Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ashley View Post
    Dan ben ik wel heel erg slecht
    uhu. geen reden meer om goed en aardig te zijn. Time to party and keep fucking up the world even more

Maar goed. Er zouden ongeveer 5-10 man komen om te supporten. Ben benieuwd wie er echt op komen dagen en wie niet :P

Jordy wordt gewoon mijn bitch voor die dag. Hij mag dan hele tijd naar de supermarkt en terug rennen voor pakken chocomel en zo

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      uhu. geen reden meer om goed en aardig te zijn. Time to party and keep fucking up the world even more

Maar goed. Er zouden ongeveer 5-10 man komen om te supporten. Ben benieuwd wie er echt op komen dagen en wie niet :P

Jordy wordt gewoon mijn bitch voor die dag. Hij mag dan hele tijd naar de supermarkt en terug rennen voor pakken chocomel en zo

Je weet ik ben een man van mijn woord....ik ben van de partij.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ghehe, dat gaat dan nog tegen vallen vriend.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

• Heb nog is ff gekeken en Lokeren (daar was het toch he) schijnt iets meer dan een halfuurtje rijden van mij vandaan te zijn. Dat is dus heel goed te doen. De kans is dus opzich nog best wel groot dat ik van de partij zal zijn. Maar, nogmaals moet het dan tegen die tijd nog wel even bekijken. Sowieso neem ik dan ook wel iemand mee, ga niet in me eentje daar naartoe. Op wat voor dag is 18 april? Gewoon op een zaterdag ofzo neem ik aan of niet?

Comment

• Originally posted by jordy View Post
            Heb nog is ff gekeken en Lokeren (daar was het toch he) schijnt iets meer dan een halfuurtje rijden van mij vandaan te zijn. Dat is dus heel goed te doen. De kans is dus opzich nog best wel groot dat ik van de partij zal zijn. Maar, nogmaals moet het dan tegen die tijd nog wel even bekijken. Sowieso neem ik dan ook wel iemand mee, ga niet in me eentje daar naartoe. Op wat voor dag is 18 april? Gewoon op een zaterdag ofzo neem ik aan of niet?

Misschien in je agenda kijken een goeie tip?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• 18e is zondag

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                Misschien in je agenda kijken een goeie tip?
                Inderdaad. Thanks.

Comment

• Zo...dus...vreetschema. Ik zit dus in de Cut ondersteund met test-e + Primo. Gaat wel aardig op zich en heb iets van 1200-2000kcal per dag gegeten. Aangezien het einde van de kuur nadert ga ik de kcal inname wekelijks verhogen. Dit gooit me metabolisme weer iets omhoog, ik lijk nu nog meer vet te verbranden er door en zodoende hoop ik kracht verlies te minimaliseren op het eind.

Me vreetschema is niet meer een hoog en laag dag. Het is gewoon een constante elke dag hetzelfde. En voor a.s. week is het als volgt:

1. 500ml halfvolle melk, 50gr whey, 100gr havermoutvlokken
                  2. 200gr zilvervliesrijst, 200gr kip, 40gr cashewnoten en dit verspreid ik over 2 eet momenten
                  3. 4 gekookte eieren voor het slapen ipv kwark met suikers en troep
                  4. 3 whey shakes van 50gr per stuk verspreid over 3 eetmomenten.
                  Totaal is dan excl. visolie en multivit-mineralen capsule.
                  kcal 2460kcal/ew 240gr/v 65gr/kh 242gr

Voorheen, volgens berekeningen, zou mijn onderhoud 4500-5000kcal moeten zijn. Dit vertrouw ik niet echt. Dus ik ga voorlopig om de week ofzo steeds verhogen met 500kcal en kijk wanneer ik stilval qua progressie. Dat is dan mijn echte onderhoud.

Hopelijk ben ik dan eindelijk een keer verlost van het verkeerd aantal kcal gebruiken waardoor ik nooit echt me vet aanzet onder controle kon houden.
                  Last edited by Falstyr; 28-02-2010, 14:17.

Comment

• Weinig vis en vlees zo te zien...
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• boeit niet als ik maar de voedingsstoffen binnen krijg

Comment

• Hoeveel weken moet je nog?

Comment

• goeie vraag. geloof nog 3x zetten.
                          dus dat is van 2500+1500 dus kan dan uitkomen op 4000kcal als het moet.

Volgende stap is whey vervangen door andere eiwit bronnen en wat noten toevoegen en zo

Comment

goeie vraag. geloof nog 3x zetten.
                            dus dat is van 2500+1500 dus kan dan uitkomen op 4000kcal als het moet.

Volgende stap is whey vervangen door andere eiwit bronnen en wat noten toevoegen en zo
                            Denk je dat dat voldoende is om eventueel verlies op te vangen, omdat je ook enige tijd op de 6000 kcal hebt gezeten?

Comment

• ik moet net boven onderhoud gaan zetten. dus dat zal wel goed komen denk ik.

Comment

• Ben zo hyper over vanavond. Heb er weer zin in. Schema weer in me logboek opgeschreven als voorbereiding en nog 2 oefeningen toegevoegd die er normaal niet in staan. Ziet er nu ongeveer uit als volgt...

Squat opbouwen naar een easy 5x5 160kg. Heb het gewicht weer verlaagd en ga nu in de nieuwe cyclus weer met 2,5kg elke week opbouwen.

Bench Press opbouwen naar een 5x5 115kg. Blijf lekker bezig zo en kan niet wachten op een 5x5 120kg te doen over 2 weken ofzo

Zercher Squat nog even me quads verder vermoorden met een top set van 140kg x6 en dan eventueel nog 1 set er na op gevoel.

Push Press is dus een toegevoegde oefening welk ik ga pogen op 6x75kg en dan kijken of ik misschien nog verder ga qua gewicht. Moet kunnen normaal gesproken, maar lukt het ook als me triceps en schouders al voor vermoeid zijn...

Close Grip Bench Press als de reguliere assist oefening. Ga proberen meer dan de 100kgx6 te doen dit keer.

En dan eindigen met Yoke Squat. Wil 6reps met 300-310kg doen en ben benieuwd of dat gaat lukken.

Voel me al gesloopt als ik dit zo op papier zie staan en moet het vanavond gaan doen hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X