Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Originally posted by Osterich View PostEdit Misterfit
En de vraag of je Pendlay Row, Deadlift en dat soort dingen met dumbells kan doen. Ja dat kan, maar heb jij dumbells van 40-50+ kilo liggen? Anders ben je snel klaar en moet je overstappen op barbel. Want je hebt zwaardere dumbells nodig wil je enige fatsoenlijke ontwikkeling ondergaan. En de grotere zwaardere dumbells zijn ondingen qua formaat om fatsoenlijk mee te trainen bij dat soort oefeningen. Dus zou het gewoon met barbels doen en met ellebogen wijd naar buiten de stang naar de tepels trekken als een omgekeerde bench press. Daarna afronden met DB Row waarbij je de elleboog juist langs het lichaam houdt. Op die manier heb je het beste van beide werelden.Last edited by Misterfit; 08-05-2010, 17:21.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostTrouwens ik zag je zeggen dat je pendlay rows doet met je ellebogen naar buiten en dat dat dan omgekeerd bankdrukken is. Maar je bencht toch met je ellebogen tucked of is dit niet relevant?
Comment
-
De onderrug en me reet doen nog steeds pijn van de laatste deadlift sessie. Wist niet wat te doen vandaag, maar besloot er wat van te maken en zie wel hoever het zou komen. Ging niet echt zwaar helaas
Droge Cijfers
Rack Pull
60kg x 5
80kg x 3
100kg x 3
120kg x 3
140kg x 2
160kg x 1
Stiff Legged Deadlift
80kg x 10
80kg x 10
80kg x 10
Pendlay Row
80kg x 10
80kg x 10
80kg x 10
Kettlebell Row
28kg x 12
Chest Supported DB Row
45,5kg x 10
45,5kg x 10
45,5kg x 10
Comment
-
vandaag wezen wokken met de familie. werd een eet "training". Me pa is gestopt met trainen en eet echt heel weinig tegenwoordig. Dus het was vandaag tussen mijn oom en mij. Ik trapte af met een vol bord garnalen, kipfilet, chinese champignons en wat paprika's. Hij was nog bezig met zijn bord en dus wachtte ik rust tot hij klaar was om aan de volgende ronde te beginnen. Ik verhoogde de inzet met een kilo aan biefstuk, wat lapjes pangasius filet, mihoen, gebakken banaan. Hij ging mee en me nichtje zei dat me oom het zou gaan opgeven, maar me neefje hoogmoedig reageren dat zijn pa pas aan het opwarmen was. Ik kon een lach niet onderdrukken terwijl me pa en ik oogcontact maakte.
Ronde 5 besloot ik even een korte intermezzo te nemen met wat zoets. Een groot soepbord gevuld met bolletjes ijs terwijl me oom al aan het puffen was. In tegenstelling tot hem zat ik me volgende twee runs al samen te stellen. Hij ging nog moedig mee met de 6e ronde, maar de 7e deed hij hetzelfde als wat Atta bij Idols in Rotterdam deed toen hij niet met Sakura en mij mee kon komen. Er werden mini beetjes op een bord gehaald met smoesjes dat het toch als een heel bord telt. Maar toch haalde me oom na het 7e volle bord niks meer en ik...ik ging nog even langs de grill voor wat biefstukjes medium.
Voor we weg gingen lag me oom op apen gapen terwijl ik me pas net een licht gevuld gevoel begon te krijgen. Oma keek ook op en vroeg zich af waar ik het liet. Ze had niemand zoveel zien eten sinds opa overleden is heheh. Nu bij thuis komst een uur later is het weer gezakt. Begin weer honger te krijgen. Straks even me omelet weg werken.
Nobody beats me in an eating contest
Morgen weer strikt volgens eetschema verder gaan.
Comment
-
Je hebt erg veel waardevolle informatie m.b.t. bodybuilding..
Maar ik moet zeggen dat het me opvalt in je log dat je vaak genoeg dingen doet die daar keihard tegenin gaan.
Ik begrijp dat je af en toe best een keer los mag gaan, maar je komt bij mij toch soms over als een ordinair dikkertje :P
No offence verder, en respect voor je resultaten hoor begrijp me niet verkeerd hahaha19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
daarom zeg ik ook tegen mensen dat ze moeten doen wat ik zeg en niet moeten doen wat ik doe.
laatste 2 weken behoorlijk strikt volgens eetschema bezig geweest en wordt steeds strikter. en vandaag alleen maar eiwitten met weinig tot geen koolhydraten. dus zo'n ramp is het ook weer niet.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postdaarom zeg ik ook tegen mensen dat ze moeten doen wat ik zeg en niet moeten doen wat ik doe.
laatste 2 weken behoorlijk strikt volgens eetschema bezig geweest en wordt steeds strikter. en vandaag alleen maar eiwitten met weinig tot geen koolhydraten. dus zo'n ramp is het ook weer niet.
Ronde 5 besloot ik even een korte intermezzo te nemen met wat zoets. Een groot soepbord gevuld met bolletjes ijs terwijl me oom al aan het puffen was.
Nou ja geen koolhydraten
Wokken is niks mis mee. Alleen maar groente, vis, kip en vlees.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Sorry Fal maar je hebt weer veel te veel gebunkerd en dan maakt het geen ruk uit of het eiwitten zijn of wat dan ook, je zult er van aankomen.
Snap niet dat je dat zelf niet eens een keer in je oren knoopt.
Je wilt toch zo graag onder de 20%?
Zo gaat dat natuurlijk nooit lukken en wordt het alleen maar erger.
Nogmaals, zie dit niet als een aanval bro.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...9 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: