Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Fallus

Tip van marion: zet de volgende keer een zonnebril op tijdens je wedstrijd.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Achteraf gezien had je jezelf dus een uitdagende doelstelling opgelegd en dat is goed. Beter dat dan geen ambitie hebben.
      Je schrijft bij de medley dat je de beschikbare tijd overschreed. Wist je dat er een tijdlimiet was en had je daar op getraind?

Ik heb met interesse je blog gevolgd gedurende je hele voorbereiding naar deze wedstrijd. En blijf meelezen om te zien hoe je je nu gaat verbeteren. Op naar de volgende wedstrijd!
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        @ Fallus

Tip van marion: zet de volgende keer een zonnebril op tijdens je wedstrijd.
        Of omdraaien zodat je met je rug naar de zon staat.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Super gedaan kerel, 13e is een prima plek voor de eerste keer, zijn er niet veel hier die je het na doen.
          Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

• Originally posted by Tonic View Post
            Super gedaan kerel, 13e is een prima plek voor de eerste keer, zijn er niet veel hier die je het na doen.
            I feel challenged
            Groeten

Comment

• Snap best dat je bepaalde excuses zoekt(zon in ogen)omdat de prestatie in jouw ogen tegenvalt.Die zon in je ogen is natuurlijk een onzin dingetje,als jij super geconcentreerd bent dan maakt die hele zon geen flikker uit,je locked dat gewicht dan gewoon.Het is je eerste keer dus je hebt geen reet aan ervaring.Als je eenmaal die ervaring hebt,ben je ook automatisch geconcentreerder bezig,je wordt minder afgeleid etc..Dus kop op en nu karakter tonen en keihard doortrainen.Ik geloof niet dat je je te weinig hebt voorbereid,dus of je nu harder moet gaan trainen is aan jou natuurlijk.Ik denk dat je gewoon op deze manier moet doorgaan,kleine details bijschaven en dan zal het op die wedstrijden x op x een stuk beter gaan lijkt mij.Succes.

Comment

• Zon was absoluut geen excuus. Je moest verplicht met je gezicht richting de zon gaan staan omdat anders de scheidsrechters niets konden zien. De eerste poging geen probleem, want keek tegen de boom aan zoals altijd. Poging er na keek ik omhoog recht in de zon en dan is meteen de hele concentratie weg en alles.

Jimmy Laureys zei ook bril op te zetten, maar waar regel je zo snel eentje.

Bij de briefing was al vermeld dat er een 60sec. limiet was op alles omdat er een groot deelnemers veld was wilde ze zo er toch beetje tempo in houden. Dit was een laatste moment wijziging en heb er niet op getraind. Heb zo wie zo te weinig medleys en conditie werk gedaan wat me gewoon op brak. Enige conditie in voorbereiding was 1 a 2x met Ashley zijn bus door te straat rennen en de laatste 2 weken veel fietsen en rennen op het werk met biervaten.

Het rennen met die vaten op het werk heeft me weer wel veel geholpen bij de laadrace, want ik wist gewoon hoe die dingen goed en snel op te pakken. Helaas vanwege de schoonheids foutjes niet snel genoeg. En die foutjes is meer ervaring op doen.

Nu maar voorbereiden op de powerlift wedstrijd in arnhem 22 mei. Heb hier geen echte doelstelling qua klassement, maar meer puur om ervaring op te doen met de strikte reglementen en wellicht wat persoonlijke records verbreken. Qua eind klassement zie ik dan wel.

Comment

• Jammer Fallus, better luck next time.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Kop op zou ik zeggen en gewoon keihard doortrainen. Volgende keer beter. Rome is ook niet op 1 dag gebouwd. En 13de van de 20 is toch niet zo slecht voor de eerste keer?
                    Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Toch nog beetje "getraint" qua presses omdat het gisteren zo slecht was. Schijnbaar toch vermoeider dan gedacht.

Ik ga vanaf nu de assist oefeningen weer wat meer op de Chadbury manier doen. 45sec rust intervals. Op de oefeningen kies ik een 8rm gewicht en zet als doel 32reps te maken in totaal met dat gewicht ongeacht hoeveel rust intervals er nodig zijn. Zodra het gewicht in 4 "sets" lukt dan wordt het gewicht pas verhoogd.

Droge Cijfers
                      50kg x 8
                      75kg x 5
                      100kg x 5
                      115kg x 2

Militairy Press
                      60kg x 10

Comment

• De ruwe opgenomen versie van afgelopen zondag...

YouTube - NCC18April Raw Footage 1 of 2.wmv

YouTube - NCC18April Raw Footage 2 of 2.wmv

Comment

• Leuk om te zien.
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Gave filmpjes!

Volgende wedstrijd ga je opzeker beter doen.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• @ Fallus

Gave filmpjes. Bij dat 2e fillmpje was die 2e stone zeker bang van jou? Hij rolde er vandoor
                              Ook lachen dat er lekker nostaligisch wat Iron Maiden tracks als achtergrondmuziek is gebruikt. Vet om te zien die wedstrijd.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• lol een bange stone...ownen die handel
                                heb al enkele dagen last van me polsen en en onderarmen naast alle andere plekken natuurlijk. ben benieuwd of ik vanavond beetje fatsoenlijk en pijnloos kan deadliften en squaten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X