Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    2 oktober is in heerlen bij winkelcentrum 't Loon.
    Heerlen ligt in Limburg ongeveer 30mins rijden boven Maastricht
    Heb er 8 jaar gewoont lol :P
    Dat zag ik ja waar die wedstrijd in oktober was. Vroeg toch niet voor niks waar
    de wedstrijd in april was
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Combineer dat met het feit dat ik er uit ziet als een mongool met down syndroom zodra ik lach en dan snap jullie waarom ik in het echte leven preventief zo min mogelijk zeg en lach
      Ik geloof er niks van. Filmpje!
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
        Leuk man je eerste game... Ik zal er zeker zijn om je wat aan te moedigen Fal...
        Ik ben er ook!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Misschien ben ik er ook wel. Lijkt me wel vet om eens te zien.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Zal kijken of ik er april ook bij kan zijn.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Als we voor die tijd geen bonje hebben gehad kom ik ook
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Jullie weten dat die van April in de buurt van Antwerpen gehouden wordt? Voor degene die wellicht afhankelijk van OV zijn :P

Maar is mooi om de support te zien. Nu niet met koude voeten op het strijd platform verschijnen en een goede prestatie gaan leveren

Comment

Jullie weten dat die van April in de buurt van Antwerpen gehouden wordt? Voor degene die wellicht afhankelijk van OV zijn :P

Maar is mooi om de support te zien. Nu niet met koude voeten op het strijd platform verschijnen en een goede prestatie gaan leveren

Jij deelt toch zeker wel benzine bonnen uit
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• lol zat meer te denken aan Bodynet t-shirts en dan iedereen bij elkaar zetten :P
                    En iedereen keihard "FALLUS!!" roepen. Anderen denken dat het om me lul gaat terwijl ik de grote lul ben waar het om ggaat

Comment

Jullie weten dat die van April in de buurt van Antwerpen gehouden wordt? Voor degene die wellicht afhankelijk van OV zijn :P

No prob. Ik gooi mijn tank vol in Nederland (ies graties) en scheur op en neer. Heb plek voor drie man .
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik wil ook wel komen kijken in october.
                        Heerlen ben ik in een half uurtje.
                        Lijkt me vet om te zien.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                          No prob. Ik gooi mijn tank vol in Nederland (ies graties) en scheur op en neer. Heb plek voor drie man .
                          Cool. Kun je mij oppikken in Tilburg?

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Cool. Kun je mij oppikken in Tilburg?
                            Had ik al gezegd dat de drie man wel beneden de 1.80 m moeten zijn om in mijn MiTo te passen?

Nee hoor, jij past ook. Moet je wel heel snel shotgun regelen, anders mag je je benen in je nek leggen.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                              Had ik al gezegd dat de drie man wel beneden de 1.80 m moeten zijn om in mijn MiTo te passen?

Nee hoor, jij past ook. Moet je wel heel snel shotgun regelen, anders mag je je benen in je nek leggen.
                              Ik zal drie maanden de cut in gaan...misschien helpt dat? Dan kan ik bij Possel op schoot

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Ik zal drie maanden de cut in gaan...misschien helpt dat? Dan kan ik bij Possel op schoot
                                JE mag ook in de kofferbak hoor. Lekker bij de subwoofer. Zal ik een leuk boing boing muziekje voor je opzetten...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X