Roelinho was er niet.. dat was ik. Degene die wat later kwam en neit mee deed met de rug oefening was Joshua. Verder leuk verslag.
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Originally posted by jordy View PostHeb je niet het gevoel alsof je geplet wordt onder dat gewicht terwijl je aan het lopen bent, of valt dat wel mee?
Originally posted by Pinada View Post@Fallus: hoe is het met de zenuwen?
Originally posted by Joshua90 View PostIig had heel me rug al gepakt en wou net beginnen met me 1ste oefening bicep toen ik Falstyr zag in de spiegels bij de bankjes.
Comment
-
-
Bradley Press
Je pakt de stang en doet er een militairy press mee. Zodra de stang boven is laat je hem achter je nek zakken zover als je schouder mobiliteit het toe laat. Dan doe je een neck press. 1 rep Bradley Press is dus 1 militairy en 1 Neck Press combinatie.
Was zo gesloopt na het weekend dat ik gisteren om 21:00 in bed lag en in slaap gevallen. Af en toe wakker geworden van de pijn overal, maar toen de wekker af ging had ik alleen nog lichtjes rug pijn. Op me fiets merkte ik pas hoe gebroken me benen waren. En bij dingen van een bureau op pakken voelde ik me lats en borst....ouchie lolLast edited by Falstyr; 12-04-2010, 16:55.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostBradley Press
Je pakt de stang en doet er een militairy press mee. Zodra de stang boven is laat je hem achter je nek zakken zover als je schouder mobiliteit het toe laat. Dan doe je een neck press. 1 rep Bradley Press is dus 1 militairy en 1 Neck Press combinatie.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Gisteren kon ik nauwelijks lopen en ook vandaag ging het best stroef. Toch zag ik op het werk wat trainingsmogelijkheden qua "cardio" en om wat meer ervaring met Keg's te krijgen.
In de lunch een heftruck chauffeur gevraagd om een pallet Grolsch keg's naar beneden te halen van 50kg per stuk. Heb er 2 van gepakt en naar buiten gelopen. Daar kwam ik een reserve band van 300-320kg tegen welk ik naar de parkeer plaats sjouwde. En voegde er nog een kleine vrachtwagen van zo'n 7,5 a 10 ton aan toe. Tada ik had een conditie medley om 12:00.
Ik begon met de vrachtwagen voort te duwen over 50meter. Meteen het wheel terug flippen over diezelfde afstand. Toen met 1 keg per hand een farmers walk over dezelfde afstand met een paar drops onderweg.
Tweede medley was hetzelfde, maar in plaats van farmer's walk probeerde ik de Kegs voor te slaan en een bear hug en andere manieren qua vasthouden. Puur om te kijken wat het prettigst is. Vervolgens heb ik er 4x50m mee "gerend"
Voeg daar aan toe dat ik in de ochtend 40mins en 's middags 40mins redelijk hard door fiets kun je wel begrijpen dat me conditie en spierverzuring in de benen steeds beter en beter wordt.
De jongens op het werk stemde toe dat ik dit vaker mag doen als ik het wil
Comment
-
Originally posted by Revius View PostJan heeft me geleerd bij een keg run 1 hand onder en 1 hand boven bij de handvaten te pakken, weet niet wat voor jou goed werkt aangezien je een stuk kleiner bent.
Comment
-
Toch nog een kleine training gedaan. Ben ver uit de buurt van failure en al te zware belasting gebleven.
Op het werk sjouw ik elke dag in me lunch pauze met 50kg biervaten voor conditie. Merk ook dat ik pijn in me knieen krijg van al dat gefiets :S
Qua voer heb ik de hele week elke dag weinig kcal gegeten. Heb bijna al mijn carbs gewist en vreet puur me eiwitten en vetten en dat is zo'n 2000-2500kcal totaal. Vanaf morgen gaat me carb inname flink omhoog en ga proberen 2 dagen rond de 6000-7000kcal te zitten.
Droge Cijfers
Power Cleans
60kg x 5
60kg x 5
70kg x 5
80kg x 2
90kg x 2
100kg x 2
Squat
100kg x 20
100kg x 15
140kg x 10
160kg x 5
180kg x 3
200kg x 2
Bench Press
40kg x 20
60kg x 20
80kg x 20
100kg x 8
Rack Pulls
100kg x 10
120kg x 10
140kg x 5
160kg x 2
180kg x 1
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-