Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Me matras zit een grote *buik*deuk in en is al aardig ingezakt vergeleken met het matras er naast :P
Had toentertijd de sterkste matrassen gekocht die ze hadden :S
Me matras zit een grote *buik*deuk in en is al aardig ingezakt vergeleken met het matras er naast :P
Had toentertijd de sterkste matrassen gekocht die ze hadden :S
Wissel van matras, of draai ze om... Om uit te proberen... Ik heb n tijd met mn rug lopen tobben, tot ik in de gaten kreeg dat mn bank te veel doorzakte.. En daardoor mn bekken zo onderuit kantelde.. Ben om te proberen n andere plek op de bank gaan zitten.. 2e dag, weg klachten. gelijk nieuwe bank gehaald. Dat gaat zo langzaam, dat ik het niet eens merkte dat hij gewoon doorzakte....Je raakt er aan gewent...
Minder op me reet zitten, meer met me benen zwaaien, meer me reet aanspannen. Scheelt al een hoop lijkt het.
Oké en ga je ook iets extra's doen qua training, zoals die site bijv. glute bridges aangaf?
Ik ga ook wat minder zitten en achter de computer vaker op me knieën, kijken of het helpt.
Oké en ga je ook iets extra's doen qua training, zoals die site bijv. glute bridges aangaf?
Ik ga ook wat minder zitten en achter de computer vaker op me knieën, kijken of het helpt.
Ik heb tijden gehad dat ik soms wel 12 uur op een dag achter me computer zat in de vakanties.. nergens last van gehad. Dat komt ook vaak omdat ik achter me computer lag. Benen op mijn bed enzo :P.
Barbel Complex 40kg
oefeningen in de complex aaneenvolgend uitgevoerd waren deadlift, stiff legged deadlift, bent over row, hang cleans, front squat, militairy press, squat, good morning. Begon bij 6reps ongeveer anderhalve minuut rust dan 5reps etc etc tot 1rep en klaar.
Barbel Complex 40kg
oefeningen in de complex aaneenvolgend uitgevoerd waren deadlift, stiff legged deadlift, bent over row, hang cleans, front squat, militairy press, squat, good morning. Begon bij 6reps ongeveer anderhalve minuut rust dan 5reps etc etc tot 1rep en klaar.
Hoe doe jij het om die complex zwaarder te maken, meer gewicht of meer herhalingen?
Sommigen weten dat ik al lange tijd zit te dubben om Dark Matter eens te proberen. Zojuist besteld naast een nieuwe pot Super Charge en wat Whey en ben benieuwd
...Voor €2 per shake, mag het wel erg goed werken.. Kun je mij misschien uitleggen, wat die 2 graf kruizen (bij sup facts) betekenen? Begrijp er niets van...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment