerking ook niet goed overkomt op zo,n moment.... En ja hij kan idd spijkerhard zijn.... Zou je het zeggen als het lekker loopt, moet hij er om lachen en geeft hij jou nog advies... Jarnie, het was gewoon op n rot moment...

Comment

• fallus was jij niet degene die zoiets had met vrouwen : ze zijn ze je alleen maar tot last. en eenmala mijn zak leeg is denk ik weer aan eten ipv haar

komt wle weer goed kerel.. ff winterdipje gewoon goed rusten en als weer beetje redelijk is 2de kerstdag gewoon keihard knallen ..
        p.s. alweer over je chocomeldip heen?

Comment

• Je kan niet alles hebben jonge, volgende training gewoon weer knallen.
          Anders wat leuke filmpjes als motivatie kijken?

En dat zaad depot verhaal gaat toch iets te ver niet waar.?
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• Die knie die open ligt, laat mij ook niet helemaal los...Kijk . AS zorgt voor sneller herstel, dat weten we allemaal..Stel: als je lichaam die beschadiging aan je knie belangrijker vind (ligt open), dan de groei in kracht en massa? Ik denk dat het lichaam prioriteit zal kiezen, en zal gaan voor herstel van n open wond...Ergens niet vreemd, het word in ziekenhuizen gebruikt na operaties...Nu is het ook al bezig geweest om die gammele rug te herstellen en verbeteren.... Let wel ik zeg stel.. Maar is heel goed mogelijk toch?

Comment

• Kan. Me bovenrug voelt weer prima. knie is ook redelijk hersteld. Neem volgende week een de-load week zodat alles 100% hersteld is.

Comment

• Zojuist voelde weer alles ongehoord zwaar aan. Werd misselijk van de hoeveelheid kracht die ik moest leveren om die miezerige gewichten te verplaatsen. Kortom...een rust week is op zijn plek. Me armen en schouders staan op springen.

Heb ergens om 3 uur vanmiddag 2 uur geslapen. Geen idee waar dat opeens vandaan kwam. Kon amper iets doen dus ben maar gaan liggen. Voel me nu nog steeds niet echt helder en scherp. Was bang dat dit me explosiviteit niet ten goede zou komen...en aan de hand hoe zwaar de gewichten aan voelde had ik gelijk.

droge cijfers
                Bench Press
                40kg x 10
                55kg x 8
                70kg x 6
                85kg x 5
                100kg 5x5

Incline Bench Press
                75kg 3x6

Close Grip Bench Press
                75kg 3x6

Militairy Press
                50kg 3x6

DB Hammer Curl
                25,5kg 3x6
                Last edited by Falstyr; 19-12-2009, 18:57.

Comment

• Misschien is rust nu wel het juiste antwoord.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

1. De wedstrijd in April staat nu gepland op de 17e in Lokeren, Belgie.
                    Als ik geen wedstrijd heb kom ik je aanmoedigen. Is maar 200 km rijden .
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ze hebben alle info op hun site gezet. scheelt weer.
                      NSMB New Comers Strong Man Cup : De Sterkste Man

Comment

• Heb dit net even allemaal door gelezen, die vent is een beest. Als ik kan komen kom ik gewoon kijken naar die wedstrijd, lijkt me wel bruut!

Comment

Ze hebben alle info op hun site gezet. scheelt weer.
                          NSMB New Comers Strong Man Cup : De Sterkste Man
                          Op de site staat 18 april en je zei eerst de 17e... Kan ik van 18 april uitgaan?
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Als ik zo de Nederlandse deelnemers bekijk moet je wel een kans kunnen hebben (bron: dbb, hyves )
                            Groeten

Comment

• Ja ik zie het. .............. Onderdelen:
                              - Super Medley ( Duck walk 120kg 15m, wheel flip 250kg 4flips, Farmers walk 75kg 15m )
                              - Log Lift Max ( Start gewicht 70kg )
                              - Conans Wheel ( 200kg )
                              - Loading Race ( 4 biervatten 70kg en 2 Wasmachienes 50kg, 15m, op 1m30 )
                              - Atlas Stones ( 70, 80, 90, 110, 125kg op 1m20 )........ Nou Falstyr, ik doe ook mee hoor... Met n heftruck.. Voor beginners zeker? Whaaahahahaha.... Heb geen heftruck certificaat, dus ben ik ook beginner...

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                                Op de site staat 18 april en je zei eerst de 17e... Kan ik van 18 april uitgaan?
                                Site is officieel dus ga daar maar van uit.
                                Als me conditie vooruit gaat zodat ik snelle tijden kan neer zetten zal ik alleen op de Log Press punten laten liggen. Rest moet toch wel lukken lijkt me.

Ergens rond de 4-8e plek eindigen zou netjes zijn hehe.
                                Last edited by Falstyr; 20-12-2009, 17:38.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X