thnx. merk dusver dat het trainen op de manier van Broz niet alleen zorgt dat je fysiek sterker wordt, maar ook mentaal. Het is echt pushen om door te gaan terwijl ik eigenlijk wil stoppen. En dan voelt het onoverwinnelijk om na een fail toch de rep er uit te persen hehe.
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Weer even een kleine update.
vandaag met 150kg squat weer door me rug gegaan. voelt weer aan als 2 jaar terug. Enig verschil is dat ik nu niet vast zit in een hoek van 90 graden en gene kant op kan buigen. maar het komt enorm in de buurt. liggen op bed en rond strompelen met veel pijn is het enige wat ik kan. Ik haat me rug met een passie, want het zit gewoon alles in de weg zit er nu aan te denken definitief te stoppen met elke vorm van trainen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostWeer even een kleine update.
vandaag met 150kg squat weer door me rug gegaan. voelt weer aan als 2 jaar terug. Enig verschil is dat ik nu niet vast zit in een hoek van 90 graden en gene kant op kan buigen. maar het komt enorm in de buurt. liggen op bed en rond strompelen met veel pijn is het enige wat ik kan. Ik haat me rug met een passie, want het zit gewoon alles in de weg zit er nu aan te denken definitief te stoppen met elke vorm van trainen.
Beterschap!19j - 1.96m - 105kg
Train harder, grow faster
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostWeer even een kleine update.
Dat is kut Vince. Kruikje erbij, handdoekje oprollen en onder je rug leggen (heb de afgelopen twee dagen hetzelfde mogen doen). Sterkte!"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostDat is kut Vince. Kruikje erbij, handdoekje oprollen en onder je rug leggen (heb de afgelopen twee dagen hetzelfde mogen doen). Sterkte!
komende weken rust en daarna ga ik licht alleen borst/rug/schouders/armen trainen. Ik ga voor de beach boy 2011 award. 85kg bij circa 10% lichaamsvet. Stelt geen fuck voor. Maar ja moet wat :s
Comment
-
Originally posted by Upcoming View Postfallus is vervoegde vorm in het latijn, betekenis = penis..
Ja en? Tell me something I don't know.
Had verwacht dat ik bij wakker worden helemaal vast zou zitten. Valt gelukkig reuze mee. Waarschijnlijk omdat ik om de 20-30minuten wakker werd en dus maar besloot telkens beetje te draaien en doen. Voel me gek genoeg wel uitgerust, maar enorm hongerig. Nog wel pijn en druk. Voel duidelijk dat er pezen klem zitten ivm uitstraling naar benen. Kan nu iets grotere passen gebruiken met lopen, maar langer dan 10-15minuten zitten lukt niet. Dus om 7 uur bellen dat ik niet naar me werk kom. Dan rest van de dag op bed liggen met een goed bak afgewisseld met paar minuten even recht op zitten en lopen. Denk dat over een paar dagen wel weer mogelijk moet zijn zonder deze pijn e.d. rond te kunnen bewegen en weer de dagelijkse dingen te doen.
Qua voer blijf ik doen wat ik de laatste maand of 2-3 deed. En me trainingsschema gaat aangepast worden zodat het meer fitness word. Bleh. Dus lichtere mietjes trainingen en meer beachboy-achtig bezig zijn. Heb dit extra lichaamsgewicht voor hefboom effect niet meer nodig dus hoef ook niet meer moeilijk te doen om af te slanken proberen te combineren met kracht winst. Want ik stop er mee wat dat betreft Ben het zat na 2 jaar met me rug te lopen sukkelen en steeds weer vanaf niks alles te moeten her-opbouwen.Last edited by Falstyr; 30-08-2010, 05:27.
Comment
-
Sterkte Fal! Al sta ik wel te kijken met grote ogen dat jij nog eens zou zeggen dat je beachboy gericht gaat trainen.
Ik begrijp het wel hoor. Ik heb dat met mijn voet. Telkens als de gewrichtspijn beter gaat en ik ga vooruit dan speelt mijn voet weer parten en moet ik een paar weken rusten en dan weer opnieuw beginnen, erg demotiverend.
iig succes!
Comment
-
Er is inderdaad veel gebeurd sinds ik sport.
Begon als een 112-113kg mannetje met 28% vet. Heb toen een jaar of anderhalf alleen maar gecut. In het begin was dit op een dieet van 1400-1600kcal puur omdat me metabolisme enorm fucked up was. Heb toen alles aangenomen van me pa omdat hij voeding en fitness had cursussen had gevolgd. Me interesse was geprikkeld en ben zelf gaan verdiepen in de materie. Na het succesvol afvallen wat meer bodybuilding gericht bezig geweest.
Ging best aardig, maar vond het te veel een gedoe. Ben toen overgestapt om puur te richten op het verhogen van gewicht aan de barbel. Ongeveer 2 jaar terug kwam probleem 1. Ik had toen nog geen power rack met vangers en alleen een Press Rack. Ben toen met 110kg squat omgevallen. Had een spit opgelopen. Toen waren me onderste rug wervels al licht verneukt, maar had er weinig tot geen last van en wilde verder. Na het herstel meer powerlift/strongman gericht gaan trainen. Ging best aardig, maar overduidelijk nog zoekend naar de trainingsmethode die voor mij werkte. In tegenstelling tot sommige ga ik niet elke week anders trainen omdat het me niet "bevalt", maar deed het een aantal maanden op zijn minst.
Toen ging ik weer door me rug, me handen naar de kloten en de blessures bleven maar opstapelen. Loop nu al bijna een jaar met allerlei kwalen. En steeds als het lijkt dat ze weg zijn komen ze weer terug. Dus dan kan ik kiezen om door te gaan en me lichaam verder te verneuken. Of accepteren en terug te gaan naar "fitness" niveau en de waarheid accepteren dat het niks meer gaat worden qua mijn dromen. Ik zal dus nooit een 300+ squat neer gaan zetten...nee dat is leuk
En ja. Ik had al trieste reacties van o.a. jouw verwacht FFOS. But I don't give a shit. Net zoals een hoop anderen ben je niks meer dan een vlo. Ik heb het op zijn minst geprobeerd ipv alleen maar aan te rommelen en anderen dom na te lullen zoals de meesten.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostToen ging ik weer door me rug, me handen naar de kloten en de blessures bleven maar opstapelen. Loop nu al bijna een jaar met allerlei kwalen. En steeds als het lijkt dat ze weg zijn komen ze weer terug. Dus dan kan ik kiezen om door te gaan en me lichaam verder te verneuken. Of accepteren en terug te gaan naar "fitness" niveau en de waarheid accepteren dat het niks meer gaat worden qua mijn dromen. Ik zal dus nooit een 300+ squat neer gaan zetten...nee dat is leuk
Maar blijft je doel nog wel strongman/powerlifter of ga je nu werken aan de buitenkant?
ben benieuwd.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment