Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoe meer ik het terug hoor des te meer zin om een kogel door me kop te knallen
Wel grappig dat ik me niet druk maak over me buik en vet%, maar wel me stem.
Denk dat het tijd wordt voor een de-load week. Moest het deze week hebben, maar niet gedaan. Maandag toch even een de-load voor squat/deads doen en een vette PR op de bench zetten.
Zo na een tijdje weer een logje plaatsen, ik had weinig tijd de afgelopen weken en nog steeds bar weinig tijd eigenlijk ivm verhuizing school en werk .
ik laat de logjes die ik niet gepost heb gewoon vervallen en begin vanaf vandaag opnieuw, zoals je ook kunt zien in de log van fallus heb ik vandaag voor het eerst 100 kilo gedeadlift .
Ben mega gemotiveerd en dat in 6 weken tijd in de cut ;D, jammer dat de techniek minder was ik kon men bovenrug niet meer recht houden, de volgende keer zal dit zeker wel lukken.
Alles voelt nu al stijf aan en moet morgen laminaat leggen in een huis dus dat gaat lekker worden , nouwja hierbij de droge cijfers na 6 weken trainen.
Vandaag weer de volgende spuit gezet en schouder/arm work-out.
Droge Cijfers
Tri-set Schouders. Zonder pauze met statisch gewicht van Front Raise naar Side Raise en dan Schouder Press.
15,5kg front 12, side 10, schouder 8
20,5kg front 12, side 10, schouder 8
20,5kg front 12, side 10, schouder 10
Echt ongelovelijk, hij staat in mn favorieten Als ik een slechte dag heb, luister ik hem en moet ik meteen proesten van het lachen
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Echt ongelovelijk, hij staat in mn favorieten Als ik een slechte dag heb, luister ik hem en moet ik meteen proesten van het lachen
Toen ik hem voor het eerst ontmoette en ophaalde op het station van Tilburg moest ik ook stiekum ff grinneken toen hij zijn mond opendeed en DIE stem er uit piepte
Begin hier een minderwaardigheids complex te ontwikkelen.
Combineer dat met het feit dat ik er uit ziet als een mongool met down syndroom zodra ik lach en dan snap jullie waarom ik in het echte leven preventief zo min mogelijk zeg en lach
Zelfkennis is soms een vloek. Kan beter dom en ontwetend zijn van tijd tot tijd.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment