Je had met PL altijd flink wat doorzettingsvermogen (heb je log even snel doorgelezen) dus BB zal je ook vast goed afgaan! Succes, blijf je volgen, ben heel benieuwd wat voor fysiek er tevoorschijn komt als er 10% bf af is!
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Vandaag press dag. Lange tijd niet echt meer gedaan dus benieuwd wat ik eigenlijk kan. Arche en tightness zat goed. Alle gewichten voelde vederlicht aan bij het unracken. Tot en met de 110kg alles met 1-2 sec paused rest gedaan. Daarna was het toch aardig aanpoten. Ben blij dat het qua krachtverlies wel mee valt. En weet nu wat ik moet hanteren qua 5x5 gewicht. Al ben ik benieuwd of hoe zwaar het zal zijn om na die lange tijd weer zo'n volume weg te gaan werken.
De assist oefeningen er na expres lichter dan licht gelaten. Schouders en triceps zijn enorm verzwakt. Gaat vanzelf wel weer omhoog.
Droge Cijfers
Bench Press *rest paused elke rep*
40kg x 5
55kg x 5
70kg x 5
85kg x 5
100kg x 3
110kg x 3
=vanaf hier zonder pauses op de borst
120kg x 1
120kg x 1
130kg x 1
140kg x 1
130kg x 1
80kg x 14
90kg x 8
100kg x 5
Close Grip Bench Press
60kg x 10
60kg x 10
60kg x 10
Incline Bench Press
60kg x 10
60kg x 10
60kg x 10
DB Standing Shoulder Press
20,5kg x 10
25,5kg x 10
30,5kg x 10
Low Incline Plate Flyes
10kg x 10
15kg x 10
20kg x 7
DB Hammer Curl
20,5kg x 10
20,5kg x 10
20,5kg x 10
20,5kg x 10
Comment
-
Me voer van vandaag...
1. 500ml magere melk, 60gr whey, 3 visolie caps, 1 multivitamine en mineralen
2. 500gr magere kwark, 20gr cashew noten
3. 500gr magere kwark
4. 10mins voor het sporten had ik 60gr whey
5. na het sporten had ik 2 scheppen Dark Matter
6. zometeen een kogelbiefstuk en wat rijst
5. als ik zin heb maak ik straks nog een omelet van 4 eieren...of ik sla het over en neem gewoon wat whey voor het slapen.
Alles staat enorm strak en opgepompt. Lekker gevoel. Maar ben ook duf. Dus straks op de bank een film kijken. Rug voelt redelijk. Misschien dat ik het weekend een rug training probeer.
Comment
-
ik heb weinig koolhydraten gegeten omdat ik nog zit te teren op de hoeveelheid carbs die ik de afgelopen 2 dagen heb weg gewerkt.
Overdag geen kwark is onzin. Kwark wordt omgezet in casseine...traag verwerkend eiwitten. En wat eet je gedurende de dag? Casseine dus. En dan maakt het niks uit of je kwark, kip, eieren of zo eet. Enige reden dat ik tegenwoordig weer kwark eet is omdat me werkgever me bijna had ontslagen vanwege de koolvis "stank".
Comment
-
Vandaag rug geprobeerd. Hoorde alles kraken en doen. Heb wat langere rust intervals genomen. Het is echt verneukt dus doe het licht tot het herstelt is.
Droge Cijfers
Zercher Squat
60kg x 10
60kg x 10
60kg x 10
Stiff Legged Deadlift
60kg x 10
60kg x 10
60kg x 10
Pendlay Row
60kg x 10
60kg x 10
60kg x 10
DB Row
30,5kg x 10
30,5kg x 10
30,5kg x 10
Upright Rows
50kg x 10
50kg x 10
50kg x 10
Good Morning
60kg x 10
60kg x 10
60kg x 10
Comment
-
De lichte rug training heeft naderhand toch voor veel pijn gezorgd. Loop met pijnstillers rond. Vandaag op het werk misselijk geworden van de pijn. Zit ook al 2 dagen met een enorme migraine waar ik niet vrolijk van wordt. Zullen wel wat pezen bekneld zitten. Wordt niet goed van deze kankerzooi.
Vandaag gewoon presses gedaan ondanks alles. Blijf voorlopig even bij de 100kg bench tot me techniek er weer 100% goed in zit. Misschien dat ik tussendoor nog wat met volume en densiteit ga spelen op dit gewicht om het toch uitdagend te houden. Vind de explosiviteit er best lekker in zitten, maar week nog te vaak af van de ideale lijn met de minste weerstand.
Voor de rest rustig me zwakke plekken zoals schouders/triceps weer aansterken tot het niveau waar het zat. Me schouders lieten het al lichtelijk bij de CGBP afweten :O zeker in combi met zeer korte rust intervals van bijna 20-25seconden.
Droge Cijfers
Bench Press
40kg x 5
55kg x 5
70kg x 5
85kg x 5
100kg x 3
100kg x 3
100kg x 3
100kg x 3
100kg x 3
100kg x 3
100kg x 3
100kg x 3
-met 8x3 heb ik toch het idee minder massa te ontwikkelen dan met een 5x5. gewoon een observatie
Close Grip Bench Press
60kg x 15
60kg x 10
60kg x 8
Incline Bench Press (verschillende grip breedtes)
60kg x 12
60kg x 9
60kg x 10
DB Shoulder Press (strikt no leg drive)
20,5kg x 12
25,5kg x 8
30,5kg x 5
Comment
-
Zou lekker zo doorgaan zoals hij nu doet. Licht trainen is imo altijd beter dan niet trainen. 50-reppers van faillure af werken ook goed voor doorbloeding.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostZou lekker zo doorgaan zoals hij nu doet. Licht trainen is imo altijd beter dan niet trainen. 50-reppers van faillure af werken ook goed voor doorbloeding.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment