Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lekker nummertje voor het trainen opgezet. Even wat dingen aanpassen zoals heaven en hell omdraaien. en ipv Nazi Lines de allies. Verder gewoon een lekker rustig liedje. *zwiept heen en weer op draai stoel*
Het was een godverdeteringtyfuskankerkut work-out. Van het begin af aan kwam ik niet in de "groove" met de deadlift. Alles voelde fout en zwaar aan. Chin ups wilde niet, BoR wilde niet dus ik heb zo goed als niks gedaan. Where the fuck is me power!?!? Ben zo pissig dat ik zelfs met de deur heb gesmeten en heb nu echt de behoefte om iets kort en klein te meppen. Wat is dit voor kanker onzin opeens.
Het was een godverdeteringtyfuskankerkut work-out. Van het begin af aan kwam ik niet in de "groove" met de deadlift. Alles voelde fout en zwaar aan. Chin ups wilde niet, BoR wilde niet dus ik heb zo goed als niks gedaan. Where the fuck is me power!?!? Ben zo pissig dat ik zelfs met de deur heb gesmeten en heb nu echt de behoefte om iets kort en klein te meppen. Wat is dit voor kanker onzin opeens.
als je die agressie nou in je training gebruikt heb je er tenminste wat aan
Dat is klote man, maar vergeet het, denk aan die 260 kilo, wat maakt het uit dat je dan is een keertje een dag minder lekker gaat? Dat gebeurt iedereen overal, no problem. Je weet dat je enorm veel kracht heb gegained de laatste tijd, dat kan echt niet zomaar verdwijnen, volgende training: ownage
Dat is zeker heel vreemd.... Begrijp ik zo ook niets van, in n kuur terugval... Kan mij herinneren dat Snuff dat ook heeft gehad midden in zijn kuur... En ja die was er natuurlijk ook behoorlijk pissig om (en terecht) ... Kan mij ook herinneren dat het opeens voorbij was na even, ik weet niet zeker maar dacht n weekje.. Toen brak hij al zn PRs... Misschien dat Snuff het weet of begrijpt wat het was, of waardoor het kwam.. Maar was bij hem zo voorbij..
Dat is klote man, maar vergeet het, denk aan die 260 kilo, wat maakt het uit dat je dan is een keertje een dag minder lekker gaat? Dat gebeurt iedereen overal, no problem. Je weet dat je enorm veel kracht heb gegained de laatste tijd, dat kan echt niet zomaar verdwijnen, volgende training: ownage
Ja is waar, maar ik begrijp zn frustratie nu ook wel goed...
als je die agressie nou in je training gebruikt heb je er tenminste wat aan
Klets niet uit je nek. Als je lichaam niet mee werkt kun je zo hard proberen als je wilt maar je training is en blijft kut. Ga jij dan maar lekker forceren en dingen verzieken n00b. Het zijn zulke dwazen als jij waarom ik steeds minder zin heb om serieus in te gaan op al die domme topics die aangemaakt worden. Leer eerst maar eens zelf fatsoenlijk te trainen voor je commentaar gaat geven ventje.
Ja is waar, maar ik begrijp zn frustratie nu ook wel goed...
Ik ga volgende week die lang verwachte de-load doen. Reden dat ik die steeds uitstelde is omdat ik het zonde vind om een week "te verspillen" in een kuur. Maar nu ga ik het gewoon doen. Echt mijn beste gains waren voor de kuur en de eerste weken met D-bol. Ik weet 100% zeker dat de Test-E en Bold goed gezet worden, maar het heeft me tot nu toe helemaal niks geleverd.
Testosteron en Boldenone , als dat niet werkt eet ik mn schoenen op... Gebruik het zelf zo graag, vanwege zn constante gains en weinig vocht retentie...
Hey Falstyr, balen joh dat het niet wilde met trainen
Ennuh, maar gewoon domme opmerkingen en topics negeren joh. Zat mensen hier met serieuze vragen die heel blij zijn met je feedback en daar veel van leren.
Ik loop hier nog maar een maandje ofzo rond, en ik heb al echt respect voor zowel je kennis, als je geduld met knuppeltjes die voor de duizendste keer dezelfde domme dingen vragen of zeggen
Maarja... het laatste waar je op zit te wachten als je een k** training hebt gehad en daar van zit te balen, is dat mensen je verder gaan zitten opfokken :S
Ben zo depri dat ik vroeg naar bed ga. Of te wel zodra ik dit bericht heb getypt. Was nog wat dingen vergeten te melden.
1. De wedstrijd in April staat nu gepland op de 17e in Lokeren, Belgie.
2. Gisteren probeerde ik een stuk te fietsen, maar het was glad en paar keer hard onderuit gegaan. Normaal geen probleem, maar nu lagen er ook steentjes. Dus heel me linker knie open.
3. Ik vier geen kerst en voor mij zijn dat gewoon extra vrije dagen. De 2e kerstdag is volgende week zaterdag en dan ga ik vanaf 12:00 wat sterkste man onderdelen trainen mits het weer het toe laat. Hopelijk ben ik goed uitgerust als ik lekker de-load doe rest van die week. Ze zijn van plan te beginnen met Log Press gevolgd door een medley van Yoke/Tire Flips/Farmer Walk met Atlas Stones op het einde.
4. Er was meer, maar ben het even vergeten. Had iets te maken met Zaad Depots (vrouwen) en hoe er eentje is waar ik meer in zie dan alleen dat. Ze dwarrelt hele tijd door me hoofd en heb dan eerder gedachten over chillen op de bank ipv lust. Denk dat ik verliefd ben of het is gewoon honger. Haal die twee altijd door elkaar. Maar ja...liefde bij een man gaat nu eenmaal door zijn maag zeggen ze. Dus ik heb heel veel ruimte voor liefde in dat geval. In plaats dat ik er altijd omheen draai maak ik er nu ook nog eens werk van.
Klets niet uit je nek. Als je lichaam niet mee werkt kun je zo hard proberen als je wilt maar je training is en blijft kut. Ga jij dan maar lekker forceren en dingen verzieken n00b. Het zijn zulke dwazen als jij waarom ik steeds minder zin heb om serieus in te gaan op al die domme topics die aangemaakt worden. Leer eerst maar eens zelf fatsoenlijk te trainen voor je commentaar gaat geven ventje.
Falstyr ik vind je een hele slimme jongen maar vind je nu niet dat je een beetje dom aan het doen ben?
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment