Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je de barbel maar tot oor hoogte laat zakken zie ik het nut van de oefening niet meer. Op dat punt druk ik veel meer met me triceps dan met schouders. Schouders gebruik je meer met het onderste deel van de ROM welk je op die manier gewoon weg werkt.

Comment

• helaas
      Last edited by Been; 22-02-2010, 12:55.

Comment

• Originally posted by geenpiepstem View Post
        Grote mond, laag stemmetje!
        hehe, knuppel. Beetje jammer dit.

Wat betreft de neck press, zoals ik al zei voelde ik mijn schouders keihard branden daarna dus ik deed wel altijd om de week neck press/military press.
        Het blijft voorkeur.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by geenpiepstem View Post
          helaas
          Is dit die gast die je uitdaagde pas?

Comment

• Geen idee, boeit me niet wie het is
            Als hij lef had zou hij niet achter een internet alias verschuilen.
            Kortom in mijn boek is het gewoon een laffe hond waar ik geen tijd aan ga verspillen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Geen idee, boeit me niet wie het is
              Als hij lef had zou hij niet achter een internet alias verschuilen.
              Kortom in mijn boek is het gewoon een laffe hond waar ik geen tijd aan ga verspillen.
              Groot gelijk, best zielig om zo veilig achter je laptopje te reageren.

Comment

• Voel me behoorlijk gesloopt. Voel me bovenrug en quads het meest.

Met de squat had ik geen zin om weer 5x5 met de 170kg te proberen. Besloot daarom maar gewoon wat triples te doen en puur te focussen op techniek en de juiste diepte. Het ging behoorlijk lekker. De 200kg waar ik de laatste tijd gewoon niet voorbij kwam ging nu best soepel en ook de PR van 210kg ging voor mijn gevoel relatief makkelijk. Volgens MichaelP viel ik op me sticky point bijna stil, maar zelf merkte ik er weinig van. Uiteindelijk de 220kg ook geprobeerd. Het zakken ging gecontroleerd, maar toen ik omhoog wilde ontstond er zo'n druk dat het leek alsof me hoofd zou gaan exploderen. Dus dit werd een fail.

Ik ben blij met de 210kg, maar dit is geen mijlpaal dus stond niet als een bosmongool te lachen en andere emotionele shizzle te doen. Gewoon even een gebalde vuist met "yes" was meer dan genoeg om dit te vieren.

De bench voelde zwaar aan, maar desondanks toch de 5x5 112,5kg succesvol afgerond. MichaelP vroeg wat het verschil is met bodybuilder bench en zo. Dus dat heb ik hem even ter plekke laten ondervinden. Zijn borst stond op springen toen ik met hem klaar was hehe.

Op naar de Zercher Squat. Ging lekker, maar op een gegeven moment stond ik naar adem te happen. Ook voelde binnenkant dijbenen vermoeid aan. Uiteindelijk afgesloten met een 1x160kg omdat ik te vermoeid was nog meer reps er uit te persen.

Voelde me licht in het hoofd en beetje misselijk na deze aanslag op me lichaam. Toch nog lekkere Close Grip Bench Presses gedaan ter afronding.

Oh...vergat het bijna. Heb me ingeschreven voor een Powerlift wedstrijd te Arnhem op 22 Mei. Dit is gewoon een kennismakings wedstrijd. Een redelijk informeel gebeuren waarin nieuwkomers ervaring kunnen op doen met de sfeer, set-up, regelementen e.d.

Droge Cijfers
                Squat
                60kg x 3
                80kg x 3
                100kg x 3
                120kg x 3
                140kg x 3
                160kg x 3
                180kg x 3
                200kg x 1
                210kg x 1 (PR!!)
                220kg x 0

Bench Press
                40kg x 5 (full stop reps)
                60kg x 5 (full stop reps)
                80kg x 5 (full stop reps)
                100kg x 5
                112,5kg 5x5

Zercher Squat
                100kg x 6
                120kg x 6
                140kg x 6
                160kg x 1

Close Grip Bench Press
                60kg x 6
                80kg x 6
                100kg x 6

Comment

• Feli maar weer, mooie PR kerel.

Comment

• Netjes
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• De PR op de squat is een mentale overwinning more then anything else
                      Sinds ik de 200kg heb gehaald zijn de 2-3 pogingen er na grote fails geweest. Dus ben blij er voorbij te zijn zodat ik weer verder kan.

Comment

• Gefeliciteerd fallus. Toch een aardig gewichtje, die 210.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Die PR's springen er meer uit dan de wekelijkse 5x5 volume PR's op de squat en benches die ik zet

Comment

• VPR's zuigen. Extreme 1RM PR's zijn veel indrukwekkender.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Kan niet wachten tot ik weer kan deadliften en een 230kg neer te zetten :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X