Originally posted by Ashley
View Post
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Hoe meer ik het terug hoor des te meer zin om een kogel door me kop te knallen
Wel grappig dat ik me niet druk maak over me buik en vet%, maar wel me stem.
Denk dat het tijd wordt voor een de-load week. Moest het deze week hebben, maar niet gedaan. Maandag toch even een de-load voor squat/deads doen en een vette PR op de bench zetten.
Comment
-
Zo na een tijdje weer een logje plaatsen, ik had weinig tijd de afgelopen weken en nog steeds bar weinig tijd eigenlijk ivm verhuizing school en werk .
ik laat de logjes die ik niet gepost heb gewoon vervallen en begin vanaf vandaag opnieuw, zoals je ook kunt zien in de log van fallus heb ik vandaag voor het eerst 100 kilo gedeadlift .
Ben mega gemotiveerd en dat in 6 weken tijd in de cut ;D, jammer dat de techniek minder was ik kon men bovenrug niet meer recht houden, de volgende keer zal dit zeker wel lukken.
Alles voelt nu al stijf aan en moet morgen laminaat leggen in een huis dus dat gaat lekker worden , nouwja hierbij de droge cijfers na 6 weken trainen.
Droge Cijfers
Rack Pulls
30kg 12x
40kg 12x
50kg 12x
60kg 12x pr
70kg 12x pr
80kg 1x kennis maken :P:P
Stiff legged deadlift
50kg x12
60kg x9,x9,4,x5,x5
Deadlift
70kg x1 pr
80kg x1 pr
90kg x1 pr
100kg x1 pr
Bent over barbell row
20kg x12
40kg x12,x12,x12,x6
DB row
25,5kg x8
Comment
-
Daar zag ik de link inderdaad. Heb er nog eentje gemaakt. Gaat zo snel en simpel :O
Duurt misschien nog 1-2mins voor het beschikbaar is.
Beach Boy Morons
Comment
-
Vandaag weer de volgende spuit gezet en schouder/arm work-out.
Droge Cijfers
Tri-set Schouders. Zonder pauze met statisch gewicht van Front Raise naar Side Raise en dan Schouder Press.
15,5kg front 12, side 10, schouder 8
20,5kg front 12, side 10, schouder 8
20,5kg front 12, side 10, schouder 10
Barbel Bicep Curl
25,5kg x15
35,5kg x12
45,5kg x8
50,5kg x6
Hammer Curl
20,5kg x12
23kg x10
25,5kg x8
Skull Crusher
30,5kg x12, x12, x9, x7
Tricep Kick Backs
15,5kg x12, x10, x8, x11
Comment
-
Hahahaha die stem
Echt ongelovelijk, hij staat in mn favorieten Als ik een slechte dag heb, luister ik hem en moet ik meteen proesten van het lachen22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostHahahaha die stem
Echt ongelovelijk, hij staat in mn favorieten Als ik een slechte dag heb, luister ik hem en moet ik meteen proesten van het lachenGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Begin hier een minderwaardigheids complex te ontwikkelen.
Combineer dat met het feit dat ik er uit ziet als een mongool met down syndroom zodra ik lach en dan snap jullie waarom ik in het echte leven preventief zo min mogelijk zeg en lach
Zelfkennis is soms een vloek. Kan beter dom en ontwetend zijn van tijd tot tijd.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment