Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    net op tv de giro. schijnbaar is yolanthe geval er bij betrokken. ze weet niks van wielrennen, kent geen wielrenners...wat the fuck doet ze daar. en dan wordt ze geinterviewd...komt niks zinnigs uit. Ziet er redelijk uit om te zien, maar zodra ze lacht begon ik meteen te zappen. Snap niet hoe kerels haar lekker vinden.
    Had het ook gezien. Wat een doos
    Originally posted by jordy View Post
    Ze is wel lekker ja. Maar dat was het dan ook.
    Originally posted by Revius View Post
    Zij komt in de buurt van perfectie qua uiterlijk.
    Pfff ik vind het net een paspop. Als ze ff nikszegt en stil zit zou ze zo bij een kledingwinkel in de etalage kunnen staan. Nep wijf.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
      Edit Misterfit
      Edit Misterfit...

En de vraag of je Pendlay Row, Deadlift en dat soort dingen met dumbells kan doen. Ja dat kan, maar heb jij dumbells van 40-50+ kilo liggen? Anders ben je snel klaar en moet je overstappen op barbel. Want je hebt zwaardere dumbells nodig wil je enige fatsoenlijke ontwikkeling ondergaan. En de grotere zwaardere dumbells zijn ondingen qua formaat om fatsoenlijk mee te trainen bij dat soort oefeningen. Dus zou het gewoon met barbels doen en met ellebogen wijd naar buiten de stang naar de tepels trekken als een omgekeerde bench press. Daarna afronden met DB Row waarbij je de elleboog juist langs het lichaam houdt. Op die manier heb je het beste van beide werelden.
      Last edited by Misterfit; 08-05-2010, 17:21.

Comment

• Trouwens ik zag je zeggen dat je pendlay rows doet met je ellebogen naar buiten en dat dat dan omgekeerd bankdrukken is. Maar je bencht toch met je ellebogen tucked of is dit niet relevant?
        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
          Trouwens ik zag je zeggen dat je pendlay rows doet met je ellebogen naar buiten en dat dat dan omgekeerd bankdrukken is. Maar je bencht toch met je ellebogen tucked of is dit niet relevant?
          In dit geval bedoelde ik rowen zoals je op de foute manier zou benchen hehe. Het heeft meer te maken met de manier en mate waarmee je de lats aanspreekt. En heb bij mijzelf ervaren dat me rug op die manier rowen het beste overdracht levert naar andere oefeningen. Als ik het met me ellebogen langs het lichaam zou doen was het gevoel alsof de DB Row er na eigenlijk precies hetzelfde was. Beetje dubbelop en tijd/energie verspillend dan.

Comment

• Jongens, kappen met dat geruzie!
            Last edited by Misterfit; 08-05-2010, 17:24.

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
              Jongens, kappen met dat geruzie!
              Dat was wat mij betreft al gebeurd na het aanpassen van mijn negeerlijst Pascal.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• De onderrug en me reet doen nog steeds pijn van de laatste deadlift sessie. Wist niet wat te doen vandaag, maar besloot er wat van te maken en zie wel hoever het zou komen. Ging niet echt zwaar helaas

Droge Cijfers
                Rack Pull
                60kg x 5
                80kg x 3
                100kg x 3
                120kg x 3
                140kg x 2
                160kg x 1

Stiff Legged Deadlift
                80kg x 10
                80kg x 10
                80kg x 10

Pendlay Row
                80kg x 10
                80kg x 10
                80kg x 10

Kettlebell Row
                28kg x 12

Chest Supported DB Row
                45,5kg x 10
                45,5kg x 10
                45,5kg x 10

Comment

• vandaag wezen wokken met de familie. werd een eet "training". Me pa is gestopt met trainen en eet echt heel weinig tegenwoordig. Dus het was vandaag tussen mijn oom en mij. Ik trapte af met een vol bord garnalen, kipfilet, chinese champignons en wat paprika's. Hij was nog bezig met zijn bord en dus wachtte ik rust tot hij klaar was om aan de volgende ronde te beginnen. Ik verhoogde de inzet met een kilo aan biefstuk, wat lapjes pangasius filet, mihoen, gebakken banaan. Hij ging mee en me nichtje zei dat me oom het zou gaan opgeven, maar me neefje hoogmoedig reageren dat zijn pa pas aan het opwarmen was. Ik kon een lach niet onderdrukken terwijl me pa en ik oogcontact maakte.

Ronde 5 besloot ik even een korte intermezzo te nemen met wat zoets. Een groot soepbord gevuld met bolletjes ijs terwijl me oom al aan het puffen was. In tegenstelling tot hem zat ik me volgende twee runs al samen te stellen. Hij ging nog moedig mee met de 6e ronde, maar de 7e deed hij hetzelfde als wat Atta bij Idols in Rotterdam deed toen hij niet met Sakura en mij mee kon komen. Er werden mini beetjes op een bord gehaald met smoesjes dat het toch als een heel bord telt. Maar toch haalde me oom na het 7e volle bord niks meer en ik...ik ging nog even langs de grill voor wat biefstukjes medium.

Voor we weg gingen lag me oom op apen gapen terwijl ik me pas net een licht gevuld gevoel begon te krijgen. Oma keek ook op en vroeg zich af waar ik het liet. Ze had niemand zoveel zien eten sinds opa overleden is heheh. Nu bij thuis komst een uur later is het weer gezakt. Begin weer honger te krijgen. Straks even me omelet weg werken.

Nobody beats me in an eating contest
                  Morgen weer strikt volgens eetschema verder gaan.

Comment

• Hoe noem je zoiets nou als je aan het cutten bent, een refeed ofzo?

Comment

• nee noem het gewoon een vreetfestijn dat overstijgt re-feed :P

Comment

nee noem het gewoon een vreetfestijn dat overstijgt re-feed :P
                        So in other words you've misbehaved, naughty boy.

Comment

• Je hebt erg veel waardevolle informatie m.b.t. bodybuilding..
                          Maar ik moet zeggen dat het me opvalt in je log dat je vaak genoeg dingen doet die daar keihard tegenin gaan.

Ik begrijp dat je af en toe best een keer los mag gaan, maar je komt bij mij toch soms over als een ordinair dikkertje :P

No offence verder, en respect voor je resultaten hoor begrijp me niet verkeerd hahaha
                          19j - 1.96m - 105kg
                          Train harder, grow faster

Comment

• daarom zeg ik ook tegen mensen dat ze moeten doen wat ik zeg en niet moeten doen wat ik doe.

laatste 2 weken behoorlijk strikt volgens eetschema bezig geweest en wordt steeds strikter. en vandaag alleen maar eiwitten met weinig tot geen koolhydraten. dus zo'n ramp is het ook weer niet.

Comment

daarom zeg ik ook tegen mensen dat ze moeten doen wat ik zeg en niet moeten doen wat ik doe.

laatste 2 weken behoorlijk strikt volgens eetschema bezig geweest en wordt steeds strikter. en vandaag alleen maar eiwitten met weinig tot geen koolhydraten. dus zo'n ramp is het ook weer niet.

Ronde 5 besloot ik even een korte intermezzo te nemen met wat zoets. Een groot soepbord gevuld met bolletjes ijs terwijl me oom al aan het puffen was.

Nou ja geen koolhydraten

Wokken is niks mis mee. Alleen maar groente, vis, kip en vlees.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Sorry Fal maar je hebt weer veel te veel gebunkerd en dan maakt het geen ruk uit of het eiwitten zijn of wat dan ook, je zult er van aankomen.
                                Snap niet dat je dat zelf niet eens een keer in je oren knoopt.
                                Je wilt toch zo graag onder de 20%?
                                Zo gaat dat natuurlijk nooit lukken en wordt het alleen maar erger.
                                Nogmaals, zie dit niet als een aanval bro.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X