Originally posted by marnop
View Post
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
setjes voor massa is niet altijd 4 setjes. dat is dogma en foutief denken. je kopieert anderen zonder zelf iets te leren over de systemen waar je mee traint. pas als je de systemen leert en waarom ze werken kun je pas iets opzetten wat voor jouw werkt. pro's doen ook niet standaard 4 setjes met vast aantal reps ofzo.
@Marnop
voel me fucking weak. Rug en benen komen wel weer. Maar borst en schouders lijkt helemaal verdwenen te zijn :S
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post
@Marnop
voel me fucking weak. Rug en benen komen wel weer. Maar borst en schouders lijkt helemaal verdwenen te zijn :S
Je weet hoe je hebt geklooid de afgelopen tijd met verkeerd dieten e.d. en je blessures.
Je bent op de weg terug en intensiteit heb je omhoog gegooid, het kost even tijd waar je doorheen moet.
De voeding is weer goed, temperatuur is weer redelijk om te trainen, even de tijd doorkomen met goed herstel e.d. Dus geef het even.
succes.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
presses zijn inderdaad gewoon kut. gain lastig, verlies snel. merkte gisteravond dat me quads weer enorm zijn toegenomen qua omvang. En het meetlint onderbouwd het.
Gisteren niet getraind. Het is best vaag. Kilo's goed vlees dat vernietigd word omdat er een krasje op de doos is. Alleen omdat het bureaucratisch gezien zo hoort. Ik ben geen linkse veganistische slapjanus, maar verkwisting van dieren op deze manier ben ik dus wel gewoon tegen. Maar goed...dat criminele gebeuren verdient idem represailles. Aan gezien dat niet gebeurd jat ik gewoon lading vlees en vreet het in de loop der tijd zelf op. Ondanks de beveiliging gewoon me pa met geleende grote wagen het terrein op gekregen. Dode hoek van camera en ongeveer 6-7 dozen a 50kg vlees/vis per stuk mee naar huis genomen die op de vernietigingsstapel lagen. Kan het niet allemaal alleen op vreten dus overschot gisteren mee naar de slager geweest om te verkopen. Je kan bedenken dat dit allemaal wel veel tijd in beslag heeft genomen.
Vanochtend nieuwe mobiel ontvangen. LG WG300 geval. Hele vooruitgang met me Nokia N78 die qua software regelmatig begon vast te hangen. Maar dit toestel moest wel weer helemaal ingericht gaan worden naar mijn stijl en dat heeft ook aardig wat tijd gekost. Die satanistische look krijg je niet zo easy. En ringtones...bleh...heb zelf zitten editen met nummers die ik heb. Uiteindelijk stuk gepakt uit...
YouTube - Dying Fetus - Unadulterated Hatred
Even vreten en straks sporten. Afhankelijk hoe het voelt misschien toch de 8x3 130kg zerchers proberen.
Comment
-
YouTube - Belphegor - Veneratio Diaboli I Am Sin
Vandaag de training dus gedaan...
Begon met allerlei rek en strek shizzle van de fysio. Daarna zonder warming up meteen 120kg deadlift voor 8 reps. Why? Because I can mwahhahaha.
Ok daarna alles klaar gezet voor de geplande work-out. Maar heb her en der wat anders gedaan dan op het papiertje. Alle rust intervals zijn 45-60sec tenzij anders vermeld. Het ging lekker en kan het conditioneel wel goed bij benen. Zat regelmatig op de stopwatch te kijken wanneer de minuut nu om was. Duurt tegenwoordig een eeuwigheid voor me gevoel.
Bij de Zercher Squat begon ik op den duur meer te strompelen na de set. Was blij met de langere rust intervals er na.
Push Press had ik last van gewenning. Voelde in begin vaag aan alsof elke rep uitstoten de barbel in me bek zou knallen. Maar na een paar setjes kwam de groove er goed in en was het eitje.
Droge Cijfers
Rek en Strek werk + 120kg x 8 als warming up
Zercher Squats
60kg x 8
80kg x 6
100kg x 3
120kg x 2
130kg x 3
130kg x 3
130kg x 3
130kg x 3
130kg x 3
130kg x 3
130kg x 3
130kg x 3
4 mins rust - 140kg x 1 met 2 sec paused
4mins rust - 150kg x 1 met 2 sec paused
Push Press
45kg x 5
60kg x 5 (waren militairy presses, was te lui om leg drive in te zetten)
75kg x 2
75kg x 2
75kg x 2
75kg x 2
75kg x 2
85kg x 2
95kg x 2
3mins rust - 105kg x 1 (lock out was nipt dus geen nieuwe PR poging op 115kg geprobeerd)
Deadlift
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 3 (rug voelde niet prettig dus nam zekere voor het onzekere)
Continental Clean
120kg x 1
-moest gebeuren om het gewicht weer in het rek te krijgen op de hoogte om te benchen. maakt afruimen van de barbel ook makkelijker dan wanneer het nog op de grond ligt.
Bench Press
60kg x 5
80kg x 10
80kg x 10
80kg x 10
80kg x 10
Plank Hold
3x30seconden
Vond het een redelijke work-out. Zweette me wederom kapot en heb in totaal 3 handdoeken gebruikt :S
Comment
-
Gevoelsmatig was het een redelijke training, maar no way waar ik hoor te zitten. Vanochtend wel weer wat last van me bekkens gehad helaas met lichte steken her en der in de onder rug regionen.
Cutten is even op pauze gezet. Niet bewust, maar ben kcal inname aan het verhogen en ook me trainingsintensiteit. Dus ik sta nu eigenlijk stil. Maar me bovenbuik, waar de maag zit, zet wel weer enorm uit met al dat eten wat er in zit. Zo lijk ik veel vetter dan wat me werkelijk vet% is. Ik had zo +4,5cm erbij in 2 dagen tijd in me bovenbuik alleen vanwege het voer in me maag. Maar goed...komt uiteindelijk wel een keer in orde.
Comment
-
Afgelopen week was zeer bewogen...
Werk uren lopen op richting de 16-18 uur per dag. Met alleen maandag en vrijdag dat je nog enigsinds rond "normale" tijden klaar bent. Echt veel trainen komt er niet van terecht. Op wat cardio complexen na heb ik afgelopen week 1x een kracht training gedaan. 8x3 cleans gevolgd met allerlei rug oefeningen. Morgen ga ik weer 8x3 squat en 5x2 push presses ondernemen.
Qua voer hou ik me er goed aan. Maar er waren klachten over stank. Of te wel me koolvis en eieren worden niet goed ontvangen door me collega's. Dus heb me iets gedaan wat ik normaal nooit zou doen... ik heb me aangepast aan anderen. Bleh...wat een kutzooi eigenlijk. Maar goed... Ik eet dus lading kwark en cashew noten elke dag en wat brood met pindakaas. Avond eten is koolvis+groenten op rustdagen en rijst+kip op sportdagen. En verder eet ik op gevoel in de vorm van wat whey shakes.
Comment
-
geen idee ik doe ze nooit zittend. vind het kut omdat je dan gewoon met je rug tegen het bankje kan leunen en zo je core minder gebruiken. als ik militairy press doe is het minimaal staand en niet zittend. Enige wat ik zittend zou doen is een Savickas Press.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postgeen idee ik doe ze nooit zittend. vind het kut omdat je dan gewoon met je rug tegen het bankje kan leunen en zo je core minder gebruiken. als ik militairy press doe is het minimaal staand en niet zittend. Enige wat ik zittend zou doen is een Savickas Press.Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment