ligt t aan mij of trek je je rug heel erg hol tijdens het benchen?
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Originally posted by STED View PostIs dat zo? oh dat heb ik nooit geweten. mij is altijd geleerd gewoon je rug op de bank te houden om blessures te voorkomen aan je rug. O is dit een andere variatie ofzo?
Comment
-
Zojuist de rug training gedaan. Weet niet wat er aan de hand was, maar alles voelde veel zwaarder aan dan normaal. Gelukkig wel alles weten af te ronden met wat gepers her en der.
Vrijdag naar Real Dutch Power toe en kennis maken met het Conans wheel.
Droge Cijfers
Deadlift
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
115kg x 5
115kg x 5
115kg x 5
115kg x 5
115kg x 5
Stiff Legged Deadlift
60kg x 8
80kg x 8
100kg x 8
Pendlay Row
100kg x 5
100kg x 5
100kg x 5
DB Row
40kg x 8
45kg x 8
50kg x 8
Comment
-
Originally posted by jordy View PostJarno hams... Tering.
Enige gast die nog een beetje meekwam had het erna ook wel gezien. Wat een machtsvertoon was dat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHad je hem gezien toen hij met de log press 140kg omhoog jankte en op één been ging staan?
Enige gast die nog een beetje meekwam had het erna ook wel gezien. Wat een machtsvertoon was dat.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
@ Jordy
Heb lopen zoeken, niet kunnen vinden helaas. Was echt schitterend."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Echo gefikst. Internet loopt weer te zieken hier."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Waar dit keer te beginnen...
Al een week ofzo voelt me lichaam op steeds meer plekken gesloopt aan. Mijn idee is om de sloop partij door te zetten tot 11 april en dan relaxen tot aan de wedstrijd. In die laatste week doe ik eventueel alleen nog wat cardio/conditie werk aangezien daar gewoon nog veel te winnen valt.
Chris haalde me op en zijn richting 's Gravenzande gegaan voor een training bij Real Dutch Power (Jan). Onderweg Revius nog opgehaald en dat kwam goed uit omdat geen van ons twee de route had opgezocht vooraf.
De opkomst was kleiner dan de aangegeven aantal lieden. We begonnen met de Log Press. Ik deed strikte presses zonder leg drive t/m 83kg. De 93kg wilde in eerste instantie niet gecleaned worden en me schouders voelden gewoon nog zwaar aan. Na wat extra rust weer geprobeerd. Eerste clean faalde, daarna gecleaned en de eerste press met leg drive wilde niet. Toen me explosiviteit aangepast en 2 easy reps er uit geperst. Dit was dus een PR, want kreeg eerst de 93kg niet eens voorgeslagen laat staan reps er mee.
Toen het Conan's Wheel en het was al aardig gaan druppelen. Ik had mijn zaalvoetbal schoenen aan omdat het idee was veel cardio/medley werk te doen. En dat werkte me vanaf dit punt tegen. Had echt weinig tot geen grip met de gladde keilenweg en gleed af en toe bijna onderuit voor me gevoel. Afijn de 150kg op het Wheel had ik onderschat en wilde niet van de grond. Even me mindset aangepast en opgetild. Best een vaag gevoel omdat je rond moet lopen terwijl me lichaam juist het gevoel had weg te willen lopen in tegenovergestelde richting hehe. De 200kg ging ook wel aardig. 240kg kreeg ik ook van de grond voor een 4-5tal stappen.
Het was nu hard aan regenen. De Duckwalk die klaar gezet was...*zucht* niet mijn ding met mijn korte pootjes. Kwam nauwelijks vooruit en heb het toen maar gewoon voor gezien gehouden. De Yoke daar en tegen ging wel makkelijk. Ondanks dat ik niet ging rennen toch mee gedaan tot en met de 240kg.
De Yoke gooide we gewoon hard op de grond bij terug komst. En toen kwam dus eerst een zeikere kerel stoer doen. Veel grootspraak en niemand nam hem serieus. Ik keerde me rug maar naar hem toe en zat te denken om hem hard op zijn bek te slaan. Tussen door keek ik af en toe naar Jan die zelf moeite had om zijn lach in te houden en besloot als een goede gast me in te houden. Op de terugweg bleek dat ik dus niet de enige was die deze behoefte voelde.
Ik ging hierna in de garagebox was Atlas Stones doen met de 70kg stone. Het ging easy en goed. De 100kg kwam ook van de grond los, maar nog iets te zwaar voor mij om te lappen. Ik heb de stones niet echt op hoogte gedaan. Wilde ze gewoon van de grond krijgen en zo hoog mogelijk voor me uit krijgen. Vervolgens liet ik ze zachtjes op een stapel rubberen matjes vallen. Toen kwam zeikerd nummer twee...een oud vrouwtje waar niemand van ons naar luisterde en gewoon hun ding bleef doen.
Het was een erg natte training jammer genoeg. Maar toch heeft iedereen aardig wat werk verzet.
Droge Cijfers
Log Press
53kg x 10
63kg x 6
73kg x 5
83kg x 3
93kg x fail
93kg x 2 (PR!!)
Conan's Wheel
150kg 1 rondje
200kg 1 rondje
240kg 4-5 stappen
Duck Walk
120kg afstand niet echt noemenswaardig
Yoke
130kg 30m
180kg 15m
240kg 15m
Stones
70kg x 3
70kg x 3
70kg x 3
100kg x fail
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-